quote:
Je zoekt een restaurant? Of iemand die zijn keuken openstelt voor je?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:35 schreef HeatWave het volgende:
ja, dat zijn fijne rokjes.
Pffff, waar moet ik dan nu weer gaan eten vanavond, vermoeiend leven heb ik toch.
ja, datquote:Op maandag 28 maart 2011 12:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je zoekt een restaurant? Of iemand die zijn keuken openstelt voor je?
EDIT: Of je hebt zo'n groot huis dat je niet weet in welke eetkamer je nu weer moet eten...
http://www.rodizio.nl/quote:Op maandag 28 maart 2011 12:35 schreef HeatWave het volgende:
Pffff, waar moet ik dan nu weer gaan eten vanavond, vermoeiend leven heb ik toch.
Even als in 'de rest van je leven'?quote:
Ja, die ken ikquote:Op maandag 28 maart 2011 12:38 schreef STING het volgende:
[..]
http://www.rodizio.nl/
Mag je me daarna laten weten hoe het was
Ik hoop het, voor de rest van de wereldquote:
Ik hoop het ook, namens de rest van de wereld.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoop het, voor de rest van de wereld.
Al sluit ik natuurlijk nooit iets uit, ik bedoel, de wereld is soms naar, ik doe soms naar terugquote:Op maandag 28 maart 2011 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, namens de rest van de wereld.
Maar wel een rokje dus.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:42 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel een rokje aan, maar niet zo'n idioot korte als Tech poste
Nou, en wanneer ga je dat doen?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:42 schreef vencodark het volgende:
Moeder van mijn vriend vroeg laatst wanneer ik voor kleinkinders ging zorgen.
Zozo, dat gaat lekker snelquote:Op maandag 28 maart 2011 12:42 schreef vencodark het volgende:
Daar kijken we wel even onderoverheenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:42 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel een rokje aan, maar niet zo'n idioot korte als Tech poste
Ik heb gezegd dat het nu wel beetje vroeg is om daarmee bezig te zijn en dat het voorlopig nog niet gebeurd.quote:
Ja he.quote:
Jaquote:
30+ was het he?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:46 schreef Ang3l het volgende:
De Heinz sandwichspread was op dus nou moest ik aan de nutella
En van chocolade krijg ik puistjes. Dus ik word lelijk. En dik. En ongelukkig.
En ik krijg nooit meer een vriendje.
Ik ga dood
O zat ik maar in Sappermeer!
Heinz spread is inderdaad veel gezonder.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:46 schreef Ang3l het volgende:
Je hebt hem meteen, daar ter plekke gedumpt neem ik aan?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:42 schreef vencodark het volgende:
Hij houdt van bruin.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:46 schreef Ang3l het volgende:
En van chocolade krijg ik puistjes. Dus ik word lelijk. En dik. En ongelukkig.
En ik krijg nooit meer een vriendje.
Ik ga dood
O zat ik maar in Sappermeer!
Haha, neeee! Maar het wordt natuurlijk wel lastig in de toekomst zolang ik nog niet weet of ik wel ooit kinders wil.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt hem meteen, daar ter plekke gedumpt neem ik aan?.
Ja, doet ons even jaloers maken.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:46 schreef Godtje het volgende:
Ik zie al de hele week dames zonder panty lopen
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:51 schreef Godtje het volgende:
Ok![]()
Net een week hier gezeten.![]()
[ afbeelding ]
Maar het gaat de goede kant op. Het hoeft ook pas eind april echt lekker te zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is zonnig en een graadje of 13 nu in Den Haag. Veel te koud nog dus.
Eind van de week 20 graden (als we de weersverwachtingen mogen geloven)quote:Op maandag 28 maart 2011 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar het gaat de goede kant op. Het hoeft ook pas eind april echt lekker te zijn.
Ik vind het behoorlijk fris, in de stad is het maar net te doen, hier direct buiten is het gewoon koud.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Het is redelijk lekker weer, maar niet echt heel warm vandaag.
En lekkerderderquote:Op maandag 28 maart 2011 12:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heinz spread is inderdaad veel gezonder.
Alleen als hij er heel veel sambal op doetquote:Op maandag 28 maart 2011 13:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je smaakpapillen zijn kennelijk reeds gestorven.
En van brood waar fris op zit!quote:Op maandag 28 maart 2011 12:48 schreef STING het volgende:
[..]
Hij houdt van bruin.
Hij houdt van wit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |