Gaatjes vaak in je kiezen?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verzorg m'n tanden ook goed, maar heb zo'n verrot gebit dat ik al tig gaatjes heb gehad en ik dat gefrot in m'n smoel haatschijt echt bagger als ik naar de tandarts moet.
Omdat DS9!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:56 schreef STING het volgende:
[..]
Maar waarom DS9 kijken, als je ook Babylon 5 hebt
Had ik ook altijd, heb toen van mijn tandarts het advies gekregen om de kiezen te laten sealen. Vanaf dat moment nooit meer last gehad.quote:
Sealen?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Had ik ook altijd, heb toen van mijn tandarts het advies gekregen om de kiezen te laten sealen. Vanaf dat moment nooit meer last gehad.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
brokkelt af ??quote:Op maandag 28 maart 2011 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sealen?Bij mij brokkelt de boel gewoon af
Vorig jaar ergensquote:Op maandag 28 maart 2011 10:55 schreef STING het volgende:
[..]
En wanneer heeft de tandarts die constatering voor het laatst gedaan?
Waar haal jij die wijsheid vandaan pietje pellenboerquote:Op maandag 28 maart 2011 11:13 schreef Ang3l het volgende:
Het wordt 20 gradenAllemaal in bikiniiiiiiiiiiii!!!
Ja, in Spanje zeker?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:13 schreef Ang3l het volgende:
En allemaal aan de navel t-shirts zeker.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:13 schreef Ang3l het volgende:
In NL is niks zeker als iets voorspeld wordt voor eind van de week... eerst zien dan gelovenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:15 schreef Ang3l het volgende:
Uh nee, gewoon in Nederland hoor. Einde van de week.
Ja dan pas. Ik dacht dat je het over vandaag had.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:16 schreef Ang3l het volgende:
http://www.weer.nl/nl/hom(...)bXA7c3JlZGlyZWN0PS0x
Ow, hier zaterdag zelfs 21 graden
Zoals Johnny Depp in Nightmare in Elmstreetquote:Op maandag 28 maart 2011 11:16 schreef STING het volgende:
[..]
En allemaal aan de navel t-shirts zeker.
neejquote:Op maandag 28 maart 2011 11:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja dan pas. Ik dacht dat je het over vandaag had.
ik kreeg net een berichtje van hem, hij zou er moeten zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 11:19 schreef missbehavin het volgende:
Is WT in da house? Heb ik eindelijk die foto, is ie er niet
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kreeg net een berichtje van hem, hij zou er moeten zijn
waarom moest jij van t weekend trouwens om 3u opstaan?quote:
De actieafleveringen zijn prima, maar echt elke afl. heeft wel de zin "I'm in love" oid erinquote:Op maandag 28 maart 2011 10:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Seizoen 1 t/m 3 zijn dan ook matig, daarna wordt het veel beter.
Niet om drie uur!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waarom moest jij van t weekend trouwens om 3u opstaan?
Zoiets zei je wel! Yuki had t ook zo gelezen en niet begrepenquote:
Oh haha nee ik moest vroeg op en ik moest me nog prachtig maken, toen kreeg ik van iemand een 'quote:Op maandag 28 maart 2011 11:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoiets zei je wel! Yuki had t ook zo gelezen en niet begrepen
aah, sarcasme #failedtonoticequote:Op maandag 28 maart 2011 11:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh haha nee ik moest vroeg op en ik moest me nog prachtig maken, toen kreeg ik van iemand een '' en toen grapte ik dat ik daarvoor zeker om 3 uur op zou moeten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:29 schreef missbehavin het volgende:
Nou WT, als je in de buurt bent:ik moet zeggen dat ik ze al minder lelijk vind zo gedragen dan alleen op de foto, maar ik ben nog niet overtuigdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik geloof meteen dat jij er blij mee bent![]()
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik ze al minder lelijk vind zo gedragen dan alleen op de foto, maar ik ben nog niet overtuigd![]()
Maar ik geloof meteen dat jij er blij mee bent![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:31 schreef Wicked-Game het volgende:
MissB, okay de foto die ik poste deed geen eer aan. Dit staat wel even wat beter! Al moet je er wel van houden denk ik
Dagje strand/duinen was ook leuk?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ze zijn lang niet zo heftig als je ms in eerste instantie zou denken. En ja
dat ben ik
Doen mijn kiezen ookquote:
quote:
Slikken krengquote:Op maandag 28 maart 2011 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doen mijn kiezen ookomdat ik vroeger als lieve schattige wolk van een baby te veel penicilline heb moeten slikken van de dokter
Beetje vreemd, maar wel lekker is een goede omschrijving denk ikquote:Op maandag 28 maart 2011 11:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zekers, heerlijk gegeten ook. Jouw weekend ook leuk?
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje vreemd, maar wel lekker is een goede omschrijving denk ik
OMG, is het al 2012 dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
Kleine aardbeving in Sappemeer
We're all gonna DIIIEEEEEE!!!
Niet mee gekregen wat me gisternacht is overkomen?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
Kleine aardbeving in Sappemeer
We're all gonna DIIIEEEEEE!!!
Wat een nieuwswaardequote:De trilling die wordt veroorzaakt is te vergelijken met die van een voorbijrijdende vrachtwagen.
Nuhuhquote:Op maandag 28 maart 2011 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet mee gekregen wat me gisternacht is overkomen?
De klok ging maar een uurtje vooruit, niet een heel jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |