Pils en Pikken, sja lala laLA!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben jij voor homo?
Maar oke, bier en piemels danIk heb ook liever bier.
Hmm, mag ik een stand-in sturen? Ik moet mn zoen mevrouw straks al uitleggen dat ik iets jonger ben dan dat ik in eerste instantie zeiquote:Op maandag 28 maart 2011 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je ff komen teste of ik echt ben?
Sieneke kloon?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, mag ik een stand-in sturen? Ik moet mn zoen mevrouw straks al uitleggen dat ik iets jonger ben dan dat ik in eerste instantie zei![]()
Mja, daar schijnen vrouwen nog wel eens een punt van te maken jaquote:als ik daar ook nog bij moet vermelden dat ik homo's test of ze echt zijn, wordt toch lastig om mezelf dan nog te verkopen
Je hebt een cougar aan de haak geslagen?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:18 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, mag ik een stand-in sturen? Ik moet mn zoen mevrouw straks al uitleggen dat ik iets jonger ben dan dat ik in eerste instantie zei![]()
Noem je me nou Sieneke?quote:
Courtney Cox-Arquette?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Je hebt een cougar aan de haak geslagen?
Psst, biertje?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je me nou Sieneke?
Noem je me nou kamp? Wit met een goud randje?
Noem je me nou woonwagenmateriaal? Uitschot?
Noem je me nu een dikke kamponelli? NOU?!
Je noemt me dik oud lelijk en goedkoop he!!!
ok.. echte homo dus..quote:Op maandag 28 maart 2011 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je me nou Sieneke?
Noem je me nou kamp? Wit met een goud randje?
Noem je me nou woonwagenmateriaal? Uitschot?
Noem je me nu een dikke kamponelli? NOU?!
Je noemt me dik oud lelijk en goedkoop he!!!
maar 10 jaar verschil (zij denkt 6)quote:Op maandag 28 maart 2011 14:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Je hebt een cougar aan de haak geslagen?
Haar vriendin (die vroeg hoe oud ik was) keek erbij met een blik "ooh wee als je te jong bent jochie" die vond t al niks dat we binnen 30sec na het 1e woord al stonden te zoenenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]Waarom zou je dat doen?
Je weet toch dat dat ooit gaat uitkomen? Dodo!
Ja, vind ik helemaal niet erg, want die behoefte heb ik ook nietquote:[..]
Mja, daar schijnen vrouwen nog wel eens een punt van te maken ja
Het klinkt heel nerdie. Zoeentje wil ik ook welquote:Op maandag 28 maart 2011 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar van een C2d t7300, 2,3Ghz, 4GB ram kan je nog wel een beetje blij worden.
Hoi!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:22 schreef PeuRac het volgende:
Haar vriendin (die vroeg hoe oud ik was) keek erbij met een blik "ooh wee als je te jong bent jochie" die vond t al niks dat we binnen 30sec na het 1e woord al stonden te zoenen
Iets jonger graagquote:
30 seconden?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar 10 jaar verschil (zij denkt 6)
[..]
Haar vriendin (die vroeg hoe oud ik was) keek erbij met een blik "ooh wee als je te jong bent jochie" die vond t al niks dat we binnen 30sec na het 1e woord al stonden te zoenen
[..]
Ja, vind ik helemaal niet erg, want die behoefte heb ik ook niet
Nah! Je gaat toch zeker niet als echte vent een biertje afslaan?!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan wou je beweren niet goedkoop te zijn..
Thanks for spelling it out... deze MI had ik mezelf liever bespaard.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoi!
....
30 sec
....
lebber lebber lebber
MI
Ja, 1 maar, een homo is geen echte ventquote:Op maandag 28 maart 2011 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah! Je gaat toch zeker niet als echte vent een biertje afslaan?!
Er waren verder geen eisen gesteld hoorJe vroeg gewoon of ik een biertje wilde!
dan heb je de goede nog niet ontmoetquote:Op maandag 28 maart 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
30 seconden?
Dat is mij nog nooit gebeurd
30 sec is wel snel ja.... maar heb wel een keer meegemaakt dat het slechts een blik was, zonder woorden en dat ik binnen 2 min buiten stond te zoenenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
30 seconden?
Dat is mij nog nooit gebeurd
Of ik zoen gewoon niet meteen met iedere wildvreemdequote:
Jij manwhorequote:Op maandag 28 maart 2011 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
30 sec is wel snel ja.... maar heb wel een keer meegemaakt dat het slechts een blik was, zonder woorden en dat ik binnen 2 min buiten stond te zoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |