en wat is het verschil met een bovengemiddelde bar dan?quote:
Geen topless bediening.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:03 schreef clevy het volgende:
en wat is het verschil met een bovengemiddelde bar dan?
Weet ik het.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:03 schreef clevy het volgende:
[..]
en wat is het verschil met een bovengemiddelde bar dan?
Ik kan me niemand voorstellen die niet blij is met een gratis PCquote:Op maandag 28 maart 2011 14:05 schreef HeatWave het volgende:
Zo, scharrel ook superblij met dr gratis PC.
Goed bezig deze week HW, al zeg je het zelf.
true, maar niet iedereen krijgt natuurlijk zomaar een PC van mequote:Op maandag 28 maart 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me niemand voorstellen die niet blij is met een gratis PC!
iemand zonder elektriciteitquote:Op maandag 28 maart 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Steve Jobs?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook heel raar, als dat wel zo wasquote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar niet iedereen krijgt natuurlijk zomaar een PC van me.
Hangt van de specificaties af.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
is ruilen voor seksuele diensten wel gratis ?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar niet iedereen krijgt natuurlijk zomaar een PC van me.
Tenzij je een scharrel bent van HW, blijkbaarquote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook heel raar, als dat wel zo was
Ja, mij ookquote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook heel raar, als dat wel zo was
Prima toch? Als ze na reparatie nog meekunnen, is weggooien zonde.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, mij ook.
Maar opzich zijn er zat mensen met een PC van mij, al dan niet hun huidige, ik neem mee, repareer en geef weer door.
over het algemeen heb ik een PC of 6 thuis.
Ik drink bier hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Speciaal voor jou en ons dames natuurlijk wijn en piemels
ja, het is meestal gewoon de harddisk, nou daar heb ik er nog wel een zooitje vanquote:Op maandag 28 maart 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Prima toch? Als ze na reparatie nog meekunnen, is weggooien zonde.
Nep homoquote:
Wat ben jij voor homo?quote:
Daar heb ik ook een paar losse van liggen, geloof ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, het is meestal gewoon de harddisk, nou daar heb ik er nog wel een zooitje van.
Bestaan die nog dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Van een ouwe 286 wordt niemand meer blij, geloof me.
nee, maar van een C2d t7300, 2,3Ghz, 4GB ram kan je nog wel een beetje blij wordenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Van een ouwe 286 wordt niemand meer blij, geloof me.
Doe maar opsturen dan.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:14 schreef HeatWave het volgende:
nee, maar van een C2d t7300, 2,3Ghz, 4GB ram kan je nog wel een beetje blij worden.
Sja, die staat dus nu bij scharrelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |