quote:
Zit je nou onderhand al in de zon of wat? Oeh, hier komt ie ook weer kijkenquote:
En dat ie maar naar koetjes heaven is gegaanquote:
ga dan! dan hebben we hier ook wat rustquote:Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
Maar zeg, hou eens op me af te leiden, ik ging weg!
het is ook een lijdensweg he.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
Maar zeg, hou eens op me af te leiden, ik ging weg!
Nu zit die anders in de shitquote:Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat ie maar naar koetjes heaven is gegaan
quote:
Hij was toch al goedgekeurd dus of dat nog veel uitmaakt nuquote:Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat ie maar naar koetjes heaven is gegaan
Ja maar het ierse beestje heeft het verdiend, dat bedoel ikquote:Op maandag 28 maart 2011 13:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij was toch al goedgekeurd dus of dat nog veel uitmaakt nu
Wil niet meteen zeggen dat het een import koe was hequote:Op maandag 28 maart 2011 13:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar het ierse beestje heeft het verdiend, dat bedoel ik![]()
Ja en nu rot ik echt op
de hond in de pot vinden is nooit grappig.. als dat bij een lesbisch stel gebeurt zeker niet.quote:
Wel! Of ze logenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil niet meteen zeggen dat het een import koe was he
te herkenbaar?quote:
kun jij wel zingen dan?quote:
Je kon je slaapzak zo snel even niet vinden?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb trouwens zowaar nog GEEN iPad2 gekocht, knap he?,
wtf, zelfs mn moeder gaat er een kopenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Man, ik woon tegenover een MediaMarkt, ik had er naar toe kunnen kruipenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:47 schreef STING het volgende:
[..]
Je kon je slaapzak zo snel even niet vinden?
hoef je geen pillen voor te slikken (kan wel trouwens)quote:Op maandag 28 maart 2011 13:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waar komt dat vandaan? Ik wil die pillen ook!
Housewarmingquote:Op maandag 28 maart 2011 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, ik woon tegenover een MediaMarkt, ik had er naar toe kunnen kruipen.
Nee, ik hoop stiekem dat ik ga verhuizen /dontjinxit.
Let op het woordje 'nog'!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Huisje van Rip nog steeds een optie?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
CV + houtkachelquote:
Wanneer hoop je het weten?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, daar hoop ik dus nog opquote:
Tra lala laLA!quote:
Speciaal voor jou en ons dames natuurlijk wijn en piemelsquote:
waar? waar? waar?quote:
en wat is het verschil met een bovengemiddelde bar dan?quote:
Geen topless bediening.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:03 schreef clevy het volgende:
en wat is het verschil met een bovengemiddelde bar dan?
Weet ik het.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:03 schreef clevy het volgende:
[..]
en wat is het verschil met een bovengemiddelde bar dan?
Ik kan me niemand voorstellen die niet blij is met een gratis PCquote:Op maandag 28 maart 2011 14:05 schreef HeatWave het volgende:
Zo, scharrel ook superblij met dr gratis PC.
Goed bezig deze week HW, al zeg je het zelf.
true, maar niet iedereen krijgt natuurlijk zomaar een PC van mequote:Op maandag 28 maart 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me niemand voorstellen die niet blij is met een gratis PC!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |