14 jaar jonger dan jij! Dan was die net 16quote:Op maandag 28 maart 2011 14:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik had vrijdag een hele mooie Fok!ker gezien... maar die ging er gewoon met mijn 14 jaar jongere collega vandoor
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, 1 maar, een homo is geen echte vent
Jij had minder nodig?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
30 seconden?
Dat is mij nog nooit gebeurd
"Je danst lekker, helaas ga ik weg"quote:Op maandag 28 maart 2011 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoi!
....
30 sec
....
lebber lebber lebber
MI
het is een vrij standaard kantoor-pctje hoor, maar vergeleken met een 6 jaar oude Acer laptop is dit wel een redelijke vooruitgang.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het klinkt heel nerdie. Zoeentje wil ik ook wel
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is een vrij standaard kantoor-pctje hoor, maar vergeleken met een 6 jaar oude Acer laptop is dit wel een redelijke vooruitgang.
En uiteraard met een legale Windows7 Ultimate en Office 2011, zo ben ik dan ook wel weer P.
18 dus ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
14 jaar jonger dan jij! Dan was die net 16
Hier gingen al wel een aantal blikken aan vooraf het uur daavoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
30 sec is wel snel ja.... maar heb wel een keer meegemaakt dat het slechts een blik was, zonder woorden en dat ik binnen 2 min buiten stond te zoenen
Hoe jong was die Fokker?quote:
Ang3l is meer man dan jij ooit zal wordenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, 1 maar, een homo is geen echte vent
Als in langer?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ang3l is meer man dan jij ooit zal worden
ja, oude rammelbak, die kan wel weer ff verder.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]Ik heb heen 6 jaar oude acer laptop, gelukkig. Je scharrel wel dus?
M.a.w. Samzz in love en bezet!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
TofBinnenkort nog een keer afspreken.
Whutquote:Op maandag 28 maart 2011 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, oude rammelbak, die kan wel weer ff verder.
Zou ze het leuk vinden dat ik vanavond met het meisje uit ga dat vorige week ook toevallig bij het concert was?.
Maakt dat wat uit? Je ligt toch niet aan de ketting (eg. relatie)quote:Op maandag 28 maart 2011 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Zou ze het leuk vinden dat ik vanavond met het meisje uit ga dat vorige week ook toevallig bij het concert was?.
Dus vrouwen kunnen dan niet jaloers zijn? Klinkt niet als de gem. vrouw die ik kenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
WhutAls het alleen een scharrel is en er geen kans is op meer, gok ik van niet
Jaar of 24 denk ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe jong was die Fokker?En vooral, wélke fokker
Oftewel:quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ang3l is meer man dan jij ooit zal worden
het is vaag vooral. Scharrel heeft zelf min of meer een vriendje, maar neemt mij altijd mee naar sociale dingen ipv hemquote:Op maandag 28 maart 2011 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
WhutAls het alleen een scharrel is en er geen kans is op meer, gok ik van niet
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaar of 24 denk ik.
Enne.... ja nou ja, een fokker![]()
Laten we het dara maar ff veilig op houden
Wat jij wiltquote:
Dat zeg ik niet. Ze heeft in deze gewoon geen flikker in te brengen, het is geen relatie.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus vrouwen kunnen dan niet jaloers zijn? Klinkt niet als de gem. vrouw die ik ken
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I am more of a man you will ever be and more of a woman you are ever going to get!
Shhht!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij smiegt. Jij wilt em gewoon voor jezelf houden
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I am more of a man you will ever be and more of a woman you are ever going to get!
Nou ja, vooralsnog heeft scharrel dus niks in te brengenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is vaag vooral. Scharrel heeft zelf min of meer een vriendje, maar neemt mij altijd mee naar sociale dingen ipv hem. En ze wordt wel steeds kleffer de laatst tijd, maar dumpt dr vriendje niet. Dus ik vind het allemaal wel best.
Meisje van vanavond is al 10 jaar bevriend met dr, en die kwamen we vorige week tegen bij Beady Eye, en na wat facebookgeneuzel heb ik dr vanochtend maar eens verteld dat we uit moesten, en daar was ze het mee eens.
Niemand komt aan Ang3lquote:Op maandag 28 maart 2011 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Huh, wat? Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
TofBinnenkort nog een keer afspreken.
Oh ja, dat was weken lang drama hier. Doe maar nietquote:Op maandag 28 maart 2011 14:42 schreef Ang3l het volgende:
Ow, en die kennis van Murmeli had me aangesproken omdat ie weer eens bij wilde praten
Ik weet nog hoe dat de vorige keer ging
Jij weet ook niet wat ik al dan niet wilquote:Op maandag 28 maart 2011 14:42 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat wil jij helemaal niet weten wat ik wil
Dat ja. Nou ja, ik zou niet zeggen "maar met mij"quote:Op maandag 28 maart 2011 14:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
deprimerend vooruitzicht. Dus eigenlijk zeg je dat ik maar met jou moet gaan, zodat ik het beste heb wat ik kan krijgen
Oh, ik had wéken terug een date en W-G begint er nu overquote:
Ben allang weer terug manquote:
quote:
En waarom wist ik daar niks van?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik had wéken terug een date en W-G begint er nu over
Sja, ook dat is moeilijk uit te leggen gezien ons verledenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, vooralsnog heeft scharrel dus niks in te brengen
En wat voor wijf is dat, dat ze vreemd gaat?
wéken terug? Geheugen niet goed?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik had wéken terug een date en W-G begint er nu over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |