Dat is die waar hij op doeltquote:
Jij was te druk met de zonquote:Op maandag 28 maart 2011 14:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En waarom wist ik daar niks van?
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is die waar hij op doelt
[..]
Jij was te druk met de zon
Ja, nou. Vreemdgaan is laag.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ook dat is moeilijk uit te leggen gezien ons verleden.
Maar idd, ze heeft er ook niets over te zeggen natuurlijk, maar goed.
Nog steeds vrijwillig?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is trouwens al 3 maanden waar ja.
Wat is er met de barmannen gebeurd dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is trouwens al 3 maanden waar ja.
het zal me worst zijn, maar ik heb dr wel duidelijk gemaakt dat ik niet zo 123 iets met haar zou willen, gewoon precies om die redenenquote:
naar mijn weten en mijn geheugen niet in de steek liet had je toch een date afgelopen weekend? En nee bedoelde niet weken terug... staat me iets van bij dat je dat hebt lopen verkondigen. Of ben ik abuis aan het rakenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is die waar hij op doelt
[..]
Jij was te druk met de zon
Roomblankquote:Op maandag 28 maart 2011 14:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En teveel in de zon is niet goed he. Ik blijf lekker roomblank, zodat ik er niet uit ga zien als een stuk gelooid leer
Ik heb gezonnebankt dit weekendquote:Op maandag 28 maart 2011 14:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En teveel in de zon is niet goed he. Ik blijf lekker roomblank, zodat ik er niet uit ga zien als een stuk gelooid leer
quote:
Met jouquote:Op maandag 28 maart 2011 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ja. Nou ja, ik zou niet zeggen "maar met mij"
Afgelopen weekend heb ik thuis gezetenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:46 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
naar mijn weten en mijn geheugen niet in de steek liet had je toch een date afgelopen weekend? En nee bedoelde niet weken terug... staat me iets van bij dat je dat hebt lopen verkondigen. Of ben ik abuis aan het raken
quote:
jij begon! jij had alle biefstuk weg geknauwd!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
babske
Oh nee, jij had iets gemeens gepost van de weekbabske
De eerste barman is al sinds Sept niks meerquote:Op maandag 28 maart 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat is er met de barmannen gebeurd dan?
Ik mis ook alles he
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*remt*
Jij biedt NU je verontschuldigingen aan!
*fluit*quote:Op maandag 28 maart 2011 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afgelopen weekend heb ik thuis gezetenDat is echt alweer een tijdje terug
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
jij begon! jij had alle biefstuk weg geknauwd!
Verstandigquote:Op maandag 28 maart 2011 14:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zucht... gaat het ooit nog wat worden met jou jong?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De eerste barman is al sinds Sept niks meer
En de tweede barman heb ik alw eer ff niet meer gezien, dus dan zwakt het af. daar ben ik gewoon weer smoorverliefd op zodra ik hem zie.
Ik loop op de wankele scheidslijn tussen een tintje zodat ik niet ziekelijk lijkbleek lijk en gelooid leerquote:Op maandag 28 maart 2011 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Whehe zou je dat nu wel doen, zo word je een oud lijk...
Ik ben van de week nog uitgelachen omdat ik mijn smoel insmeer met factor 50quote:Op maandag 28 maart 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verstandig
Ik wil ook niet te bruin worden. Vind lichter veel mooier
Te licht is ook niet mooiquote:Op maandag 28 maart 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verstandig
Ik wil ook niet te bruin worden. Vind lichter veel mooier
Een meisje zei vrijdag tegen me: Je bent de eeuwige vrijgezel, maar dat is jouw charme. Het past bij je, het maakt je mooi.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zucht... gaat het ooit nog wat worden met jou jong?
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dacht het wel! Beetje de zon uitschelden! Waar zit je met je hoofd??
En dan maar zeuren dat je zo bleek bentquote:Op maandag 28 maart 2011 14:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben van de week nog uitgelachen omdat ik mijn smoel insmeer met factor 50
Wat een kutopmerking zegquote:Op maandag 28 maart 2011 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een meisje zei vrijdag tegen me: Je bent de eeuwige vrijgezel, maar dat is jouw charme. Het past bij je, het maakt je mooi.
Jij boef!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
van het weekend nog meer gehad ook
Ik doe dat standaardquote:Op maandag 28 maart 2011 14:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had het ook nergens over te lichtquote:
Maar nog wel jeugdigquote:Op maandag 28 maart 2011 14:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan maar zeuren dat je zo bleek bent
Smeren in maart???quote:Op maandag 28 maart 2011 14:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Verkapte "jij bent toch niet geschikt voor een relatie" of "jij bent geen relatie materiaal"quote:Op maandag 28 maart 2011 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een meisje zei vrijdag tegen me: Je bent de eeuwige vrijgezel, maar dat is jouw charme. Het past bij je, het maakt je mooi.
Ja ik wist ook even niet of ik hem nu leuk moest vinden of nietquote:
Ik eet echt zelden nog varkenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij boef!
Ik niet. Zaterdag Chili con Carne (met kaneel, broer vergiste zich iets met de kaneel en de peper, was nog lekker ook
). En gisteren Chinees. Bij de 9de plaats van de Chinese Restaurant Top 100. Was weer ernstig goed
(maar daar wel varken gehad).
ik wil je wel ff jaloers maken hoorquote:
quote:
Ja nou ja, ze vond me zo'n eligable bachelor, zo'n eewuige flirtende singlequote:Op maandag 28 maart 2011 14:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verkapte "jij bent toch niet geschikt voor een relatie" of "jij bent geen relatie materiaal"
Hoezo?quote:
Hoe hard heb je haar gemept?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou ja, ze vond me zo'n eligable bachelor, zo'n eewuige flirtende single
Nuhuh, ik vertik het een oudere kop dan strikt noodzakelijk is te hebbenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overdreven gedoe (in Nederland dan he).
So? Temperatuur zegt geen fuck, zonkracht en de stand van de zon, dat maakt het verschil. En dat slappe zonnetje dat nog zeer laag staat heeft nog nauwelijks kracht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |