Het is de officiëlequote:Op maandag 28 maart 2011 03:39 schreef jampot het volgende:
Hij is niet officieel he :p
Maar goed, dat deert ons niet
Dan kan je blijven wachtenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:09 schreef rumiii het volgende:
voel me wel genaaid nu er een galaxy s 2 en een galaxy s 2 mini uitkomt
natuurlijk komt er steeds iets nieuws uitquote:
En de iPhone 3, 3GS en 4 dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:21 schreef rumiii het volgende:
[..]
natuurlijk komt er steeds iets nieuws uit
maar noem het dan geen galaxy s 2 ofzo, dat is not done
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Vooral de mini is jammer, ik snap niet dat mensen een nog groter scherm willen dan 4inch, de galaxy s is al geen kleine jonge.
nee ik vind 4,3 gewoon te groot, de 4 inch van de galaxy s die ik nu heb gaat nog.quote:
en vijf!quote:
Wss. omdat je niet titanium back-up PRO hebt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:38 schreef jampot het volgende:
Hmm, er is toch iets misgegaan bij het rooten denk ik. Back-up terugzetten werkt niet goed: moet voor alle apps een voor een de installatie bevestigen, en de data is verloren..
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:04 schreef jampot het volgende:
Jeuj, bootloop. Lachen gieren brullen weer, met die sgs.
Je moet het zelf decompilen en compilen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:48 schreef jampot het volgende:
Snappen jullie dit mss?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=977501
Ik kom er niet uit, totaal niet :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit moet via je SDK en dan adb connectie leggen met je telefoon. Daarna bovenstaande code intikken.
Flashen dus.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:58 schreef Kandijfijn het volgende:
Dunnow, radio's presteren heel erg verschillend.
Maar mijn ervaring is dat de GPS bij elke nieuwere radio beter wordt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:35 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je moet het zelf decompilen en compilen.BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit moet via je SDK en dan adb connectie leggen met je telefoon. Daarna bovenstaande code intikken.Uiteindelijk een post gevonden met gewoon een zipje via cwm. Stuk makkelijker. Flashing now :p
En man, wat is dat batterylife fantastischZit nu nog steeds op maarliefst 86%!
quote:Gisteravond heb ik GT_I9000_XXJVK_XXJVK_OXAJVK.rar erop gezet, maar wil toch terug naar de laatste doc rom
weet iemand hoe ik dat het beste kan doen
quote:Is dat deze GT_I9000_XXJVK_XXJVK_OXAJVK.rar
Welke pit file moet ik hebben
quote:moet ik nu nog speedmod lagfix voodoo oid installeren of is het klaar zo
Allemaal dezelfde persoonquote:Laatste vraag
Wat vind ik de goede speedmod lagfix voodoo
Hier ook GO Launcher. Vooral die mapjes in je drawer is een uitkomstquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:50 schreef Kandijfijn het volgende:
Welke Launcher gebruik jij nu?
Ik zat op LauncherPro maar die tripte steeds meer en FC's met CM7.
Stocklauncher beviel me niet, dus overgegaan op GO Launcher EX, een rip-off van LauncherPro maar werkt echt geweldig en veel opties.
Owjah en tip van de dag. HTC-ime het toetsenbord van HTC-telefoons die owned Gingerbread toetsenbord. XT9 in potrait-modus, maar met 1 gesture ook gewoon full qwerty. (APK volgt)
HTC Ime Gemodde versie van orginele HTC-toetsenbord, dus nog beter![]()
Is die eindelijk uit dan? Ding is al 2 jaar in ontwikkeling ofzoquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:07 schreef Pino112 het volgende:
Zie net een filmpje van SPB Shell 3D, dat ziet er ook supervet uit![]()
, en met een lager batterijverbruik dan de concurrenten schijnt.
Nadeeltje is dat ie ruim 10 euro kost.
Doc's rom kan je volledig samenstellen, met stock-voodoo kernel heb je niet extreem vee gekloot aan kernel instellingen en code.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:06 schreef kikoooooo het volgende:
Is er voor de SGS ook een rom die dicht in de buurt komt van stock android, zonder allemaal andere bagger?
Ja, stond op AW.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:06 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Is die eindelijk uit dan? Ding is al 2 jaar in ontwikkeling ofzo
Je hebt er 10 dollar voor neergelegd?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:32 schreef rumiii het volgende:
dat shell 3d gebeuren doet het niet eens?
heb dus de versie die in de market staat!
krijg een zwart scherm
Ja, dat 3D is vet. Kijken of ie binnenkort op Applicatieplaneet komt te staan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:26 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik heb al een APK-tje gevonden maar dat is de Beta5
Wat een schijtlauncher, alleen het 3D is geil. Voor de rest heb je 0,0 extra functionaliteit.
doet het vermelden van de titel applanet je goed?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:33 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je hebt er 10 dollar voor neergelegd?
Dat is niet de nieuwstequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:35 schreef rumiii het volgende:
[..]
doet het vermelden van de titel applanet je goed?
staat ie overigens al, alleen zwart scherm faalt man, of ik, waarschijnlijk ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, dat 3D is vet. Kijken of ie binnenkort op Applicatieplaneet komt te staan.
Check al die reacties dan, is dus jouw fout nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:36 schreef rumiii het volgende:
[..]
staat ie overigens al, alleen zwart scherm faalt man, of ik, waarschijnlijk ik
edit: in de market niet de nieuwste?
waar gaat het heen![]()
SPB Backup was inderdaad een bazenapp, die ik voor de Touch Diamond van mn ma nog wel eens nodig hadquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:42 schreef Kandijfijn het volgende:
In de tijd van Windows Mobile 5, 6.x waren ze echt legendarisch![]()
Beste Launcher als het gaat om snelheid, via de dock direct beschikking over je 12/15 meest gebruikte apps.quote:
Die nieuwe effecten zijn verdomd bazigquote:
Komt beetje noob over, maar heb je de Pro Plus via .apk geinstalleerd?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die nieuwe effecten zijn verdomd bazig.
En de LauncherPro Plus-widgets zijn ook goed, agenda en bookmarks gebruik ik.
Ik gebruik trouwens wel het s23-gethemed LP, kijk maar op XDA waarom.
PayPal maakt het betalen ook wat makkelijkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 06:22 schreef Pino112 het volgende:
Dat is heel noob idd, want ik KOOP ook apps.
CM7 en MIUIquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:06 schreef kikoooooo het volgende:
Is er voor de SGS ook een rom die dicht in de buurt komt van stock android, zonder allemaal andere bagger?
ik heb nog niet 1 android app gekocht. Heb voor mijn iPad nu voor 20 euro aan games/apps gekocht.quote:Op donderdag 31 maart 2011 06:22 schreef Pino112 het volgende:
Dat is heel noob idd, want ik KOOP ook apps.
Niet 1?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik heb nog niet 1 android app gekocht. Heb voor mijn iPad nu voor 20 euro aan games/apps gekocht.
Miui is niet bepaald stock lijkt me? :pquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
CM7 en MIUI
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=979206
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=992251
[..]
ik heb nog niet 1 android app gekocht. Heb voor mijn iPad nu voor 20 euro aan games/apps gekocht.
Oh en dat Shell 3d ziet er wel rete geil uitquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:19 schreef jampot het volgende:
[..]
Miui is niet bepaald stock lijkt me? :p
Ik heb Launcher Pro ook gekocht (en ADW EX overigens, gebruik ze beiden niet :p)
Verder Backup Pro, Folder Launcher, Beautiful Widget, PowerAmp, en 2 games gekocht..
Inderdaad...quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:19 schreef jampot het volgende:
[..]
Miui is niet bepaald stock lijkt me? :p
Op site hierboven geprobeerd , geen resultaat, maar'dubbel klikken' werkt wel, wist je vast welquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:30 schreef Pino112 het volgende:
Kan iemand even kijken of de tekst van een site automatisch wordt aangepast aan het scherm als je inzoomt in de browser?
Gewoon een Doc/Darky-ROM?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef rumiii het volgende:
[..]
Op site hierboven geprobeerd , geen resultaat, maar'dubbel klikken' werkt wel, wist je vast wel
Jewel, ik wilde gewoon even kwijt dat het in CM7 wel gewoon wordt aangepast, is echt superhandigquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:56 schreef rumiii het volgende:
[..]
nope, sorry, maar werkt dubbel tik dan niet bij jou ?
Dat kan ook met andere, moest je alleen even instelle.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jewel, ik wilde gewoon even kwijt dat het in CM7 wel gewoon wordt aangepast, is echt superhandig.
Nee, roms vervangen het gehele systeem.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:37 schreef rumiii het volgende:
Zijn ROMS soort 'LauncherPros' die gaan over heel de telefoon?
CyanogenMod7. Is eigenlijk een hele cleane Android, is nog in bèta, maar het draait als een tiet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:54 schreef exile79 het volgende:
en kan iemand uitleggen wat cm7 is? Heb het al weer zo vaak voorbij zien komen...
Ach, je hebt ook mensen die zetten er de kleinste dingen neer, hij alleen de belangrijkste prestatiesquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:36 schreef Pino112 het volgende:
Die changelog van CM is gewoon lachwekkend
[..]
Zo maar meteen even updaten dus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ach, je hebt ook mensen die zetten er de kleinste dingen neer, hij alleen de belangrijkste prestaties
Maar tis wel humor ja (H)
Bijvoorbeeld in Maps, Market enzo? Werkt perfectquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:58 schreef Kandijfijn het volgende:
@Pino?
Jij ook de bug dat je geen zoekvak krijgt bij een In-app search? Soms verschijnt die alsnog wanneer je begint met typen.
Ik bedoel als je de snelknop gebruikt (menu lang ingedrukt gehouden).quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld in Maps, Market enzo? Werkt perfect.
Oh, dat heb ik dus echt nog helemaal nooit gebruikt sinds ik em hebquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik bedoel als je de snelknop gebruikt (menu lang ingedrukt gehouden).
Werkt dat ook bij jou?
Wat zoek je op dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:16 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik gebruik die functie echt ubervaak![]()
Op een Google telefoon hoor je te zoeken
Vanaf homescreen: Contacten, Apps, muziek, berichten etc. etc.quote:
Hmm, dat kan nog wel eens handig zijn. Eens kijken wat ik er van ga vinden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Vanaf homescreen: Contacten, Apps, muziek, berichten etc. etc.
Als ik in market zit: Gewoon longpress menu en je kan gaan zoeken
En heel veel apps kan je gewoon direct gaan zoeken, werkt echt fijn. Maar in Windows/Ubuntu zoek ik ook graag veel i.p.v. kijken waar nodige bestand staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |