Het is de officiëlequote:Op maandag 28 maart 2011 03:39 schreef jampot het volgende:
Hij is niet officieel he :p
Maar goed, dat deert ons niet
Dan kan je blijven wachtenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:09 schreef rumiii het volgende:
voel me wel genaaid nu er een galaxy s 2 en een galaxy s 2 mini uitkomt
natuurlijk komt er steeds iets nieuws uitquote:
En de iPhone 3, 3GS en 4 dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:21 schreef rumiii het volgende:
[..]
natuurlijk komt er steeds iets nieuws uit
maar noem het dan geen galaxy s 2 ofzo, dat is not done
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Vooral de mini is jammer, ik snap niet dat mensen een nog groter scherm willen dan 4inch, de galaxy s is al geen kleine jonge.
nee ik vind 4,3 gewoon te groot, de 4 inch van de galaxy s die ik nu heb gaat nog.quote:
en vijf!quote:
Wss. omdat je niet titanium back-up PRO hebt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:38 schreef jampot het volgende:
Hmm, er is toch iets misgegaan bij het rooten denk ik. Back-up terugzetten werkt niet goed: moet voor alle apps een voor een de installatie bevestigen, en de data is verloren..
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:04 schreef jampot het volgende:
Jeuj, bootloop. Lachen gieren brullen weer, met die sgs.
Je moet het zelf decompilen en compilen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:48 schreef jampot het volgende:
Snappen jullie dit mss?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=977501
Ik kom er niet uit, totaal niet :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit moet via je SDK en dan adb connectie leggen met je telefoon. Daarna bovenstaande code intikken.
Flashen dus.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:58 schreef Kandijfijn het volgende:
Dunnow, radio's presteren heel erg verschillend.
Maar mijn ervaring is dat de GPS bij elke nieuwere radio beter wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |