quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:35 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je moet het zelf decompilen en compilen.BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit moet via je SDK en dan adb connectie leggen met je telefoon. Daarna bovenstaande code intikken.Uiteindelijk een post gevonden met gewoon een zipje via cwm. Stuk makkelijker. Flashing now :p
En man, wat is dat batterylife fantastischZit nu nog steeds op maarliefst 86%!
quote:Gisteravond heb ik GT_I9000_XXJVK_XXJVK_OXAJVK.rar erop gezet, maar wil toch terug naar de laatste doc rom
weet iemand hoe ik dat het beste kan doen
quote:Is dat deze GT_I9000_XXJVK_XXJVK_OXAJVK.rar
Welke pit file moet ik hebben
quote:moet ik nu nog speedmod lagfix voodoo oid installeren of is het klaar zo
Allemaal dezelfde persoonquote:Laatste vraag
Wat vind ik de goede speedmod lagfix voodoo
Hier ook GO Launcher. Vooral die mapjes in je drawer is een uitkomstquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:50 schreef Kandijfijn het volgende:
Welke Launcher gebruik jij nu?
Ik zat op LauncherPro maar die tripte steeds meer en FC's met CM7.
Stocklauncher beviel me niet, dus overgegaan op GO Launcher EX, een rip-off van LauncherPro maar werkt echt geweldig en veel opties.
Owjah en tip van de dag. HTC-ime het toetsenbord van HTC-telefoons die owned Gingerbread toetsenbord. XT9 in potrait-modus, maar met 1 gesture ook gewoon full qwerty. (APK volgt)
HTC Ime Gemodde versie van orginele HTC-toetsenbord, dus nog beter![]()
Is die eindelijk uit dan? Ding is al 2 jaar in ontwikkeling ofzoquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:07 schreef Pino112 het volgende:
Zie net een filmpje van SPB Shell 3D, dat ziet er ook supervet uit![]()
, en met een lager batterijverbruik dan de concurrenten schijnt.
Nadeeltje is dat ie ruim 10 euro kost.
Doc's rom kan je volledig samenstellen, met stock-voodoo kernel heb je niet extreem vee gekloot aan kernel instellingen en code.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:06 schreef kikoooooo het volgende:
Is er voor de SGS ook een rom die dicht in de buurt komt van stock android, zonder allemaal andere bagger?
Ja, stond op AW.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:06 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Is die eindelijk uit dan? Ding is al 2 jaar in ontwikkeling ofzo
Je hebt er 10 dollar voor neergelegd?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:32 schreef rumiii het volgende:
dat shell 3d gebeuren doet het niet eens?
heb dus de versie die in de market staat!
krijg een zwart scherm
Ja, dat 3D is vet. Kijken of ie binnenkort op Applicatieplaneet komt te staan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:26 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik heb al een APK-tje gevonden maar dat is de Beta5
Wat een schijtlauncher, alleen het 3D is geil. Voor de rest heb je 0,0 extra functionaliteit.
doet het vermelden van de titel applanet je goed?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:33 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je hebt er 10 dollar voor neergelegd?
Dat is niet de nieuwstequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:35 schreef rumiii het volgende:
[..]
doet het vermelden van de titel applanet je goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |