Inderdaad, gelukkig wel 2 Strikeforce events tussendoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:54 schreef Tazmaniac het volgende:
Tis wel overigens zwaar *** dat we een MAAND moeten wachten op het volgende UFC event
Chubby!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Minpunt: MMA in de introquote:
Stond hij nou in de corner van Hardy afgelopen week?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:28 schreef Geo3kant het volgende:
Maand tussen UFC events (de grote) is normaal hoor
[ afbeelding ]
Jupquote:Op maandag 28 maart 2011 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stond hij nou in de corner van Hardy afgelopen week?
en vergeet Hiroyuki Takaya nietquote:Op maandag 28 maart 2011 09:03 schreef Fyodor het volgende:
En voor de rest: op 9 april is Strikeforce Diaz vs Daley met deze geweldige fightcard:
Main Card
Welterweight Championship bout: Nick Diaz (c) vs. Paul Daley![]()
Lightweight Championship bout: Gilbert Melendez (c) vs. Tatsuya Kawajiri![]()
Light Heavyweight bout: Gegard Mousasi vs. Mike Kyle![]()
Lightweight bout: Shinya Aoki vs. Lyle Beerbohm fancy pants vs fancy pants![]()
Announced Bouts
The following fights have been confirmed by reliable sources, but not yet added to Strikeforce.com.
Featherweight bout: Hiroyuki Takaya vs. Robert Peralta
Lightweight bout: Joe Duarte vs. Saad Awad
Welterweight bout: Casey Ryan vs. Paul Song Bully Casey?![]()
Featherweight bout: Rolando Perez vs. Edgar Cardenas
Je kan zeggen wat je wil, maar die maincard is gewoon supergoed en dan maakt het niet uit of het Strikeforce of UFC is.
Dat dus.. Ik ga nu al nachtmerries kijken over het bedenken van picks.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:03 schreef Fyodor het volgende:
[..]
-Je kan zeggen wat je wil, maar die maincard is gewoon supergoed en dan maakt het niet uit of het Strikeforce of UFC is.
Idd, echt zin in deze card.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:50 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat dus.. Ik ga nu al nachtmerries kijken over het bedenken van picks.
Zijn er twee waarvan ik het echt nog niet durf te zeggen.
En ja; rematch Mousasi vs Lawal moet!
En deze keer hoop ik dat Mousasi niet zo geïntimideerd is als in de eerste match.
Naar mijn mening, hoe dramatisch de vorige match ook verliep, zou Mousasi in goede doen toch echt wel wat meer in moeten kunnen brengen, of zelfs moeten kunnen winnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |