Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
nee, met een roze onderbroek, nou goed?quote:
OMGquote:Op zondag 27 maart 2011 18:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
nee, met een roze onderbroek, nou goed?
Ik heb wel een roze randje aan mijn onderbroekquote:Op zondag 27 maart 2011 18:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
nee, met een roze onderbroek, nou goed?
Ik durfde bijna niet op het balkon te gaan zittenquote:
Of zo'n mankini van Boratquote:
Lijk je een of andere big fan ofzoquote:Op zondag 27 maart 2011 18:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik durfde bijna niet op het balkon te gaan zitten
Vandaag in een winkelcentrum hier in de stad trad die Ralph op die een tijd terug het Junior Songfestival won. Het gebeurde bij de MacDonaldsquote:
Jaquote:Op zondag 27 maart 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Arme jij, het nichtje van dokter bibber met haar bloempothoofd zo vlakbij.
Jaquote:Op zondag 27 maart 2011 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lijk je een of andere big fan ofzo
Huuuuuuu!quote:Op zondag 27 maart 2011 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag in een winkelcentrum hier in de stad trad die Ralph op die een tijd terug het Junior Songfestival won. Het gebeurde bij de MacDonalds![]()
Gelukkig had ik vandaag niks nodig, en mijd de koopzondagen liever. Maar in dat winkelcentrum zelf doe ik wel eens wat winkelen.
Ik heb gelukkig nog nooit een noot van het gejank van dat kind gehoord... overhypt zangeresjequote:Op zondag 27 maart 2011 18:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja
Of stel je voor dat ik er iets van hoor
Dan moet ik mijn oren weggooien joh
Meestal hoor je niksquote:Op zondag 27 maart 2011 18:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Of stel je voor dat ik er iets van hoor
Dan moet ik mijn oren weggooien joh
Nog nooit van gehoord. Lijkt hij hierop?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag in een winkelcentrum hier in de stad trad die Ralph op die een tijd terug het Junior Songfestival won. Het gebeurde bij de MacDonalds![]()
Gelukkig had ik vandaag niks nodig, en mijd de koopzondagen liever. Maar in dat winkelcentrum zelf doe ik wel eens wat winkelen.
baby baby baby ooooehhh baby babyquote:Op zondag 27 maart 2011 18:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog nooit een noot van het gejank van dat kind gehoord... overhypt zangeresje.
Praise the Lord for thatquote:Op zondag 27 maart 2011 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meestal hoor je niks
Teminste, in Berlijn niet
Neequote:Op zondag 27 maart 2011 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Lijkt hij hierop?
[ afbeelding ]
Ik volg hem verder niet. Las het toevallig op een blaadje of op de website van dat winkelcentrum, weet ik niet meer.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Huuuuuuu!
Ik vind wel dat ie goed kan schaatsen, maar hij is zooooo eng verder
No way dat ie op meisjes valt hoor, wat de Tina ook schrijft
Dan zou iequote:Op zondag 27 maart 2011 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Lijkt hij hierop?
[ afbeelding ]
Ik ook niet, maar het komt veel te vaak op TV voorbij of in de roddelblaadjes van mijn moederquote:Op zondag 27 maart 2011 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik volg hem verder niet. Las het toevallig op een blaadje of op de website van dat winkelcentrum, weet ik niet meer.
Moet ik je even slaan?quote:
Als die teksten gelijk staan aan haar IQ, is ze vast niet zo heel snuggerquote:
Ik zie gelijkenissenquote:
Ja, welke ouders laten hun kind zich zo bekakt kleden?quote:
Dat is ook voor mensen die buiten komen johquote:Op zondag 27 maart 2011 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als die teksten gelijk staan aan haar IQ, is ze vast niet zo heel snugger.
[..]
Ik zie gelijkenissen.
Verder ook nog nooit gezien dat kind.
Jupquote:Op zondag 27 maart 2011 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, welke ouders laten hun kind zich zo bekakt kleden?.
Er zit zeker ook een aardappel vast in zijn keel?.
Hahaquote:Op zondag 27 maart 2011 18:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Moet ik je even slaan?
Never mind, ik kan niet lezen
Een aardappel weet ik niet, maar in ieder geval wel een groot egoquote:Op zondag 27 maart 2011 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, welke ouders laten hun kind zich zo bekakt kleden?.
Er zit zeker ook een aardappel vast in zijn keel?.
De Bloempotsisters is dan wel een leuke naamquote:Op zondag 27 maart 2011 19:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is ook voor mensen die buiten komen joh
Maar misschien kunnen de dames eens een duet opnemen
Wassenaar zeker?quote:
Geen flauw idee!quote:Op zondag 27 maart 2011 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
De Bloempotsisters is dan wel een leuke naam.
[..]
Wassenaar zeker?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Damnyouautocorrectquote:
Wat doe jij in mijn inboxquote:Op zondag 27 maart 2011 18:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb er meer dan 4000 ongelezen, in ben lui.
Tell us allquote:Op zondag 27 maart 2011 19:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Damnyouautocorrect
Heb ik ook vaker last van
Ik kon gisterenavond nog net voorkomen dat MPG niets van die sms zou begrijpen... Autocorrect had'van 'Joysa' 'Koudste' gemaaktquote:Op zondag 27 maart 2011 19:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Damnyouautocorrect
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon gisterenavond nog net voorkomen dat MPG niets van die sms zou begrijpen... Autocorrect had'van 'Joysa' 'Koudste' gemaakt.
Ik zal wel een printscreentje maken als er weer wat moois komtquote:
[..]
Ik kon gisterenavond nog net voorkomen dat MPG niets van die sms zou begrijpen... Autocorrect had'van 'Joysa' 'Koudste' gemaakt.
En daar hebben we een topic voor: Originele missers van de autocorrectie of spellingcontrolequote:Op zondag 27 maart 2011 19:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Damnyouautocorrect
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zal wel een printscreentje maken als er weer wat moois komt
Ow, die kun je achter toch gewoon in het topic zien?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je naaktpics uit je verstuurde berichten bekijken.
Ik heb nog steeds niet ontdekt hoe ik met mijn HTC printscreens kan makenquote:Op zondag 27 maart 2011 19:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zal wel een printscreentje maken als er weer wat moois komt
die is wel ergquote:
doet mijn telefoon ookquote:Op zondag 27 maart 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kreeg laats een sms: Dat heb ik nog nooit gedaan in mijn geld leven
Gelukkig wist ik dat T9 'hele' vaak in 'geld' veranderd, maar het duurde even voor ik daar aan dacht
Even een App zoeken andersquote:Op zondag 27 maart 2011 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet ontdekt hoe ik met mijn HTC printscreens kan maken.
Ik gooide bij mijn oude telefoon vaak woorden die je toch nooit gebruikte uit het woordenboekquote:
Nee, dat gebruik je weleens natuurlijkquote:Op zondag 27 maart 2011 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik gooide bij mijn oude telefoon vaak woorden die je toch nooit gebruikte uit het woordenboekMaar bij hele en geld kun je dat niet doen
Ik hoopte op wat spannenderequote:Op zondag 27 maart 2011 19:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, die kun je achter toch gewoon in het topic zien?
Is met aaifoon makkelijkquote:Op zondag 27 maart 2011 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond mijn oude telefoon best fijn, maar ineens was het afgelopen, scherm kaduuk. Had hem bijna twee jaar dus kreeg gewoon een nieuwe van mijn ouders omdat ik er zuinig mee had gedaanquote:Op zondag 27 maart 2011 19:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, dat gebruik je weleens natuurlijk
Ik ben hard toe aan een nieuwe telefoon, deze doet raar
Zal ik even in mijn prive-archief kijken?quote:
Tofquote:Op zondag 27 maart 2011 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vond mijn oude telefoon best fijn, maar ineens was het afgelopen, scherm kaduuk. Had hem bijna twee jaar dus kreeg gewoon een nieuwe van mijn ouders omdat ik er zuinig mee had gedaan
zijn diverse apps, moet er alleen nog 1 vinden voor symbianquote:Op zondag 27 maart 2011 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ladyyyyyyyquote:
Als je dat zou willen doen, graag.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Zal ik even in mijn prive-archief kijken?
Die ik net poste werkt perfectquote:Op zondag 27 maart 2011 19:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zijn diverse apps, moet er alleen nog 1 vinden voor symbian
Haiquote:
Muckiequote:
hoe is het mevrouwquote:Op zondag 27 maart 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Muckiehoe is het meisje???
Crazy![]()
MPG
Prima hoorquote:
Ow, dan moet je mijn telefoon hebbenquote:
Die is voor Symbian, ik heb Androidquote:Op zondag 27 maart 2011 19:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die ik net poste werkt perfect
http://handheld.softpedia(...)-Edition-54296.shtml
Echt welquote:
vertel eens?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik, daarom quote (of quotte) ik Crazy-Mquote:Op zondag 27 maart 2011 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is voor Symbian, ik heb Android.
thanksquote:Op zondag 27 maart 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik, daarom quote (of quotte) ik Crazy-M
Heeeeeeeeeyquote:
Halve finale was gisterenquote:Op zondag 27 maart 2011 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heeeeeeee
hoe ging je halve finale?
quote:
Ja, het is ook zo sneu voor Thijs als hij alleen beneden moet spelenquote:Op zondag 27 maart 2011 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
mogguh friem
ST, natuurlijk alleen is het wel wat vroeg
Gefeliciflapperdieflopsiedopquote:Op zondag 27 maart 2011 19:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Halve finale was gisteren
Vandaag was de finale.. En:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kiek 'r goanquote:Op zondag 27 maart 2011 19:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 27 maart 2011 19:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Serieusquote:Op zondag 27 maart 2011 19:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Koen wil nog niet echt slapenquote:Op zondag 27 maart 2011 19:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ja, het is ook zo sneu voor Thijs als hij alleen beneden moet spelen
Thijs ook niet...en niet eten ookquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vertel eens?
trilt de jouwe ook zo fijnJa, echt wel... Lekker dat et isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs ook niet...en niet eten ook![]()
GEFELICITEERD PRIEMBABEquote:Op zondag 27 maart 2011 19:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kom maar hierquote:
Windows minutenquote:Op zondag 27 maart 2011 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
Leuk altijd, als het uploaddingetje eerst weergeeft dat je 18 minuten moet wachten en dat het dan daarna ineens naar de 35 minuten schiet
Thijs wil nu wel eten zegt hij, maar dan alleen een broodje en vlaquote:Op zondag 27 maart 2011 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fijn he?
alhoewel Koen wel gegeten heeft maar die heeft nog niet zulke problemen met eten
Die heeft gelukkig ook ooit minuten van 5 secondenquote:
Ze hadden geen Brugse Tripelquote:Op zondag 27 maart 2011 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
ThxEn? Welk bier heb je gisteren geproefd?
Fraaaariequote:
niet teveel strijden, ik heb dat wel geleerd met Sander die 2 jaar lang geen warm etenquote:Op zondag 27 maart 2011 19:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs wil nu wel eten zegt hij, maar dan alleen een broodje en vla
nee joh, ik zet gewoon warm eten voor zijn neus en dan eet hij meestal wel watquote:Op zondag 27 maart 2011 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet teveel strijden, ik heb dat wel geleerd met Sander die 2 jaar lang geen warm eten
Dus beide jongens kunnen nog niet slapen
En ook geen leffe ??quote:Op zondag 27 maart 2011 19:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze hadden geen Brugse Tripel.
Dus heb ik me bij Hertog Jan gehouden. Weizener en Primator. En gewoon pils, en nog een Hoegaarden Witbier, op de zomertijd!
Koenieeequote:Op zondag 27 maart 2011 19:38 schreef Koen66 het volgende:
![]()
. Ben ik ook weer eens ff
Leuke dag gehad in Apeldoorn
Halloooquote:Op zondag 27 maart 2011 19:38 schreef Koen66 het volgende:
![]()
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee joh, ik zet gewoon warm eten voor zijn neus en dan eet hij meestal wel wat![]()
en zo niet, dan niet
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en niet iets anders geven he als hij niet eet
Apenheul met de kinderen en ze daar achtergelaten omdat het personeel dacht dat ze daar wonen?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:38 schreef Koen66 het volgende:
![]()
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Apenheul met de kinderen en ze daar achtergelaten omdat het personeel dacht dat ze daar wonen?
Okee, naam zegt me wel iets, maar meer ook niet.quote:
Winkeltjequote:Op zondag 27 maart 2011 19:38 schreef Koen66 het volgende:
![]()
ik ken het idd ook alleen van naam.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, naam zegt me wel iets, maar meer ook niet.
Oh dat was echt awesome (toen ik klein (kleinerquote:
Als je gaat toegeven en ze iets anders geeft als ze het eten niet motten dan is dat dodelijk. Eten wat de pot schaftquote:
De toren wel, maar Juliana heeft ie meegenomenquote:Op zondag 27 maart 2011 19:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Winkeltje![]()
En heb je de Toren laten staan ?
Paste niet in autoquote:Op zondag 27 maart 2011 19:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Winkeltje![]()
En heb je de Toren laten staan ?
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De toren wel, maar Juliana heeft ie meegenomen
Kan best, ik ruik nooit aan d'rquote:
Yep het werd ook erg leuk gevondenquote:Op zondag 27 maart 2011 19:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dat was echt awesome (toen ik klein (kleiner) was dan)
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
bami met kip in oestersaus was lekker
Lekkûhrquote:Op zondag 27 maart 2011 19:45 schreef DaMart het volgende:
Over eten gesproken, even mijn camera getest toen mijn eten klaar was.
[ afbeelding ]
oh ik dacht dat je bedoelde dat als je niks geeft dat ze dan doodgaanquote:Op zondag 27 maart 2011 19:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je gaat toegeven en ze iets anders geeft als ze het eten niet motten dan is dat dodelijk. Eten wat de pot schaft
succesquote:Op zondag 27 maart 2011 19:45 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga ff pogen de kids in bed te doen
Zullen geheid slechter slapen nu het nog zo licht is
Sterkte met je armquote:Op zondag 27 maart 2011 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je bedoelde dat als je niks geeft dat ze dan doodgaan![]()
Ik krijg weer last van mijn armdus ik ben er weer weg van
![]()
Aah daar had ik vroeger zo'n hekel aan, 'midden op de dag' gaan slapenquote:Op zondag 27 maart 2011 19:45 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga ff pogen de kids in bed te doen
Zullen geheid slechter slapen nu het nog zo licht is
Laters Lovelyquote:Op zondag 27 maart 2011 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je bedoelde dat als je niks geeft dat ze dan doodgaan![]()
Ik krijg weer last van mijn armdus ik ben er weer weg van
![]()
Zo ben ik vrijwel heel 2009 en 2010 doorgekomenquote:Op zondag 27 maart 2011 19:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aah daar had ik vroeger zo'n hekel aan, 'midden op de dag' gaan slapen
Ja ik kan echt niet langer dan een half uurtje achter de laptop want dan gaat mijn arm weer zeer doenquote:
Dat bedoel ik nietquote:Op zondag 27 maart 2011 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo ben ik vrijwel heel 2009 en 2010 doorgekomen
Kun je je labtop eens anders neerzetten, lager of juist hoger dan normaal?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik kan echt niet langer dan een half uurtje achter de laptop want dan gaat mijn arm weer zeer doen![]()
Nu moet ik al die leuke avonden hier missen
friemelquote:
*kunnen worden.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:51 schreef RockNijntje het volgende:
Kleuters die teveel computeren worden dik en agressief
Dus.......quote:Op zondag 27 maart 2011 19:51 schreef RockNijntje het volgende:
Kleuters die teveel computeren worden dik en agressief
Wandelenquote:Op zondag 27 maart 2011 19:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dus.......
Hup uitloggen en gaan wandelen jij
nope maakt niet uit hoe ik zit... op de bank of aan tafel of andere positie...quote:Op zondag 27 maart 2011 19:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kun je je labtop eens anders neerzetten, lager of juist hoger dan normaal?
Soms wil een andere houding wel wat helpen
Skateboarden is geen buitenspelenquote:Op zondag 27 maart 2011 19:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
skaten mag ook hoor, of skateboarden, kortom BUITENSPELEN
Hoi Trevquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Skateboarden is geen buitenspelen
Hey Friemelquote:Op zondag 27 maart 2011 19:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi Trevhopelijk heeft het gesmaakt
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist dat je zo zou reageren
![]()
![]()
![]()
Fixedquote:Op zondag 27 maart 2011 19:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Friemel
Dat zeker, eerst tomatensoep, toen een schnitzel met patat friet en vla met slagroom na
Het was geen frietquote:
uoeh idd. lekker friet met schnitzelquote:Op zondag 27 maart 2011 19:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Friemel
Dat zeker, eerst tomatensoep, toen een schnitzel met patat en vla met slagroom na
Maar schnitzel is wel lekker hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 19:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het was geen frietze waren namelijk niet te dun of te dik, ze waren goed dus PATAT en zo staat het ook op de zak
Daarom reageerde ik ook zoquote:
Met frietjes erbijquote:
Yup, patat met schnitzel is zeker lekkerquote:Op zondag 27 maart 2011 19:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
uoeh idd. lekker friet met schnitzel![]()
Ik weet wel wat lekker isquote:
Ja, wanneer ga je nou?quote:
Hey PGquote:Op zondag 27 maart 2011 20:00 schreef PriemGirl het volgende:
Gezelligheid hier thuisVriendlief en hond liggen op de bank te slapen
Ga maar eens wat douchen en ontnuchteren![]()
Neequote:
'Film kijken' he?quote:
Het is friet ...quote:Op zondag 27 maart 2011 19:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Friemel
Dat zeker, eerst tomatensoep, toen een schnitzel met patat en vla met slagroom na
quote:
Die heeft een baardje hoorquote:
Nee. Hij luistertquote:
Dat is ook precies de bedoeling.quote:
Dag vriendjes ....quote:
Lijkt me een strak plan jaquote:Op zondag 27 maart 2011 20:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is ook precies de bedoeling.
Verder met dit gesprek op msn
Hier zijn wij dan alweerquote:
Twee keer de helft.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
Woah hoe lang duren die Windows-minuten vandaag wel niet
6382 secondequote:Op zondag 27 maart 2011 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
Daar lijkt het onderhand wel op jaquote:
Jij zei wel niet, dus dat is nietquote:Op zondag 27 maart 2011 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar lijkt het onderhand wel op ja![]()
windows 7 klopt tegenwoord redelijk goed met de tijd, maar xp en vista was een ramp hahaquote:Op zondag 27 maart 2011 20:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij zei wel niet, dus dat is niet
Maar neem van mij aan dat windows niet kan tellen
Hij gaat van 35 naar 18 naar 39 naar 9 naar 16 naar 35 minutenquote:Op zondag 27 maart 2011 20:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij zei wel niet, dus dat is niet
Maar neem van mij aan dat windows niet kan tellen
Ik heb hier Windows 7, die wisselt meer met de tijd dan xpquote:Op zondag 27 maart 2011 20:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
windows 7 klopt tegenwoord redelijk goed met de tijd, maar xp en vista was een ramp haha
Ik ben er nog geen 1 tegen gekomen die het goed kanquote:Op zondag 27 maart 2011 20:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
windows 7 klopt tegenwoord redelijk goed met de tijd, maar xp en vista was een ramp haha
Valt me nog mee, ik heb een keer gehad dat die optelde i.p.v. afquote:Op zondag 27 maart 2011 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij gaat van 35 naar 18 naar 39 naar 9 naar 16 naar 35 minuten![]()
o bij mij klopt die meestal wel met de tijdquote:Op zondag 27 maart 2011 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb hier Windows 7, die wisselt meer met de tijd dan xp
Had ik bij 98 (of 95quote:Op zondag 27 maart 2011 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt me nog mee, ik heb een keer gehad dat die optelde i.p.v. af
Bij mij meestal ook wel eigenlijk, alleen wat ie nu aan het doen isquote:Op zondag 27 maart 2011 20:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o bij mij klopt die meestal wel met de tijd
95 zegt 5 min, duurde 3 uurquote:
Ik weet alleen dat het heeeel lang duurdequote:
* PriemGirl purrrrrrrrsquote:
* MPG besnuffelt PriemBabequote:
Wat vraarie zegt..quote:
= viesquote:Op zondag 27 maart 2011 20:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolaaa
Oh Trev, kijk eens wat google daar over zegtquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh Trev, kijk eens wat google daar over zegt![]()
[ afbeelding ]
Wist jij dat nog niet?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh Trev, kijk eens wat google daar over zegt![]()
[ afbeelding ]
Nee, ik duw niet meteen mijn neus in haar kruis hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 20:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat vraarie zegt..
Ik moest gelijk aan de hond denken
Mijn dinosauristisch is nog niet zo goedquote:
Ze laat je wel elke dag uit?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik duw niet meteen mijn neus in haar kruis hoor![]()
...
dat klopt weerquote:Op zondag 27 maart 2011 20:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja dat is beter dan iets van een getal 9098758499838 minuten of zo
Dus na 10 secquote:Op zondag 27 maart 2011 20:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik duw niet meteen mijn neus in haar kruis hoor![]()
...
Bij spijkeren die handelquote:Op zondag 27 maart 2011 20:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn dinosauristisch is nog niet zo goed
Waarbij?quote:
Doet ie hier ook regelmatigquote:
mja had al in reageer venster geklikt waardoor de updates gepauzeerd warenquote:
Ohquote:Op zondag 27 maart 2011 20:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja had al in reageer venster geklikt waardoor de updates gepauzeerd waren
Toen (20:08) gaf ie nog 10 minuten aan, nu geeft ie nog 5 minuten aanquote:Op zondag 27 maart 2011 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zei toch dat windows niet kan tellenquote:Op zondag 27 maart 2011 20:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toen (20:08) gaf ie nog 10 minuten aan, nu geeft ie nog 5 minuten aan
Daar heb jij ook nog eens helemaal gelijk inquote:Op zondag 27 maart 2011 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zei toch dat windows niet kan tellen
Kan ook niet tellen, was veelste snel nuquote:Op zondag 27 maart 2011 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
En alweer gelijk over dat windows niet kan tellen
succesquote:
* Crazy-M proost op priemiequote:Op zondag 27 maart 2011 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
Wat een rust hier.....
* PriemGirl loopt al juichend met haar beker in het ronde
Gefeliciteerdquote:Op zondag 27 maart 2011 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
Wat een rust hier.....
* PriemGirl loopt al juichend met haar beker in het ronde
Oeh goeie keus ookquote:
quote:
Jij bent snelquote:Op zondag 27 maart 2011 20:58 schreef friemelaar het volgende:
![]()
2010 achter de klep
![]()
![]()
oftewel de btw aangifte over 2010 is klaar
jaja, lekker fris biertjequote:
Foto van beker wil ik wel eens maken. Foto's van mij staan al in mijn foboquote:
Meer mag altijdquote:Op zondag 27 maart 2011 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Foto van beker wil ik wel eens maken. Foto's van mij staan al in mijn fobo
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
met beker mag ook nog welquote:Op zondag 27 maart 2011 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het was alleen afwerken, de grote hoop was al ingevoerd GELUKKIGquote:
in tennistenue danquote:Op zondag 27 maart 2011 21:06 schreef PriemGirl het volgende:
Deze week wellicht een keerZit nu al in mijn huispak.. Niet foto-waardig
En jij denkt dat ik een kort rokje/jurkje aanhad; met die weer zekerquote:
Dat lijkt er meer opquote:Op zondag 27 maart 2011 21:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Het was alleen afwerken, de grote hoop was al ingevoerd GELUKKIG![]()
Nu nog de berekening maken, maar dat doe ik woensdag samen met de boekhouder en dan gelijk indienen/ betalen
Liefst in zomers tennis kledingquote:Op zondag 27 maart 2011 21:06 schreef PriemGirl het volgende:
Deze week wellicht een keerZit nu al in mijn huispak.. Niet foto-waardig
so, maakt wel de foto compleet :pquote:Op zondag 27 maart 2011 21:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik een kort rokje/jurkje aanhad; met die weer zeker![]()
Onsexy lange trainingsbroek met wollen bjorn borg tennistruiHihi
Waar was dat?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:07 schreef DaMart het volgende:
Zo, even de foto's van vandaag uitgezocht en een paar online gezet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ziet er mooi uit, wel jammer van die skyline van een grote stad ...quote:Op zondag 27 maart 2011 21:07 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op zondag 27 maart 2011 21:07 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zandvoort een grote stad?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ziet er mooi uit, wel jammer van die skyline van een grote stad ...
mja zo ziet het op de skyline eruitquote:
Dat is voor een andere keer. Vandaag wilde ik gewoon eens kijken wat de camera kan... en ik ga vaker die hoge duintoppen beklimmen... wat een uitzichtquote:Op zondag 27 maart 2011 21:10 schreef pgrferrari het volgende:
Lijkt me trouwens echt vet om foto's met een spiegelreflex van auto's op het circuit te maken.
Om het goed te doen is lastigquote:Op zondag 27 maart 2011 21:10 schreef pgrferrari het volgende:
Lijkt me trouwens echt vet om foto's met een spiegelreflex van auto's op het circuit te maken.
Wel tof. fototechnisch nog wel wat kleine dingetjes.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waterleidingduinen. Met op foto 4 de skyline van Zandvoort op de achtergrond.
Lijkt wel de neus van een simcaquote:Op zondag 27 maart 2011 21:09 schreef pgrferrari het volgende:
Mart, je had foto's moeten maken van het circuit:
[ afbeelding ]
Deze Mini Clubman was er vandaag
Vandaag wilde ik vooral camera uittesten dus, en na het terugkijken van de foto's thuis, kreeg ik ook wel door dat ik volgende keer wat andere instellingen moet gebruikenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel tof. fototechnisch nog wel wat kleine dingetjes.Maar wel mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |