On the roof with some good musicquote:
Ha die Bosquote:
Zoals dit misschienquote:
Prei, Kipschnitzel en gebakken gekruide aardappelpartjesquote:
Zal ik dalijk een luisterenquote:
Oh lekkerquote:[..]
Prei, Kipschnitzel en gebakken gekruide aardappelpartjes
Okee. een vrij bekend metalnummer hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 17:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zal ik dalijk een luisteren![]()
[..]
Oh lekker![]()
Geluisterdquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al is hij niet online, ik weet hem te vinden.
En ik zie het hem zo zeggen.
Ja, jammer dat deze band niet meer bestaat en nooit meer bij elkaar zal komen.quote:
GoeDaMiddag!quote:
Dat noemt zich dan fan ja...quote:Op zondag 27 maart 2011 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, jammer dat deze band niet meer bestaat en nooit meer bij elkaar zal komen.
Een gestoorde "fan" vond het nodig om de gitarist neer te knallen bij een optreden van de nieuwe band van die gitarist.
Mooi!quote:Op zondag 27 maart 2011 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
Ge'upload via mobiel, even testen
Het zonnetje, een boom en het dak van de schuur van de buren vanaf ons platte dak
[ afbeelding ]
Ik weet het ook niet meer zeker, maar het kan ook een verdwaalde kogel zijn geweest. Anyway was die gast niet blij met het uiteenvallen van Pantera..quote:
Ik heb de foto nog niet goed gezienquote:
Amerikaan zeker weer?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer zeker, maar het kan ook een verdwaalde kogel zijn geweest. Anyway was die gast niet blij met het uiteenvallen van Pantera..
Whutwhatwhy?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ah man, buurjongetje zit weer buiten opgesloten, en maar gillen en tegen de ramen bonken. Vraag me af hoe lang het deze keer gaat duren...
Dat is zijn straf altijd, alleen is het geen verdiende straf want z'n moeder is gewoon chagerijnig...quote:
Denk het wel. Pantera kwam zelf uit Texasquote:
Stom mens moeten ze zelf opsluiten. Achterlijk gedrag.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is zijn straf altijd, alleen is het geen verdiende straf want z'n moeder is gewoon chagerijnig...
Ach ja, ik ga altijd maar naar buiten als ik hoor dat ie weer buitengesloten zit. Even praten of volleyballen over de heg, vind hij gezelligquote:Op zondag 27 maart 2011 18:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stom mens moeten ze zelf opsluiten. Achterlijk gedrag.
Wat ben je toch een schat. Hoe jong is dat kereltje?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach ja, ik ga altijd maar naar buiten als ik hoor dat ie weer buitengesloten zit. Even praten of volleyballen over de heg, vind hij gezellig![]()
quote:Op zondag 27 maart 2011 18:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schat. Hoe jong is dat kereltje?
5 jaar mooie leeftijdsverschil voor een partner (over 10 jaar dan)quote:
Whehequote:Op zondag 27 maart 2011 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
5 jaar mooie leeftijdsverschil voor een partner (over 10 jaar dan)
Okee. Dat is mooi en toevallig enzoquote:Op zondag 27 maart 2011 18:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe
Hij is trouwens precies 5 jaar en 1 dag jonger dan mij
Okee. Ach nu buiten zijn is eigenlijk niet zo;n straf. maar goed wie ben ik om van ze ver af, over die situatie te oordelenquote:Op zondag 27 maart 2011 18:17 schreef RockNijntje het volgende:
Hé hij mag naar binnenwat snel voor hun doen
zal wel zijn omdat er bezoek kwam
Ja is ook zoquote:Op zondag 27 maart 2011 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Ach nu buiten zijn is eigenlijk niet zo;n straf. maar goed wie ben ik om van ze ver af, over die situatie te oordelen
OKeequote:Op zondag 27 maart 2011 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja is ook zomaar als ie alleen is is het niet fijn
'Gelukkig' komt ook vaak voor dat hij samen met z'n zusje buiten wordt gesloten, dat is dan alleen maar extra speeltijd voor ze
Oh bahquote:Op zondag 27 maart 2011 18:24 schreef Myraela het volgende:
Bweh. Ik moet mijn mailbox opruimen, maar helemaal geen zin in.
Ik heb er meer dan 4000 ongelezen, in ben lui.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh bah
Ik zet e-mails altijd meteen in mappenMeer dan 15 e-mails in mijn postvak-in is heel zeldzaam
Wat gebeurde er dan?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:24 schreef RockNijntje het volgende:
Note to self: geen spullen aanpakken van onderen als je op het dak zit![]()
Ik ben ook lui, daarom laat ik ze meteen in de goede mappen terechtkomenquote:Op zondag 27 maart 2011 18:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb er meer dan 4000 ongelezen, in ben lui.
I walk a lolly roadquote:Op zondag 27 maart 2011 18:28 schreef Stuart het volgende:
Uhhm laten we zeggen dat ik bijna niet meer op het dak zatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |