Ik heb er meer dan 4000 ongelezen, in ben lui.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh bah
Ik zet e-mails altijd meteen in mappenMeer dan 15 e-mails in mijn postvak-in is heel zeldzaam
Wat gebeurde er dan?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:24 schreef RockNijntje het volgende:
Note to self: geen spullen aanpakken van onderen als je op het dak zit![]()
Ik ben ook lui, daarom laat ik ze meteen in de goede mappen terechtkomenquote:Op zondag 27 maart 2011 18:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb er meer dan 4000 ongelezen, in ben lui.
I walk a lolly roadquote:Op zondag 27 maart 2011 18:28 schreef Stuart het volgende:
Uhhm laten we zeggen dat ik bijna niet meer op het dak zatquote:
PGRquote:
Maar hoe moet ik me dat eigenlijk voorstellen..quote:Op zondag 27 maart 2011 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhhm laten we zeggen dat ik bijna niet meer op het dak zat
Aan wat voor soort lolly's denk je nu?quote:
Lolly's aan een stokjequote:Op zondag 27 maart 2011 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aan wat voor soort lolly's denk je nu?
Hoe zo? Het is wel vaker stil hier om half zeven.quote:
Je kunt vanuit mijn ouders' slaapkamer (1e verdieping) op het platte dak komenquote:Op zondag 27 maart 2011 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik me dat eigenlijk voorstellen..
Jullie hebben een dakkapel ofzo en kan zo op het platte dak klimmen of jullie hebben een aanbouw waar je op gaat zitten?
Okeequote:Op zondag 27 maart 2011 18:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je kunt vanuit mijn ouders' slaapkamer (1e verdieping) op het platte dak komen
Ja, het is hier de hele middag al vrij rustig tochquote:Op zondag 27 maart 2011 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe zo? Het is wel vaker stil hier om half zeven.
De laatste tijd sowieso welquote:Op zondag 27 maart 2011 18:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het is hier de hele middag al vrij rustig toch
Vind ik eigenlijk wel meevallen. Ja okee, het gaat wel eens harder. Maar het is ook weer om naar het strand/terras te gaan hequote:Op zondag 27 maart 2011 18:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het is hier de hele middag al vrij rustig toch
quote:Op zondag 27 maart 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
Bass snare bass snare bass snare, ik haaaaat drummende buurmannen
Tot zoquote:Op zondag 27 maart 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De laatste tijd sowieso wel
Mensen, ik ga eten, dagdoeilaters
Eet smakelijkquote:Op zondag 27 maart 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De laatste tijd sowieso wel
Mensen, ik ga eten, dagdoeilaters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |