Ja, welke ouders laten hun kind zich zo bekakt kleden?quote:
Dat is ook voor mensen die buiten komen johquote:Op zondag 27 maart 2011 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als die teksten gelijk staan aan haar IQ, is ze vast niet zo heel snugger.
[..]
Ik zie gelijkenissen.
Verder ook nog nooit gezien dat kind.
Jupquote:Op zondag 27 maart 2011 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, welke ouders laten hun kind zich zo bekakt kleden?.
Er zit zeker ook een aardappel vast in zijn keel?.
Hahaquote:Op zondag 27 maart 2011 18:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Moet ik je even slaan?
Never mind, ik kan niet lezen
Een aardappel weet ik niet, maar in ieder geval wel een groot egoquote:Op zondag 27 maart 2011 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, welke ouders laten hun kind zich zo bekakt kleden?.
Er zit zeker ook een aardappel vast in zijn keel?.
De Bloempotsisters is dan wel een leuke naamquote:Op zondag 27 maart 2011 19:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is ook voor mensen die buiten komen joh
Maar misschien kunnen de dames eens een duet opnemen
Wassenaar zeker?quote:
Geen flauw idee!quote:Op zondag 27 maart 2011 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
De Bloempotsisters is dan wel een leuke naam.
[..]
Wassenaar zeker?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Damnyouautocorrectquote:
Wat doe jij in mijn inboxquote:Op zondag 27 maart 2011 18:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb er meer dan 4000 ongelezen, in ben lui.
Tell us allquote:Op zondag 27 maart 2011 19:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Damnyouautocorrect
Heb ik ook vaker last van
Ik kon gisterenavond nog net voorkomen dat MPG niets van die sms zou begrijpen... Autocorrect had'van 'Joysa' 'Koudste' gemaaktquote:Op zondag 27 maart 2011 19:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Damnyouautocorrect
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon gisterenavond nog net voorkomen dat MPG niets van die sms zou begrijpen... Autocorrect had'van 'Joysa' 'Koudste' gemaakt.
Ik zal wel een printscreentje maken als er weer wat moois komtquote:
[..]
Ik kon gisterenavond nog net voorkomen dat MPG niets van die sms zou begrijpen... Autocorrect had'van 'Joysa' 'Koudste' gemaakt.
En daar hebben we een topic voor: Originele missers van de autocorrectie of spellingcontrolequote:Op zondag 27 maart 2011 19:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Damnyouautocorrect
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zal wel een printscreentje maken als er weer wat moois komt
Ow, die kun je achter toch gewoon in het topic zien?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je naaktpics uit je verstuurde berichten bekijken.
Ik heb nog steeds niet ontdekt hoe ik met mijn HTC printscreens kan makenquote:Op zondag 27 maart 2011 19:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zal wel een printscreentje maken als er weer wat moois komt
die is wel ergquote:
doet mijn telefoon ookquote:Op zondag 27 maart 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kreeg laats een sms: Dat heb ik nog nooit gedaan in mijn geld leven
Gelukkig wist ik dat T9 'hele' vaak in 'geld' veranderd, maar het duurde even voor ik daar aan dacht
Even een App zoeken andersquote:Op zondag 27 maart 2011 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet ontdekt hoe ik met mijn HTC printscreens kan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |