oh ik dacht dat je bedoelde dat als je niks geeft dat ze dan doodgaanquote:Op zondag 27 maart 2011 19:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je gaat toegeven en ze iets anders geeft als ze het eten niet motten dan is dat dodelijk. Eten wat de pot schaft
succesquote:Op zondag 27 maart 2011 19:45 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga ff pogen de kids in bed te doen
Zullen geheid slechter slapen nu het nog zo licht is
Sterkte met je armquote:Op zondag 27 maart 2011 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je bedoelde dat als je niks geeft dat ze dan doodgaan![]()
Ik krijg weer last van mijn armdus ik ben er weer weg van
![]()
Aah daar had ik vroeger zo'n hekel aan, 'midden op de dag' gaan slapenquote:Op zondag 27 maart 2011 19:45 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga ff pogen de kids in bed te doen
Zullen geheid slechter slapen nu het nog zo licht is
Laters Lovelyquote:Op zondag 27 maart 2011 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je bedoelde dat als je niks geeft dat ze dan doodgaan![]()
Ik krijg weer last van mijn armdus ik ben er weer weg van
![]()
Zo ben ik vrijwel heel 2009 en 2010 doorgekomenquote:Op zondag 27 maart 2011 19:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aah daar had ik vroeger zo'n hekel aan, 'midden op de dag' gaan slapen
Ja ik kan echt niet langer dan een half uurtje achter de laptop want dan gaat mijn arm weer zeer doenquote:
Dat bedoel ik nietquote:Op zondag 27 maart 2011 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo ben ik vrijwel heel 2009 en 2010 doorgekomen
Kun je je labtop eens anders neerzetten, lager of juist hoger dan normaal?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik kan echt niet langer dan een half uurtje achter de laptop want dan gaat mijn arm weer zeer doen![]()
Nu moet ik al die leuke avonden hier missen
friemelquote:
*kunnen worden.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:51 schreef RockNijntje het volgende:
Kleuters die teveel computeren worden dik en agressief
Dus.......quote:Op zondag 27 maart 2011 19:51 schreef RockNijntje het volgende:
Kleuters die teveel computeren worden dik en agressief
Wandelenquote:Op zondag 27 maart 2011 19:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dus.......
Hup uitloggen en gaan wandelen jij
nope maakt niet uit hoe ik zit... op de bank of aan tafel of andere positie...quote:Op zondag 27 maart 2011 19:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kun je je labtop eens anders neerzetten, lager of juist hoger dan normaal?
Soms wil een andere houding wel wat helpen
Skateboarden is geen buitenspelenquote:Op zondag 27 maart 2011 19:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
skaten mag ook hoor, of skateboarden, kortom BUITENSPELEN
Hoi Trevquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Skateboarden is geen buitenspelen
Hey Friemelquote:Op zondag 27 maart 2011 19:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi Trevhopelijk heeft het gesmaakt
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist dat je zo zou reageren
![]()
![]()
![]()
Fixedquote:Op zondag 27 maart 2011 19:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Friemel
Dat zeker, eerst tomatensoep, toen een schnitzel met patat friet en vla met slagroom na
Het was geen frietquote:
uoeh idd. lekker friet met schnitzelquote:Op zondag 27 maart 2011 19:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Friemel
Dat zeker, eerst tomatensoep, toen een schnitzel met patat en vla met slagroom na
Maar schnitzel is wel lekker hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 19:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het was geen frietze waren namelijk niet te dun of te dik, ze waren goed dus PATAT en zo staat het ook op de zak
Daarom reageerde ik ook zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |