Waarbij?quote:
Doet ie hier ook regelmatigquote:
mja had al in reageer venster geklikt waardoor de updates gepauzeerd warenquote:
Ohquote:Op zondag 27 maart 2011 20:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja had al in reageer venster geklikt waardoor de updates gepauzeerd waren
Toen (20:08) gaf ie nog 10 minuten aan, nu geeft ie nog 5 minuten aanquote:Op zondag 27 maart 2011 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
Woah hoe lang duren die Windows-minuten vandaag wel niet
Ik zei toch dat windows niet kan tellenquote:Op zondag 27 maart 2011 20:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toen (20:08) gaf ie nog 10 minuten aan, nu geeft ie nog 5 minuten aan
Daar heb jij ook nog eens helemaal gelijk inquote:Op zondag 27 maart 2011 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zei toch dat windows niet kan tellen
Kan ook niet tellen, was veelste snel nuquote:Op zondag 27 maart 2011 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
En alweer gelijk over dat windows niet kan tellen
succesquote:
* Crazy-M proost op priemiequote:Op zondag 27 maart 2011 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
Wat een rust hier.....
* PriemGirl loopt al juichend met haar beker in het ronde
Gefeliciteerdquote:Op zondag 27 maart 2011 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
Wat een rust hier.....
* PriemGirl loopt al juichend met haar beker in het ronde
Oeh goeie keus ookquote:
quote:
Jij bent snelquote:Op zondag 27 maart 2011 20:58 schreef friemelaar het volgende:
![]()
2010 achter de klep
![]()
![]()
oftewel de btw aangifte over 2010 is klaar
jaja, lekker fris biertjequote:
Foto van beker wil ik wel eens maken. Foto's van mij staan al in mijn foboquote:
Meer mag altijdquote:Op zondag 27 maart 2011 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Foto van beker wil ik wel eens maken. Foto's van mij staan al in mijn fobo
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
met beker mag ook nog welquote:Op zondag 27 maart 2011 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het was alleen afwerken, de grote hoop was al ingevoerd GELUKKIGquote:
in tennistenue danquote:Op zondag 27 maart 2011 21:06 schreef PriemGirl het volgende:
Deze week wellicht een keerZit nu al in mijn huispak.. Niet foto-waardig
En jij denkt dat ik een kort rokje/jurkje aanhad; met die weer zekerquote:
Dat lijkt er meer opquote:Op zondag 27 maart 2011 21:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Het was alleen afwerken, de grote hoop was al ingevoerd GELUKKIG![]()
Nu nog de berekening maken, maar dat doe ik woensdag samen met de boekhouder en dan gelijk indienen/ betalen
Liefst in zomers tennis kledingquote:Op zondag 27 maart 2011 21:06 schreef PriemGirl het volgende:
Deze week wellicht een keerZit nu al in mijn huispak.. Niet foto-waardig
so, maakt wel de foto compleet :pquote:Op zondag 27 maart 2011 21:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik een kort rokje/jurkje aanhad; met die weer zeker![]()
Onsexy lange trainingsbroek met wollen bjorn borg tennistruiHihi
Waar was dat?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:07 schreef DaMart het volgende:
Zo, even de foto's van vandaag uitgezocht en een paar online gezet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ziet er mooi uit, wel jammer van die skyline van een grote stad ...quote:Op zondag 27 maart 2011 21:07 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op zondag 27 maart 2011 21:07 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zandvoort een grote stad?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ziet er mooi uit, wel jammer van die skyline van een grote stad ...
mja zo ziet het op de skyline eruitquote:
Dat is voor een andere keer. Vandaag wilde ik gewoon eens kijken wat de camera kan... en ik ga vaker die hoge duintoppen beklimmen... wat een uitzichtquote:Op zondag 27 maart 2011 21:10 schreef pgrferrari het volgende:
Lijkt me trouwens echt vet om foto's met een spiegelreflex van auto's op het circuit te maken.
Om het goed te doen is lastigquote:Op zondag 27 maart 2011 21:10 schreef pgrferrari het volgende:
Lijkt me trouwens echt vet om foto's met een spiegelreflex van auto's op het circuit te maken.
Wel tof. fototechnisch nog wel wat kleine dingetjes.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waterleidingduinen. Met op foto 4 de skyline van Zandvoort op de achtergrond.
Lijkt wel de neus van een simcaquote:Op zondag 27 maart 2011 21:09 schreef pgrferrari het volgende:
Mart, je had foto's moeten maken van het circuit:
[ afbeelding ]
Deze Mini Clubman was er vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |