En daar hebben we een topic voor: Originele missers van de autocorrectie of spellingcontrolequote:Op zondag 27 maart 2011 19:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Damnyouautocorrect
Heb ik ook vaker last van
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon gisterenavond nog net voorkomen dat MPG niets van die sms zou begrijpen... Autocorrect had'van 'Joysa' 'Koudste' gemaakt.
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zal wel een printscreentje maken als er weer wat moois komt
Ow, die kun je achter toch gewoon in het topic zien?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je naaktpics uit je verstuurde berichten bekijken.
Ik heb nog steeds niet ontdekt hoe ik met mijn HTC printscreens kan makenquote:Op zondag 27 maart 2011 19:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zal wel een printscreentje maken als er weer wat moois komt
die is wel ergquote:
doet mijn telefoon ookquote:Op zondag 27 maart 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kreeg laats een sms: Dat heb ik nog nooit gedaan in mijn geld leven
Gelukkig wist ik dat T9 'hele' vaak in 'geld' veranderd, maar het duurde even voor ik daar aan dacht
Even een App zoeken andersquote:Op zondag 27 maart 2011 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet ontdekt hoe ik met mijn HTC printscreens kan maken.
Ik gooide bij mijn oude telefoon vaak woorden die je toch nooit gebruikte uit het woordenboekquote:
Nee, dat gebruik je weleens natuurlijkquote:Op zondag 27 maart 2011 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik gooide bij mijn oude telefoon vaak woorden die je toch nooit gebruikte uit het woordenboekMaar bij hele en geld kun je dat niet doen
Ik hoopte op wat spannenderequote:Op zondag 27 maart 2011 19:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, die kun je achter toch gewoon in het topic zien?
Is met aaifoon makkelijkquote:Op zondag 27 maart 2011 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond mijn oude telefoon best fijn, maar ineens was het afgelopen, scherm kaduuk. Had hem bijna twee jaar dus kreeg gewoon een nieuwe van mijn ouders omdat ik er zuinig mee had gedaanquote:Op zondag 27 maart 2011 19:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, dat gebruik je weleens natuurlijk
Ik ben hard toe aan een nieuwe telefoon, deze doet raar
Zal ik even in mijn prive-archief kijken?quote:
Tofquote:Op zondag 27 maart 2011 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vond mijn oude telefoon best fijn, maar ineens was het afgelopen, scherm kaduuk. Had hem bijna twee jaar dus kreeg gewoon een nieuwe van mijn ouders omdat ik er zuinig mee had gedaan
zijn diverse apps, moet er alleen nog 1 vinden voor symbianquote:Op zondag 27 maart 2011 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ladyyyyyyyquote:
Als je dat zou willen doen, graag.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Zal ik even in mijn prive-archief kijken?
Die ik net poste werkt perfectquote:Op zondag 27 maart 2011 19:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zijn diverse apps, moet er alleen nog 1 vinden voor symbian
Haiquote:
Muckiequote:
hoe is het mevrouwquote:Op zondag 27 maart 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Muckiehoe is het meisje???
Crazy![]()
MPG
Prima hoorquote:
Ow, dan moet je mijn telefoon hebbenquote:
Die is voor Symbian, ik heb Androidquote:Op zondag 27 maart 2011 19:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die ik net poste werkt perfect
http://handheld.softpedia(...)-Edition-54296.shtml
Echt welquote:
vertel eens?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik, daarom quote (of quotte) ik Crazy-Mquote:Op zondag 27 maart 2011 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is voor Symbian, ik heb Android.
thanksquote:Op zondag 27 maart 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik, daarom quote (of quotte) ik Crazy-M
Heeeeeeeeeyquote:
Halve finale was gisterenquote:Op zondag 27 maart 2011 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heeeeeeee
hoe ging je halve finale?
quote:
Ja, het is ook zo sneu voor Thijs als hij alleen beneden moet spelenquote:Op zondag 27 maart 2011 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
mogguh friem
ST, natuurlijk alleen is het wel wat vroeg
Gefeliciflapperdieflopsiedopquote:Op zondag 27 maart 2011 19:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Halve finale was gisteren
Vandaag was de finale.. En:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kiek 'r goanquote:Op zondag 27 maart 2011 19:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Halve finale was gisteren
Vandaag was de finale.. En:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()