quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Alex met z'n spijkerbroek eronder.
Wat een enorme loser is het ook.
Misschien wil Stability wel met je mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:39 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik wil Stervio ook wel een keer opzoeken!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
LAPO en laagste topicnummer, dus neem aan hier verder.
Afscheids Servioquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:43 schreef Chanel5 het volgende:
Ik sta in de keuken en hoor ineens muziek, heb ff wat caps gemaakt maar wat was de aanleiding hiervan?
Kan die ander dicht. Anders heb ik het te druk met heen en weer gaan ( ben niet neiuwschierig )quote:
Precies. Je krijgt topicnummer onder in je beeld als je er met de muis op gaat staan (of in de eigenschappen kijken). Doe ik ook altijd eerst ff kijken bij meerdere COS'sen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:43 schreef mootie het volgende:
Godsamme, kunnen mensen niet gewoon even kijken welke het eerst was voor ze gaan posten.
ze heeft ook al meerdere keren gezegd dat ze nieuwe kleding moet hebben omdat ze niet 3x hetzelfde aan kan trekkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:45 schreef jurien het volgende:
Joanne had maar liefst 81 kilo aan kleding mee in koffers en nog haar ik haar nu zeggen dat ze bepaalde kleding achter heeft moeten laten....
Oftopic is toch SC?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:43 schreef mootie het volgende:
Godsamme, kunnen mensen niet gewoon even kijken welke het eerst was voor ze gaan posten.
dacht ik ook al aan!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:47 schreef marky het volgende:
Totaal niet geforceerd afscheid van Servio
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:47 schreef marky het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:47 schreef marky het volgende:
Absurd!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ze heeft ook al meerdere keren gezegd dat ze nieuwe kleding moet hebben omdat ze niet 3x hetzelfde aan kan trekken
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:48 schreef Niki.P het volgende:
Weet iemand nog wat we de afgelopen paar zaterdagen hebben gehad ik weet alleen vorige week en de week daar voor nog (dansen en love party) iemand een beter geheugen??
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind nu wel dat ze even op bed moeten uitrusten, want dit was natuurlijk doodvermoeiend.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind nu wel dat ze even op bed moeten uitrusten, want dit was natuurlijk doodvermoeiend.
Streamverslagen misschien?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:48 schreef Niki.P het volgende:
Weet iemand nog wat we de afgelopen paar zaterdagen hebben gehad ik weet alleen vorige week en de week daar voor nog (dansen en love party) iemand een beter geheugen??
eey ik heb jou ook niet 2x de zelfde kleren aan zien hebbenquote:
Van harte mee eens, en dat Lau en Flex weer uren van die kleuterkussies en aaien gaan doen en Mo wat te janken vind want het is weer mannenominatietijd..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ghehe die ene fckng week...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
eey ik heb jou ook niet 2x de zelfde kleren aan zien hebben
Ik zag nix om te lagge...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:51 schreef iBenny het volgende:
Servio heeft het gezien
http://twitter.com/#!/secretstorynl/status/51686916818616320
Ze zijn weer leukquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:50 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
jup, hakkeltquote:
Ik las van de week hier ergens dat deze week iedereen eruit kan en dat de kijker (die 3 die kijken) mag beslissen welke 2 bewoners eruit gaan. Weet niet wat daar van waar isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Van harte mee eens, en dat Lau en Flex weer uren van die kleuterkussies en aaien gaan doen en Mo wat te janken vind want het is weer mannenominatietijd..
Blik.quote:
Zijn aanwezigheid voor de tv benadrukt zijn afwezigheid erop. "Lagge? Neu. Opluchting? YES!quote:
Neeeeeeheeeeee!quote:
Oke man geniet ervan en wees blij dat je thuis bent.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:55 schreef jurien het volgende:
[..]
Neeeeeeheeeeee!
Maar heb nu ook een leuk leven hoor en weer lekker aan t kliederen met verf en leuke filmpjes maken!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:51 schreef iBenny het volgende:
Servio heeft het gezien
ja, jammer is dat. Heb zomaar het idee dat jij daar wel voor wat reuring had gezorgd door tegengas te geven op dat verwende mormelquote:
Wat vind je van de kijkcijfers?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:55 schreef jurien het volgende:
[..]
Neeeeeeheeeeee!
Maar heb nu ook een leuk leven hoor en weer lekker aan t kliederen met verf en leuke filmpjes maken!
Sneu toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:55 schreef PoezeligDing het volgende:
'vriendje van mij' 'speakertjes in zijn boxen '
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:55 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
laura aan het stokslobberen
Vind hun wel het Uber saaiste stel in het huis. Alleeen maar slapen en hangen. Pfff.
Toen Jurien er in zat keken er nog meer... enig verband?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat vind je van de kijkcijfers?
Errug hé?
dat dusquote:
Klopt. En de eerste week hebben we niks van mee gekregenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:56 schreef Niki.P het volgende:
Oke het was dus van vorige week tot het begin:
Dansen, Love, Carnaval, etentje Guido en Laura + afterparty (strippen mannen), de week daar voor niks (dat was de eerste week)... zo was het geloof ik...
Ben niet zo goed met verbandquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Toen Jurien er in zat keken er nog meer... enig verband?
Was ook het eerste wat ik zei toen ik in NL was. Joanne en ik zouden in het huis een probleempje krijgen hahaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ja, jammer is dat. Heb zomaar het idee dat jij daar wel voor wat reuring had gezorgd door tegengas te geven op dat verwende mormel
Kloptquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:51 schreef iBenny het volgende:
Servio heeft het gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am not a complete idiot, some parts are still missing
Mensen waren toen nieuwsgierig. Nu weten ze dat het programma volkomen nep is.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Toen Jurien er in zat keken er nog meer... enig verband?
Ga eens terug en ram die draak voor der bek Please.????quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:58 schreef jurien het volgende:
[..]
Was ook het eerste wat ik zei toen ik in NL was. Joanne en ik zouden in het huis een probleempje krijgen haha
In het huis ván... Paps en mams wonen (tijdelijk) in het buitenland.quote:
Van a tot z.. !quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mensen waren toen nieuwsgierig. Nu weten ze dat het programma volkomen nep is.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:58 schreef jurien het volgende:
[..]
Was ook het eerste wat ik zei toen ik in NL was. Joanne en ik zouden in het huis een probleempje krijgen haha
En als Faalex bij haar in de buurt woont, is ze in staat te verhuizen......quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In het huis ván... Paps en mams wonen (tijdelijk) in het buitenland.
Die gaat wel naar het gooi verhuizen na de show, om zo dicht mogelijk bij die saaie doos te zijn, want vanmorgen vond Laura nog dat hij te ver weg woonde voor een relatie, ze had geen zin in een weekendrelatie.
Ooo dacht al....Kan hij niet beter gelijk met Lauwra gaan samenwonen. Vast wel ergens een bejaardenhuis in t Gooi.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In het huis ván... Paps en mams wonen (tijdelijk) in het buitenland.
Die gaat wel naar het gooi verhuizen na de show, om zo dicht mogelijk bij die saaie doos te zijn, want vanmorgen vond Laura nog dat hij te ver weg woonde voor een relatie, ze had geen zin in een weekendrelatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sterkte danquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:01 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ga gekke dingen doen.....
Koken enzow......
Mocht ik niet terug komen, is dat waarschijnlijk mijn eigen schuld
Liever niet. Ze is haar webshop weer aan het promoten.quote:
kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:02 schreef chufi het volgende:
U is een heer, ivm de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haat gluiperds........
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:02 schreef chufi het volgende:
Zie Nazi Flip weer gezellig kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rayen 2½ jaar!
Dat vonden Flip en Geer vanmorgen ook al een goed plan, Laura en Alex waren het er niet helemaal mee eens, Laura wou niet verhuizen en Alex niet in een boerderij wonen..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ooo dacht al....Kan hij niet beter gelijk met Lauwra gaan samenwonen. Vast wel ergens een bejaardenhuis in t Gooi.
Het feit dat alle authenticiteit weg is maakt het wat mij betreft een slecht programma.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mensen waren toen nieuwsgierig. Nu weten ze dat het programma volkomen nep is.
erger dan die soep kan het niet wordenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:01 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ga gekke dingen doen.....
Koken enzow......
Mocht ik niet terug komen, is dat waarschijnlijk mijn eigen schuld
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:03 schreef danilel het volgende:
[..]
erger dan die soep kan het niet worden
heeft ze al een keer gedaan met Karimquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:04 schreef r_onald het volgende:
wanneer kookt laura is een keer,of is dat de min voor haar?
Vindt Lauwra niet zo leuk dat koken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:04 schreef r_onald het volgende:
Volgens mij staat 'vriendje' bij hem synoniem voor iemand met wie hij graag vriendjes zou willen zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:04 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hij heb wel veel vriendjes, die Aalex. of heeft ie het elke keer over hetzelfde vriendje??
de vraag was; wanneer kookt Lauraquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
heeft ze al een keer gedaan met Karim
Spijker op de kop!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij staat 'vriendje' bij hem synoniem voor iemand met hij graag vriendjes zou willen zijn.
Ja en een keer met Alex (niet gezien allen ze zei toen ze met Karim aan het koken was dat de laatste keer dat ze kookte dat met een ridder was)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
heeft ze al een keer gedaan met Karim
Ze is nog aan het nadenken welke bek ze tijdens het koken moet trekken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:04 schreef r_onald het volgende:
Terwijl hij zelf zich gedraagt als een kind van 3quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:05 schreef danilel het volgende:
Aalex; allemaal jullie handjes wassen
echt kindertaal
correctie: de ander kookt en zet haar aan het werk, ze helpt alleen maar heeft geen eigen initiatiefquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:06 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja en een keer met Alex (niet gezien allen ze zei toen ze met Karim aan het koken was dat de laatste keer dat ze kookte dat met een ridder was)
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:06 schreef TimeJumper het volgende:
Ze is nog aan het nadenken welke bek ze tijdens het koken moet trekken.
Die meid kan echt niets zeg, behalve een poging doen tot lief lachen.
Damn je kind laten opvoeden door zo'n nietszeggend ruggegraatloos figuur is kindermishandeling
Bij hem is een vage kennis iemand die hij vriendje heeft, omdat hij geen echte vrienden heeft. Niemand houdt het langer dan 5 minuten vol zonder in slaap te vallen...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij staat 'vriendje' bij hem synoniem voor iemand met wie hij graag vriendjes zou willen zijn.
whut hahaaaaaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:07 schreef meneertje1972 het volgende:
Laura: Wat slaapt iedereen hier veel. Ik denk dat als ik straks uit huis ben ik thuis ook middagslaapjes ga doen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Damn je kind laten opvoeden door zo'n nietszeggend ruggegraatloos figuur is kindermishandeling
En zo is het maar netquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
correctie: de ander kookt en zet haar aan het werk, ze helpt alleen maar heeft geen eigen initiatief
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:07 schreef meneertje1972 het volgende:
Laura: Wat slaapt iedereen hier veel. Ik denk dat als ik straks uit huis ben ik thuis ook middagslaapjes ga doen.
Wat een mongool is dat wijfquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:07 schreef meneertje1972 het volgende:
Ja precies,volgens mij kunnen die kinderen op haar passenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zei ze dat echt?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:07 schreef meneertje1972 het volgende:
Als commentaar op het vele slapen van Mo en Maik. Hilarisch.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:07 schreef meneertje1972 het volgende:
4 x nee, maakt een 5e nee overbodig.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:08 schreef meneertje1972 het volgende:
is er al meer bekend? (ik was ff werken)
1) is er een feest ofzo vanavond?
2) is de telefoon nog gegaan?
3) zijn er missies geweest
4) is de kamer eindelijk open?
5) zo ja 4) wie heeft er gedrukt?
Dank je wel voor de antwoorden ben ik weer helemaal bij
1) Weet niet, misschienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:08 schreef meneertje1972 het volgende:
is er al meer bekend? (ik was ff werken)
1) is er een feest ofzo vanavond?
2) is de telefoon nog gegaan?
3) zijn er missies geweest
4) is de kamer eindelijk open?
5) zo ja 4) wie heeft er gedrukt?
Dank je wel voor de antwoorden ben ik weer helemaal bij
Ik zou mijn kinderen willen beschermen van inhoudsloze figuren die geen enkele emotie op hun kop kunnen tonenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:08 schreef r_onald het volgende:
[..]
Ja precies,volgens mij kunnen die kinderen op haar passen
Wat een lichtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:10 schreef Vultarian het volgende:
alex: is dat kaviaar wat er uit komt?
Oh, dat vind ik dan wel weer leuk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
Cursus visverneuken incoming!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
Cursus visverneuken incoming!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:11 schreef danilel het volgende:
[..]
dus een perfecte match met de lampekap!
preciesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:11 schreef danilel het volgende:
[..]
dus een perfecte match met de lampekap!
Laura.quote:
Mag je uitspreken dat alex een domme gast is?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:14 schreef jurien het volgende:
[..]
Weer 3x WTF
Ik verbaas me elke dag meer ovet bepaalde uitspraken
Zei Karimquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:14 schreef danilel het volgende:
die kun je als condoom gebruiken ..........zei dr 1
alex staat overal nietszeggend bijquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:15 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
alex staat er ook nietszeggend bij
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
alex staat overal nietszeggend bij
'k zal even checken wat wel en niet mag...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag je uitspreken dat alex een domme gast is?
Hij doet tenminste nog mee, Flip hangt nu boven de pleequote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
alex staat overal nietszeggend bij
Flip doet iig iets op eigen initiatiefquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij doet tenminste nog mee, Flip hangt nu boven de plee
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Flip doet iig iets op eigen initiatief
johquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:17 schreef jurien het volgende:
Er mist echt wat 'geknal' in het huis nu. Het is allemaal te lief en te chill. Gebeurt geen ene drol meer
Vanaaf feest alcoholquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:17 schreef jurien het volgende:
Er mist echt wat 'geknal' in het huis nu. Het is allemaal te lief en te chill. Gebeurt geen ene drol meer
Geen ene drol MEER?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:17 schreef jurien het volgende:
Ze moet haar webshop toch promoten? En ze liegt sowieso.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:16 schreef mangalie het volgende:
Hij doet tenminste nog mee, Flip hangt nu boven de plee
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Flip doet iig iets op eigen initiatief
is al weken zo hoor, geen initiatief van de slaapkoppenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:17 schreef jurien het volgende:
Oh gottegot Lijzige Laura is nog jarig ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:16 schreef beequeen het volgende:
Een nieuwe standje. Op haar buik deze keer.
[ afbeelding ]
Er is nu echt wel wat leven in de brouwerij, er wordt behoorlijk 'geknald'quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:17 schreef jurien het volgende:
vanavond zakdoekje leggenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:18 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh gottegot Lijzige Laura is nog jarig ook.
Wanneer komt de taart en ranja met een rietje? en wie weet misschien wel stoelendans voor het meisje-meisje
Morgen is ze jarig. Kinderchampagne en cakejes met slagroom en smarties gok ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:18 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh gottegot Lijzige Laura is nog jarig ook.
Wanneer komt de taart en ranja met een rietje? en wie weet misschien wel stoelendans voor het meisje-meisje
Hoe fix ik dat plaatje ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:17 schreef henkvandetillaart het volgende:
[ http://img195.imageshack.us/i/flipje.jpg (copy/paste deze link) ]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:17 schreef bladerdeegroller het volgende:
Bunga Bunga: http://soundcloud.com/karim-2-1/bunga-bunga-4.
Geen idee of het al gevonden was, kwam het tegen op twitter
En als er al wat gebeurd hebben ze dit voor ons.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:17 schreef jurien het volgende:
Meerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:17 schreef jurien het volgende:
Mja, dat viel mij ook al op. Het stond in ieder geval op de twitter van SST_Karim dacht ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet knap dat uploaden vanuit Portugal
En als activiteit ezeltje prikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Morgen is ze jarig. Kinderchampagne en cakejes met slagroom en smarties gok ik.
Je vergeet de snoepzakjes!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Morgen is ze jarig. Kinderchampagne en cakejes met slagroom en smarties gok ik.
zie DMquote:
quote:
quote:
Zwemspullen mee en je wordt thuisgebracht!quote:
quote:
Geweldige cap.quote:
Lezende Laura...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:24 schreef chufi het volgende:
Mag er een streamswitch plaatsvinden, breiende dames hoef ik niet op tv te zien.. Viskokende mannen in de keuken is veel leuker...
Dank
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:24 schreef danilel het volgende:
ondertussen in de slaapkamer.......[ afbeelding ]
Ah, dat was jij dus...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:24 schreef wafeldoekje het volgende:
goede avond allemaal, ik lurk al een tijdje mee
hoi lurkerig wafeldoekjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:24 schreef wafeldoekje het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:24 schreef wafeldoekje het volgende:
Welkom en post gezellig mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:24 schreef wafeldoekje het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:24 schreef wafeldoekje het volgende:
Avond, maar veel valt er niet te beleven hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:24 schreef wafeldoekje het volgende:
Kijk ze doet net of ze kan lezenquote:
Welkom!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:24 schreef wafeldoekje het volgende:
Ik ga met je mee... Lekker stoken!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Meerwanneer wel dan?
De enige die nog tegenwicht durft te bieden is Gerard, de rest is om te![]()
Ik zeg geef me 2 uur in het huis, en je hebt echt leuke televisie
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
OH MY GOD! EHBO!
Laura: Er is niks aan de hand... -_-
Oh my god, er is wat! Laura zegt dat er een geintje is...quote:
me tooquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik deed een switch van 3 naar 1 en dacht eerst dat er echt wat was
elloquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:24 schreef wafeldoekje het volgende:
De bruine badjas bewoog wel even............quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:27 schreef Flow3r het volgende:
Goh Laura, je zal eens ergens je luie nest voor uitkomen
Godsamme, kutzooi. Er is dus niks.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh my god, er is wat! Laura zegt dat er een geintje is...
Ik zie alleen Ziggo en daar laten ze Laura zien, wat is er gaande??
Dat kind is contactgestoord, zelf s tijdens een gesprek met iemand kijkt ze die persoon vaak niet eens aanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:27 schreef Flow3r het volgende:
Goh Laura, je zal eens ergens je luie nest voor uitkomen
Was ook al het geval met die tsunami....zou het dan toch iets met haar zelf te maken hebben...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:27 schreef Chanel5 het volgende:
Gerard doet alsof hij zich gesneden heeft, Sharon gillen maar er reageert niemand
[ link | afbeelding ]
En Willem Bever ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik weet zeker dat ik Jo ook al 10x naar huis had gekregen
hier nog 1quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik weet zeker dat ik Jo ook al 10x naar huis had gekregen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:29 schreef beequeen het volgende:
Kan iemand een madama Jeanette in saaie Laura's reet steken?
wat is da?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:29 schreef beequeen het volgende:
Kan iemand een madama Jeanette in saaie Laura's reet steken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |