Flip doet iig iets op eigen initiatiefquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij doet tenminste nog mee, Flip hangt nu boven de plee
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Flip doet iig iets op eigen initiatief
johquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:17 schreef jurien het volgende:
Er mist echt wat 'geknal' in het huis nu. Het is allemaal te lief en te chill. Gebeurt geen ene drol meer
Vanaaf feest alcoholquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:17 schreef jurien het volgende:
Er mist echt wat 'geknal' in het huis nu. Het is allemaal te lief en te chill. Gebeurt geen ene drol meer
Geen ene drol MEER?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:17 schreef jurien het volgende:
Ze moet haar webshop toch promoten? En ze liegt sowieso.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:16 schreef mangalie het volgende:
Hij doet tenminste nog mee, Flip hangt nu boven de plee
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Flip doet iig iets op eigen initiatief
is al weken zo hoor, geen initiatief van de slaapkoppenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:17 schreef jurien het volgende:
Oh gottegot Lijzige Laura is nog jarig ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:16 schreef beequeen het volgende:
Een nieuwe standje. Op haar buik deze keer.
[ afbeelding ]
Er is nu echt wel wat leven in de brouwerij, er wordt behoorlijk 'geknald'quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:17 schreef jurien het volgende:
vanavond zakdoekje leggenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:18 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh gottegot Lijzige Laura is nog jarig ook.
Wanneer komt de taart en ranja met een rietje? en wie weet misschien wel stoelendans voor het meisje-meisje
Morgen is ze jarig. Kinderchampagne en cakejes met slagroom en smarties gok ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:18 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh gottegot Lijzige Laura is nog jarig ook.
Wanneer komt de taart en ranja met een rietje? en wie weet misschien wel stoelendans voor het meisje-meisje
Hoe fix ik dat plaatje ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:17 schreef henkvandetillaart het volgende:
[ http://img195.imageshack.us/i/flipje.jpg (copy/paste deze link) ]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:17 schreef bladerdeegroller het volgende:
Bunga Bunga: http://soundcloud.com/karim-2-1/bunga-bunga-4.
Geen idee of het al gevonden was, kwam het tegen op twitter
En als er al wat gebeurd hebben ze dit voor ons.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:17 schreef jurien het volgende:
Meerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:17 schreef jurien het volgende:
Mja, dat viel mij ook al op. Het stond in ieder geval op de twitter van SST_Karim dacht ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet knap dat uploaden vanuit Portugal
En als activiteit ezeltje prikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Morgen is ze jarig. Kinderchampagne en cakejes met slagroom en smarties gok ik.
Je vergeet de snoepzakjes!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Morgen is ze jarig. Kinderchampagne en cakejes met slagroom en smarties gok ik.
zie DMquote:
quote:
quote:
Zwemspullen mee en je wordt thuisgebracht!quote:
quote:
Geweldige cap.quote:
Lezende Laura...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:24 schreef chufi het volgende:
Mag er een streamswitch plaatsvinden, breiende dames hoef ik niet op tv te zien.. Viskokende mannen in de keuken is veel leuker...
Dank
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:24 schreef danilel het volgende:
ondertussen in de slaapkamer.......[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |