Van harte mee eens, en dat Lau en Flex weer uren van die kleuterkussies en aaien gaan doen en Mo wat te janken vind want het is weer mannenominatietijd..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind nu wel dat ze even op bed moeten uitrusten, want dit was natuurlijk doodvermoeiend.
Ghehe die ene fckng week...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
eey ik heb jou ook niet 2x de zelfde kleren aan zien hebben
Ik zag nix om te lagge...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:51 schreef iBenny het volgende:
Servio heeft het gezien
http://twitter.com/#!/secretstorynl/status/51686916818616320
Ze zijn weer leukquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:50 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
jup, hakkeltquote:
Ik las van de week hier ergens dat deze week iedereen eruit kan en dat de kijker (die 3 die kijken) mag beslissen welke 2 bewoners eruit gaan. Weet niet wat daar van waar isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Van harte mee eens, en dat Lau en Flex weer uren van die kleuterkussies en aaien gaan doen en Mo wat te janken vind want het is weer mannenominatietijd..
Blik.quote:
Zijn aanwezigheid voor de tv benadrukt zijn afwezigheid erop. "Lagge? Neu. Opluchting? YES!quote:
Neeeeeeheeeeee!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |