quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Alex met z'n spijkerbroek eronder.
Wat een enorme loser is het ook.
Misschien wil Stability wel met je mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:39 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik wil Stervio ook wel een keer opzoeken!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
LAPO en laagste topicnummer, dus neem aan hier verder.
Afscheids Servioquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:43 schreef Chanel5 het volgende:
Ik sta in de keuken en hoor ineens muziek, heb ff wat caps gemaakt maar wat was de aanleiding hiervan?
Kan die ander dicht. Anders heb ik het te druk met heen en weer gaan ( ben niet neiuwschierig )quote:
Precies. Je krijgt topicnummer onder in je beeld als je er met de muis op gaat staan (of in de eigenschappen kijken). Doe ik ook altijd eerst ff kijken bij meerdere COS'sen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:43 schreef mootie het volgende:
Godsamme, kunnen mensen niet gewoon even kijken welke het eerst was voor ze gaan posten.
ze heeft ook al meerdere keren gezegd dat ze nieuwe kleding moet hebben omdat ze niet 3x hetzelfde aan kan trekkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:45 schreef jurien het volgende:
Joanne had maar liefst 81 kilo aan kleding mee in koffers en nog haar ik haar nu zeggen dat ze bepaalde kleding achter heeft moeten laten....
Oftopic is toch SC?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:43 schreef mootie het volgende:
Godsamme, kunnen mensen niet gewoon even kijken welke het eerst was voor ze gaan posten.
dacht ik ook al aan!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:47 schreef marky het volgende:
Totaal niet geforceerd afscheid van Servio
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:47 schreef marky het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:47 schreef marky het volgende:
Absurd!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ze heeft ook al meerdere keren gezegd dat ze nieuwe kleding moet hebben omdat ze niet 3x hetzelfde aan kan trekken
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:48 schreef Niki.P het volgende:
Weet iemand nog wat we de afgelopen paar zaterdagen hebben gehad ik weet alleen vorige week en de week daar voor nog (dansen en love party) iemand een beter geheugen??
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind nu wel dat ze even op bed moeten uitrusten, want dit was natuurlijk doodvermoeiend.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind nu wel dat ze even op bed moeten uitrusten, want dit was natuurlijk doodvermoeiend.
Streamverslagen misschien?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:48 schreef Niki.P het volgende:
Weet iemand nog wat we de afgelopen paar zaterdagen hebben gehad ik weet alleen vorige week en de week daar voor nog (dansen en love party) iemand een beter geheugen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |