quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Alex met z'n spijkerbroek eronder.
Wat een enorme loser is het ook.
Misschien wil Stability wel met je mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:39 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik wil Stervio ook wel een keer opzoeken!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
LAPO en laagste topicnummer, dus neem aan hier verder.
Afscheids Servioquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:43 schreef Chanel5 het volgende:
Ik sta in de keuken en hoor ineens muziek, heb ff wat caps gemaakt maar wat was de aanleiding hiervan?
Kan die ander dicht. Anders heb ik het te druk met heen en weer gaan ( ben niet neiuwschierig )quote:
Precies. Je krijgt topicnummer onder in je beeld als je er met de muis op gaat staan (of in de eigenschappen kijken). Doe ik ook altijd eerst ff kijken bij meerdere COS'sen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:43 schreef mootie het volgende:
Godsamme, kunnen mensen niet gewoon even kijken welke het eerst was voor ze gaan posten.
ze heeft ook al meerdere keren gezegd dat ze nieuwe kleding moet hebben omdat ze niet 3x hetzelfde aan kan trekkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:45 schreef jurien het volgende:
Joanne had maar liefst 81 kilo aan kleding mee in koffers en nog haar ik haar nu zeggen dat ze bepaalde kleding achter heeft moeten laten....
Oftopic is toch SC?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:43 schreef mootie het volgende:
Godsamme, kunnen mensen niet gewoon even kijken welke het eerst was voor ze gaan posten.
dacht ik ook al aan!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:47 schreef marky het volgende:
Totaal niet geforceerd afscheid van Servio
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:47 schreef marky het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:47 schreef marky het volgende:
Absurd!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ze heeft ook al meerdere keren gezegd dat ze nieuwe kleding moet hebben omdat ze niet 3x hetzelfde aan kan trekken
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:48 schreef Niki.P het volgende:
Weet iemand nog wat we de afgelopen paar zaterdagen hebben gehad ik weet alleen vorige week en de week daar voor nog (dansen en love party) iemand een beter geheugen??
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind nu wel dat ze even op bed moeten uitrusten, want dit was natuurlijk doodvermoeiend.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind nu wel dat ze even op bed moeten uitrusten, want dit was natuurlijk doodvermoeiend.
Streamverslagen misschien?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:48 schreef Niki.P het volgende:
Weet iemand nog wat we de afgelopen paar zaterdagen hebben gehad ik weet alleen vorige week en de week daar voor nog (dansen en love party) iemand een beter geheugen??
eey ik heb jou ook niet 2x de zelfde kleren aan zien hebbenquote:
Van harte mee eens, en dat Lau en Flex weer uren van die kleuterkussies en aaien gaan doen en Mo wat te janken vind want het is weer mannenominatietijd..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ghehe die ene fckng week...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
eey ik heb jou ook niet 2x de zelfde kleren aan zien hebben
Ik zag nix om te lagge...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:51 schreef iBenny het volgende:
Servio heeft het gezien
http://twitter.com/#!/secretstorynl/status/51686916818616320
Ze zijn weer leukquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:50 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
jup, hakkeltquote:
Ik las van de week hier ergens dat deze week iedereen eruit kan en dat de kijker (die 3 die kijken) mag beslissen welke 2 bewoners eruit gaan. Weet niet wat daar van waar isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Van harte mee eens, en dat Lau en Flex weer uren van die kleuterkussies en aaien gaan doen en Mo wat te janken vind want het is weer mannenominatietijd..
Blik.quote:
Zijn aanwezigheid voor de tv benadrukt zijn afwezigheid erop. "Lagge? Neu. Opluchting? YES!quote:
Neeeeeeheeeeee!quote:
Oke man geniet ervan en wees blij dat je thuis bent.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:55 schreef jurien het volgende:
[..]
Neeeeeeheeeeee!
Maar heb nu ook een leuk leven hoor en weer lekker aan t kliederen met verf en leuke filmpjes maken!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:51 schreef iBenny het volgende:
Servio heeft het gezien
ja, jammer is dat. Heb zomaar het idee dat jij daar wel voor wat reuring had gezorgd door tegengas te geven op dat verwende mormelquote:
Wat vind je van de kijkcijfers?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:55 schreef jurien het volgende:
[..]
Neeeeeeheeeeee!
Maar heb nu ook een leuk leven hoor en weer lekker aan t kliederen met verf en leuke filmpjes maken!
Sneu toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:55 schreef PoezeligDing het volgende:
'vriendje van mij' 'speakertjes in zijn boxen '
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:55 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
laura aan het stokslobberen
Vind hun wel het Uber saaiste stel in het huis. Alleeen maar slapen en hangen. Pfff.
Toen Jurien er in zat keken er nog meer... enig verband?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat vind je van de kijkcijfers?
Errug hé?
dat dusquote:
Klopt. En de eerste week hebben we niks van mee gekregenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:56 schreef Niki.P het volgende:
Oke het was dus van vorige week tot het begin:
Dansen, Love, Carnaval, etentje Guido en Laura + afterparty (strippen mannen), de week daar voor niks (dat was de eerste week)... zo was het geloof ik...
Ben niet zo goed met verbandquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Toen Jurien er in zat keken er nog meer... enig verband?
Was ook het eerste wat ik zei toen ik in NL was. Joanne en ik zouden in het huis een probleempje krijgen hahaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ja, jammer is dat. Heb zomaar het idee dat jij daar wel voor wat reuring had gezorgd door tegengas te geven op dat verwende mormel
Kloptquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:51 schreef iBenny het volgende:
Servio heeft het gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am not a complete idiot, some parts are still missing
Mensen waren toen nieuwsgierig. Nu weten ze dat het programma volkomen nep is.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Toen Jurien er in zat keken er nog meer... enig verband?
Ga eens terug en ram die draak voor der bek Please.????quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:58 schreef jurien het volgende:
[..]
Was ook het eerste wat ik zei toen ik in NL was. Joanne en ik zouden in het huis een probleempje krijgen haha
In het huis ván... Paps en mams wonen (tijdelijk) in het buitenland.quote:
Van a tot z.. !quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mensen waren toen nieuwsgierig. Nu weten ze dat het programma volkomen nep is.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:58 schreef jurien het volgende:
[..]
Was ook het eerste wat ik zei toen ik in NL was. Joanne en ik zouden in het huis een probleempje krijgen haha
En als Faalex bij haar in de buurt woont, is ze in staat te verhuizen......quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In het huis ván... Paps en mams wonen (tijdelijk) in het buitenland.
Die gaat wel naar het gooi verhuizen na de show, om zo dicht mogelijk bij die saaie doos te zijn, want vanmorgen vond Laura nog dat hij te ver weg woonde voor een relatie, ze had geen zin in een weekendrelatie.
Ooo dacht al....Kan hij niet beter gelijk met Lauwra gaan samenwonen. Vast wel ergens een bejaardenhuis in t Gooi.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In het huis ván... Paps en mams wonen (tijdelijk) in het buitenland.
Die gaat wel naar het gooi verhuizen na de show, om zo dicht mogelijk bij die saaie doos te zijn, want vanmorgen vond Laura nog dat hij te ver weg woonde voor een relatie, ze had geen zin in een weekendrelatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |