Ja en een keer met Alex (niet gezien allen ze zei toen ze met Karim aan het koken was dat de laatste keer dat ze kookte dat met een ridder was)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
heeft ze al een keer gedaan met Karim
Ze is nog aan het nadenken welke bek ze tijdens het koken moet trekken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:04 schreef r_onald het volgende:
wanneer kookt laura is een keer,of is dat de min voor haar?
Terwijl hij zelf zich gedraagt als een kind van 3quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:05 schreef danilel het volgende:
Aalex; allemaal jullie handjes wassen
echt kindertaal
correctie: de ander kookt en zet haar aan het werk, ze helpt alleen maar heeft geen eigen initiatiefquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:06 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja en een keer met Alex (niet gezien allen ze zei toen ze met Karim aan het koken was dat de laatste keer dat ze kookte dat met een ridder was)
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:06 schreef TimeJumper het volgende:
Ze is nog aan het nadenken welke bek ze tijdens het koken moet trekken.
Die meid kan echt niets zeg, behalve een poging doen tot lief lachen.
Damn je kind laten opvoeden door zo'n nietszeggend ruggegraatloos figuur is kindermishandeling
Bij hem is een vage kennis iemand die hij vriendje heeft, omdat hij geen echte vrienden heeft. Niemand houdt het langer dan 5 minuten vol zonder in slaap te vallen...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij staat 'vriendje' bij hem synoniem voor iemand met wie hij graag vriendjes zou willen zijn.
whut hahaaaaaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:07 schreef meneertje1972 het volgende:
Laura: Wat slaapt iedereen hier veel. Ik denk dat als ik straks uit huis ben ik thuis ook middagslaapjes ga doen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Damn je kind laten opvoeden door zo'n nietszeggend ruggegraatloos figuur is kindermishandeling
En zo is het maar netquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
correctie: de ander kookt en zet haar aan het werk, ze helpt alleen maar heeft geen eigen initiatief
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:07 schreef meneertje1972 het volgende:
Laura: Wat slaapt iedereen hier veel. Ik denk dat als ik straks uit huis ben ik thuis ook middagslaapjes ga doen.
Wat een mongool is dat wijfquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:07 schreef meneertje1972 het volgende:
Ja precies,volgens mij kunnen die kinderen op haar passenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zei ze dat echt?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:07 schreef meneertje1972 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |