SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sterkte danquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:01 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ga gekke dingen doen.....
Koken enzow......
Mocht ik niet terug komen, is dat waarschijnlijk mijn eigen schuld
Liever niet. Ze is haar webshop weer aan het promoten.quote:
kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:02 schreef chufi het volgende:
U is een heer, ivm de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haat gluiperds........
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:02 schreef chufi het volgende:
Zie Nazi Flip weer gezellig kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rayen 2½ jaar!
Dat vonden Flip en Geer vanmorgen ook al een goed plan, Laura en Alex waren het er niet helemaal mee eens, Laura wou niet verhuizen en Alex niet in een boerderij wonen..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ooo dacht al....Kan hij niet beter gelijk met Lauwra gaan samenwonen. Vast wel ergens een bejaardenhuis in t Gooi.
Het feit dat alle authenticiteit weg is maakt het wat mij betreft een slecht programma.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mensen waren toen nieuwsgierig. Nu weten ze dat het programma volkomen nep is.
erger dan die soep kan het niet wordenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:01 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ga gekke dingen doen.....
Koken enzow......
Mocht ik niet terug komen, is dat waarschijnlijk mijn eigen schuld
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:03 schreef danilel het volgende:
[..]
erger dan die soep kan het niet worden
heeft ze al een keer gedaan met Karimquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:04 schreef r_onald het volgende:
wanneer kookt laura is een keer,of is dat de min voor haar?
Vindt Lauwra niet zo leuk dat koken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:04 schreef r_onald het volgende:
wanneer kookt laura is een keer,of is dat de min voor haar?
Volgens mij staat 'vriendje' bij hem synoniem voor iemand met wie hij graag vriendjes zou willen zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:04 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hij heb wel veel vriendjes, die Aalex. of heeft ie het elke keer over hetzelfde vriendje??
de vraag was; wanneer kookt Lauraquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
heeft ze al een keer gedaan met Karim
Spijker op de kop!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij staat 'vriendje' bij hem synoniem voor iemand met hij graag vriendjes zou willen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |