Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Hoe was je laatste dag?quote:
Ja, want dan zit jouw boekenweekgeschenk er ook bij, als ze het goed hebben gedaanquote:
Ja, jij bent van je werkgever afquote:
Wat fijnquote:
Ja eigenlijk zou ik dat ook moeten doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb stof gezogen, dus heb het warm
Hoe is het verder meisje?
Het was hier zo harig, het moest echtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat fijn![]()
![]()
[..]
Ja eigenlijk zou ik dat ook moeten doen
Goed hoor, beetje verveeld...
J. wil rondneuzen voor een nieuwe fietsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was hier zo harig, het moest echt![]()
Gaan jullie nog iets leuks doen van het weekend?
Bellen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vanochtend om 10:00 uur mail verstuurd. Maar hele dag NIKS van werkgever gehoord.![]()
Wat moet ik nu??
in ieder geval wachten tot maandagquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vanochtend om 10:00 uur mail verstuurd. Maar hele dag NIKS van werkgever gehoord.![]()
Wat moet ik nu??
Heb je wel met de bond gesproken?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat moet ik nu??
Weer een dag verklootquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in ieder geval wachten tot maandag
nu ga je toch niks meer horen
Jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je wel met de bond gesproken?
Dás waar ook jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
Kort weekendjeDe klok gaat een uur vooruit
dat is wel fijn (verder richting de zomer)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
Kort weekendjeDe klok gaat een uur vooruit
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:21 schreef Koen66 het volgende:
heeft die studente al een bod aanvaard om zich te laten ontmaagden
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
http://www.waarmaarraar.n(...)r_meestbiedende.html
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
http://www.waarmaarraar.n(...)r_meestbiedende.html
foto's botsen hier op de vuurmuur.... ziet ze er een beetje uitquote:
Hoofd is gecensureerdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
foto's botsen hier op de vuurmuur.... ziet ze er een beetje uit
Lekker lijf + kutkop = hoer ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja schiet je nog niet veel mee op
verder wel een lekker lijf ... een echte hoer
lekker lijf + zichzelf te koop aan bieden = hoerquote:
Heerlijk, eindelijk eens iemand met verstandquote:
gisteren was iedereen het er over eens dat de UI's bij KSC horenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk, eindelijk eens iemand met verstand
ik was er gister amper, had vandaag wel gezegd dat als je een Sc-er bent je dat toch wel van jezelf weet...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gisteren was iedereen het er over eens dat de UI's bij KSC horen
Daar weet ik niks vanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
daar was ik niet bij danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm er over eens is idd een groot woordquote:
Dat was dus al vandaag en toen sliep ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm er over eens is idd een groot woord
[KSC #3183] Waar scheuren ineens een heel andere betekenis krijgt...
Is dat al lang dan?quote:
Flessiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat al lang dan?Ik kijk nooit naar de OP
hoiquote:
Hey Koenquote:
succes met je verkoudheidquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:41 schreef Koen66 het volgende:
ik ga er mee nokkenheb het gehad hier op de zaak. naar huissssss
ff fors aan de alcohol vanavond, dan morgen misschien van verkoudheid af
Dat moet je er dan juist bij zettenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoi, Goede vriendin besloot mijn kamer schoon te maken O_o damn. mijn wasbak Glimt bovendien! , ze vind spullen die ik niet eens wist dat ik had.
en NEE niet dubieus opvatbaar.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat moet je er dan juist bij zetten
Thanks manquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hey Koen.
[..]
succes met je verkoudheid.
Geniet van je weekendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:41 schreef Koen66 het volgende:
ik ga er mee nokkenheb het gehad hier op de zaak. naar huissssss
ff fors aan de alcohol vanavond, dan morgen misschien van verkoudheid af
Maar juist door die opmerking wordt het ergerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tuurlijkkennende hoe jullie doordenken
Ja. Triest verhaal wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:47 schreef pgrferrari het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)H_veen__.html?p=39,1
Vrouwen
De dildo van zijn ex-vriend is vast niet dubieus genoegquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat moet je er dan juist bij zetten
Mooiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:58 schreef RockNijntje het volgende:
Eindelijk thuis
Wel rugpijn
Maar thuis
Hey RNquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:58 schreef RockNijntje het volgende:
Eindelijk thuis
Wel rugpijn
Maar thuis
Hai Bosquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi
Ik heb vandaag een cd binnen gekregen (gewonnen enzo) Lekkere progmetal uit Zweden (Seventh Wonder)
Is goed, maar ik maak wel foto's van mijn lege kamertje, een keertje. als ik zin hebquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:44 schreef Trevland het volgende:
Maar juist door die opmerking wordt het erger
Ik kende het ook niet. Maar ja het leek me wel wat dus heb ik een poging gewaagd om hem te winnen en zie daar..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hai Bos
CoolOok al ken ik het niet
Na de dood!quote:
Iedereen heeft even een RockNijntje gedaanquote:
En dat isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen heeft even een RockNijntje gedaan
Toen ik dat laatst zei, werd ik als pedo neergezetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi Trevquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey RN
Wat heb je met je rug gedaan dan?
Gauw vlug snel gaan eten en zo snel mogelijk weer op Fok!quote:
Ben al bezigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:07 schreef wel.o.k het volgende:
miniwok moet zometeen afzwemmen voor diploma A, duimen jullie even?
Ik nog niet, heb wel honger onderhandquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:07 schreef wel.o.k het volgende:
Maar toen was het nog niet algemeen bekend wat het betekendequote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen ik dat laatst zei, werd ik als pedo neergezet
Doen wequote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:07 schreef wel.o.k het volgende:
Ja ik ook. Mijn pizzabrommer kan er elk moment zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik nog niet, heb wel honger onderhand
Okeequote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar toen was het nog niet algemeen bekend wat het betekende
Mijn buik is as we speak aan het rommelenquote:
Ik heb al honger vanaf het 5e lesuur... dus rond 13.30 zeg maarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Mijn pizzabrommer kan er elk moment zijn![]()
Maar het kan voor hetzelfde geld ook nog drie kwartier duren of zo
Fijn he die luiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Mijn pizzabrommer kan er elk moment zijn![]()
Maar het kan voor hetzelfde geld ook nog drie kwartier duren of zo
quote:
Snapst du?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen ik dat laatst zei, werd ik als pedo neergezet
Natuurlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:07 schreef wel.o.k het volgende:
Eet smakelijkquote:
Jij! Jij jij! Jij... PEDO!quote:
Ja, maar er is zo vaak discussie over... en die is nu gewoon klaar zoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vorige keer waren ze keurig op tijdquote:
Is goed voor je en zo heb jij je sig niet nodigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:14 schreef DaMart het volgende:
En de fotowinkel hier had alleem maar kleinere cameratassen dan ik al heb, en die is al te klein... morgen toch nog maar een keer naar Haarlem fietsen dus.
Daar zijn ze hier ook goed inquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vorige keer waren ze keurig op tijd![]()
Nu zijn ze alweer tien minuten te laat. And counting...
O ja, vergeten om langs de sportschool te rijden om abonnement stop te zettenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is goed voor je en zo heb jij je sig niet nodig
Ben je al klaar met aftrainen dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, vergeten om langs de sportschool te rijden om abonnement stop te zetten.
Smakelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:17 schreef RockNijntje het volgende:
EtenWat het ook is, ik eet het nu allemaal
![]()
Tot zoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:17 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Eetze RNquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:17 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Vervelend het wachten op je voerquote:
Hier, groente.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:17 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Mwa, sportschool voelt als een verplichting, en ik ging met steeds meer tegenzin. Dan kan ik beter even niet meer gaan en kijken hoe het dan gaat... kan ik altijd nog teruggaanquote:
Best klote jaquote:
Ga hardlopenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, sportschool voelt als een verplichting, en ik ging met steeds meer tegenzin. Dan kan ik beter even niet meer gaan en kijken hoe het dan gaat... kan ik altijd nog teruggaan.
Dat zou handig zijn jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best klote ja![]()
Je zou gewoon met je vingers moeten kunnen knippen en BAM zo op tafel
Oh ja ik ga ook nog maar zelden nou ik niet meer 2 keer in de week met de fysio afgesproken hebquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, sportschool voelt als een verplichting, en ik ging met steeds meer tegenzin. Dan kan ik beter even niet meer gaan en kijken hoe het dan gaat... kan ik altijd nog teruggaan.
Misschien wel. Maar wandelen en fietsen schijnt nog effectiever te zijn om vet te verbranden en af te vallen, heb ik me door een sportinstructeur van de sportschool laten vertellenquote:
Hm, je verbrand inderdaad niet super veel.. maar als je het zo'n 2 a 3 keer per week doet, merk je het toch echt wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar wandelen en fietsen schijnt nog effectiever te zijn om vet te verbranden en af te vallen, heb ik me door een sportinstructeur van de sportschool laten vertellen.
4 jaar sportschool merkte ik ook weinig vanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm, je verbrand inderdaad niet super veel.. maar als je het zo'n 2 a 3 keer per week doet, merk je het toch echt wel.
Het gaat ook niet alleen om het sportenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
4 jaar sportschool merkte ik ook weinig van.
Ik ging 2 keer per week 45-60 minuten per keer, en chips waren lekker af en toe...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het gaat ook niet alleen om het sportenAls jij 3x per dag een zak friet naar binnendouwt maar wel elke dag naar de sportschool gaat zul je vrij weinig afvallen
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar er is zo vaak discussie over... en die is nu gewoon klaar zo. Op deze manier stralen we helemaal uit dat iedereen welkom is, en zoals LL zegt: degenen die hier vaak komen, weten dat toch wel van zichzelf en een aantal anderen
.
Frisdrank is inderdaad zó slechtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ging 2 keer per week 45-60 minuten per keer, en chips waren lekker af en toe....
Maar ben de laatste jaren al enorm geminderd met frisdrank en ik doe geen suiker meer in de thee... alleen die koekjes....
Ik denk dat Cola slechter is dan bijv. Bitter Lemon of 7-up. TOchquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Frisdrank is inderdaad zó slechtmaar oh zo lekker
En die koekjes.. ik ken het
Zit allemaal propvol suiker..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat Cola slechter is dan bijv. Bitter Lemon of 7-up. TOch
Als ik me maar goed voel maakt het mij niet uitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat Cola slechter is dan bijv. Bitter Lemon of 7-up. TOch
Ik drink enkel in de warmere periodes redelijk wat frisdrank. In de winter eigenlijk nauwelijks..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zit allemaal propvol suiker..
Water ftw.
UIteraardquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik me maar goed voel maakt het mij niet uit
Precies datquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik me maar goed voel maakt het mij niet uit
Ik ben op zich wel tevreden hoe met hoe ik er nu uit zie, hooguit nog wat van mijn buik mag wegquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Precies dat
Al moet ik toegeven dat ik me beter voel sinds er heel wat af is![]()
Zolang je in de 60%~80% hartzone zit verbrand je vet ja. Of je dat met hardlopen of fietsen doet is niet boeiend. Maar bij hardlopen ga je sneller erboven, over het algemeen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar wandelen en fietsen schijnt nog effectiever te zijn om vet te verbranden en af te vallen, heb ik me door een sportinstructeur van de sportschool laten vertellen.
O ja Trigger Finger, Daar moet ik nog een keer naar luisteren. Iemand van de begeleiding raadde mij dat aan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:32 schreef RockNijntje het volgende:
Damn die line-up voor vrijdag van Rock Werchter... Maar ja, het kan weer eens niet met school
In het begin zit je er heel snel boven.. Daarom lijkt er zo weinig vanaf te gaan, maar als je eenmaal conditie hebt opgebouwd en 'eraan gewend bent' zit je wel rond die procenten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang je in de 60%~80% hartzone zit verbrand je vet ja. Of je dat met hardlopen of fietsen doet is niet boeiend. Maar bij hardlopen ga je sneller erboven, over het algemeen.
Zie edit, want vrijdag ga ik juistquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja Trigger Finger, Daar moet ik nog een keer naar luisteren. Iemand van de begeleiding raadde mij dat aan.
Wat voor zone?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang je in de 60%~80% hartzone zit verbrand je vet ja. Of je dat met hardlopen of fietsen doet is niet boeiend. Maar bij hardlopen ga je sneller erboven, over het algemeen.
Hoeveel benamingen hebben jullie er daar in venlo voor?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:35 schreef Joysa het volgende:
Ik moet even naar de dierenwinkel om een gratis foto van de hond te laten maken![]()
Welûhkûhpietsaahaddegij?quote:
Ja precies. Maar ik loop niet hard, ik krijg vrij snel last van mijn knieën. Oud ongelukje uit mijn kindertijdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
In het begin zit je er heel snel boven.. Daarom lijkt er zo weinig vanaf te gaan, maar als je eenmaal conditie hebt opgebouwd en 'eraan gewend bent' zit je wel rond die procenten.
Official FAILquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)elf_aan__.html?p=2,2
Da's dom
80% van je maximale hartslag (220-leeftijd is een algemene regel). Maar om je persoonlijke te weten kun je beter eens een test doen. Als je er serieus mee aan de gang wil. Volgens mij zit een sporttest in bijna iedere verzekering, om 1x per jaar zoiets te testen. Check it outquote:
MAIDENquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zie edit, want vrijdag ga ik juist![]()
Trigger Finger is wel goed ja
Pan pizza shoarmaquote:
Gevalletje lekkernetgoedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)elf_aan__.html?p=2,2
Da's dom
Ik kom bij jou pizza eten voetbal kijkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pan pizza shoarmaEn inmiddels heb ik zelf knoflooksaus in huis, want dat zat er WEER niet bij
En 8 pikante stukjes kip in krokant jasje met cayennesaus![]()
Van de pizza zijn nog 4 van de 6 stukken overVoor straks onder t voetbal
Die komen zondag op Werchter dusquote:
Whehehequote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kom bij jou pizza eten voetbal kijken
Pizza shoarmaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pan pizza shoarmaEn inmiddels heb ik zelf knoflooksaus in huis, want dat zat er WEER niet bij
En 8 pikante stukjes kip in krokant jasje met cayennesaus![]()
Van de pizza zijn nog 4 van de 6 stukken overVoor straks onder t voetbal
Ja erg jammer voor je. Ik heb ze in 2006 gezienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die komen zondag op Werchter dus
Maar ik mis dan dus ook de Kaiser Chiefs, Kasabian, Brandon Flowers... die komen er allemaal op zondagquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja erg jammer voor je. Ik heb ze in 2006 gezien
Ja mooi programma.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ik mis dan dus ook de Kaiser Chiefs, Kasabian, Brandon Flowers... die komen er allemaal op zondag
Maar ja, vrijdag is ook goed, Kings of Leon, Arctic Monkeys, The National en Trigger Finger
Wooohquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja mooi programma.
Komende maandag ga ik (eindelijk) Sonata Arctica zien
Ja shirtje ligt bij wijze van spreke al klaarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
WooohNog maar 3 nachtjes slapen
Nee hoor, dat denk je maar!quote:
Zit? Heb je hem dan halverwege omhoog gevouwen?quote:
Salami (altijd eigenlijkquote:
Pics van shirtjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja shirtje ligt bij wijze van spreke al klaar
Dat ziet er wel echt heel grappig uit in mijn gedachtenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zit? Heb je hem dan halverwege omhoog gevouwen?
Ik las meisjesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat een idioten lopen er ook vrij los![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-handvat-krat.dhtml
* RockNijntje gooit bier naar Fles z'n kopquote:
Jeetje wat een sukkelquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:56 schreef cablegunmaster het volgende:
CBM is eindelijk aan het koken!![]()
Duurt een eeuwigheid met hem!
Weekend en daar?quote:
Wat staat er op het menu?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:56 schreef cablegunmaster het volgende:
CBM is eindelijk aan het koken!![]()
Duurt een eeuwigheid met hem!
Ik denk en hoop wel dat ik een hoop adrenaline-gevallen krijg jaquote:
Au. Bedanktquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje gooit bier naar Fles z'n kop
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:59 schreef cablegunmaster het volgende:
Uhhh iets met aardappelschijfjes, schnitzel en groente...
Yayquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk en hoop wel dat ik een hoop adrenaline-gevallen krijg ja
Ik gooide misquote:
Ik zou het ook niet weten, niet dat mijn scherm zo groot isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
Blackberry's hebben trouwens wel een pokkeklein schermpjeSnap niet waarom iedereen er zo graag een wil
Heb ik vandaag al gehadquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:59 schreef cablegunmaster het volgende:
Uhhh iets met aardappelschijfjes, schnitzel en groente...
Weet je zeker dat de hij geen zij is en eigenlijk RockNijntje heet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja zo nu en dan
van schoonmaken heeft hij ook al geen verstand
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
hij zat er toch over na te denken om een pizza te nemen >.<
Hij is echt dol op pizza's...
Blackberry's zijn voor Zakenluiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
Blackberry's hebben trouwens wel een pokkeklein schermpjeSnap niet waarom iedereen er zo graag een wil
Ik ben de goede vriendin die zijn kamer heeft opgeruimd dus ja ik ben nu een 'zij'...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat de hij geen zij is en eigenlijk RockNijntje heet?
Nice. Het eten is al bijna klaar kreeg ik net te horenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten, niet dat mijn scherm zo groot is
[..]
Heb ik vandaag al gehad
Hey PGquote:
Kijk zo hoort hetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nice. Het eten is al bijna klaar kreeg ik net te horen![]()
Pluk hem helemaal kaalquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat mag ook wel!Ik val om van de honger... na mijn schoonmaakrage...
Oh ik hoef er ook echt geen hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blackberry's zijn voor Zakenlui![]()
Niet voor meisjes van 14
Vraag hem maar of hij in natura kan betalen, vind ie vast niet ergquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hahanja volgende keer vraag ik hem om salaris
ik ga eten!
quote:
hier ook weekendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weekend en daar?
[..]
Wat staat er op het menu?
alles goed hier. zo nog ff afgesproken met iemand. alles dus goedquote:
Kom je daar nu pas achter?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
'Zelfs de ballen kunnen ze vandaag niet vasthouden'
Wat een vies programma, dat Lingo...
Spoilers mobiel openen werkt wel?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:33 schreef RockNijntje het volgende:
Spoilers openen werkt ook effe niet zie ik
Ik zag het @ mobielquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:34 schreef DaMart het volgende:
@RN: In die spoiler staat dat ik nu de text-only-layout gebruik.
Huh? Hier werkt dat nog wel hoor... in ieder geval normaal posten. Quoten is in text-only ook stukquote:Damn, text-only werkt niet
ik heb nergens last vanquote:
Whehe dat dacht ik ook alquote:
Dat valt met qwerty dan wel weer meequote:
de gewonequote:
quote:
Kan toch mobiel?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:41 schreef DaMart het volgende:
We moeten trouwens wel rustig aan doen nu... we kunnen op dit moment ook geen nieuw deel openen namelijk.
huh?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:41 schreef DaMart het volgende:
We moeten trouwens wel rustig aan doen nu... we kunnen op dit moment ook geen nieuw deel openen namelijk.
even testenquote:
Nieuw topic zonder OP gaat me wel lukkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:41 schreef DaMart het volgende:
een nieuw topic kan ik ook niet openenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:43 schreef Trevland het volgende:
Waarom moeilijk doen als GF alles gewoon nog kan?
die iedereen normaal ook gebruiktquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een nieuw topic kan ik ook niet openen
[..]
die iedereen normaal ook gebruikt![]()
Jawel, via tekst onlyquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:50 schreef Solique het volgende:
Ah, het werkt weer. Kan weer posten op pc.
Heb geen internet op mobiel dus kon lastig posten.
Avond
Ben ik weer
Nou dat werd wel tijd ook, vervelend klotejochquote:
iddquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:49 schreef Trevland het volgende:
zal wel niet hard gaan in de active topic lijst zo
Sorry hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat werd wel tijd ook, vervelend klotejoch
solquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:50 schreef Solique het volgende:
Ah, het werkt weer. Kan weer posten op pc.
Heb geen internet op mobiel dus kon lastig posten.
Avond
Ben ik weer
Ja, daar kijk ik nooit om te wijzigenquote:
ik heb er geen last van gehadquote:
Je moet toch watquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, daar kijk ik nooit om te wijzigen
"Werk" ze GFquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar weer werken jullie kunnen weer tenminste weer fokken![]()
laters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |