Jij! Jij jij! Jij... PEDO!quote:
Ja, maar er is zo vaak discussie over... en die is nu gewoon klaar zoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gisteren was iedereen het er over eens dat de UI's bij KSC horen
Vorige keer waren ze keurig op tijdquote:
Is goed voor je en zo heb jij je sig niet nodigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:14 schreef DaMart het volgende:
En de fotowinkel hier had alleem maar kleinere cameratassen dan ik al heb, en die is al te klein... morgen toch nog maar een keer naar Haarlem fietsen dus.
Daar zijn ze hier ook goed inquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vorige keer waren ze keurig op tijd![]()
Nu zijn ze alweer tien minuten te laat. And counting...
O ja, vergeten om langs de sportschool te rijden om abonnement stop te zettenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is goed voor je en zo heb jij je sig niet nodig
Ben je al klaar met aftrainen dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, vergeten om langs de sportschool te rijden om abonnement stop te zetten.
Smakelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:17 schreef RockNijntje het volgende:
EtenWat het ook is, ik eet het nu allemaal
![]()
Tot zoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:17 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Eetze RNquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:17 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Vervelend het wachten op je voerquote:
Hier, groente.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:17 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Mwa, sportschool voelt als een verplichting, en ik ging met steeds meer tegenzin. Dan kan ik beter even niet meer gaan en kijken hoe het dan gaat... kan ik altijd nog teruggaanquote:
Best klote jaquote:
Ga hardlopenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, sportschool voelt als een verplichting, en ik ging met steeds meer tegenzin. Dan kan ik beter even niet meer gaan en kijken hoe het dan gaat... kan ik altijd nog teruggaan.
Dat zou handig zijn jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best klote ja![]()
Je zou gewoon met je vingers moeten kunnen knippen en BAM zo op tafel
Oh ja ik ga ook nog maar zelden nou ik niet meer 2 keer in de week met de fysio afgesproken hebquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, sportschool voelt als een verplichting, en ik ging met steeds meer tegenzin. Dan kan ik beter even niet meer gaan en kijken hoe het dan gaat... kan ik altijd nog teruggaan.
Misschien wel. Maar wandelen en fietsen schijnt nog effectiever te zijn om vet te verbranden en af te vallen, heb ik me door een sportinstructeur van de sportschool laten vertellenquote:
Hm, je verbrand inderdaad niet super veel.. maar als je het zo'n 2 a 3 keer per week doet, merk je het toch echt wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar wandelen en fietsen schijnt nog effectiever te zijn om vet te verbranden en af te vallen, heb ik me door een sportinstructeur van de sportschool laten vertellen.
4 jaar sportschool merkte ik ook weinig vanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm, je verbrand inderdaad niet super veel.. maar als je het zo'n 2 a 3 keer per week doet, merk je het toch echt wel.
Het gaat ook niet alleen om het sportenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
4 jaar sportschool merkte ik ook weinig van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |