Ik ging 2 keer per week 45-60 minuten per keer, en chips waren lekker af en toe...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het gaat ook niet alleen om het sportenAls jij 3x per dag een zak friet naar binnendouwt maar wel elke dag naar de sportschool gaat zul je vrij weinig afvallen
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar er is zo vaak discussie over... en die is nu gewoon klaar zo. Op deze manier stralen we helemaal uit dat iedereen welkom is, en zoals LL zegt: degenen die hier vaak komen, weten dat toch wel van zichzelf en een aantal anderen
.
Frisdrank is inderdaad zó slechtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ging 2 keer per week 45-60 minuten per keer, en chips waren lekker af en toe....
Maar ben de laatste jaren al enorm geminderd met frisdrank en ik doe geen suiker meer in de thee... alleen die koekjes....
Ik denk dat Cola slechter is dan bijv. Bitter Lemon of 7-up. TOchquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Frisdrank is inderdaad zó slechtmaar oh zo lekker
En die koekjes.. ik ken het
Zit allemaal propvol suiker..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat Cola slechter is dan bijv. Bitter Lemon of 7-up. TOch
Als ik me maar goed voel maakt het mij niet uitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat Cola slechter is dan bijv. Bitter Lemon of 7-up. TOch
Ik drink enkel in de warmere periodes redelijk wat frisdrank. In de winter eigenlijk nauwelijks..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zit allemaal propvol suiker..
Water ftw.
UIteraardquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik me maar goed voel maakt het mij niet uit
Precies datquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik me maar goed voel maakt het mij niet uit
Ik ben op zich wel tevreden hoe met hoe ik er nu uit zie, hooguit nog wat van mijn buik mag wegquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Precies dat
Al moet ik toegeven dat ik me beter voel sinds er heel wat af is![]()
Zolang je in de 60%~80% hartzone zit verbrand je vet ja. Of je dat met hardlopen of fietsen doet is niet boeiend. Maar bij hardlopen ga je sneller erboven, over het algemeen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar wandelen en fietsen schijnt nog effectiever te zijn om vet te verbranden en af te vallen, heb ik me door een sportinstructeur van de sportschool laten vertellen.
O ja Trigger Finger, Daar moet ik nog een keer naar luisteren. Iemand van de begeleiding raadde mij dat aan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:32 schreef RockNijntje het volgende:
Damn die line-up voor vrijdag van Rock Werchter... Maar ja, het kan weer eens niet met school
In het begin zit je er heel snel boven.. Daarom lijkt er zo weinig vanaf te gaan, maar als je eenmaal conditie hebt opgebouwd en 'eraan gewend bent' zit je wel rond die procenten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang je in de 60%~80% hartzone zit verbrand je vet ja. Of je dat met hardlopen of fietsen doet is niet boeiend. Maar bij hardlopen ga je sneller erboven, over het algemeen.
Zie edit, want vrijdag ga ik juistquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja Trigger Finger, Daar moet ik nog een keer naar luisteren. Iemand van de begeleiding raadde mij dat aan.
Wat voor zone?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang je in de 60%~80% hartzone zit verbrand je vet ja. Of je dat met hardlopen of fietsen doet is niet boeiend. Maar bij hardlopen ga je sneller erboven, over het algemeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |