quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:59 schreef cablegunmaster het volgende:
Uhhh iets met aardappelschijfjes, schnitzel en groente...
Yayquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk en hoop wel dat ik een hoop adrenaline-gevallen krijg ja
Ik gooide misquote:
Ik zou het ook niet weten, niet dat mijn scherm zo groot isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
Blackberry's hebben trouwens wel een pokkeklein schermpjeSnap niet waarom iedereen er zo graag een wil
Heb ik vandaag al gehadquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:59 schreef cablegunmaster het volgende:
Uhhh iets met aardappelschijfjes, schnitzel en groente...
Weet je zeker dat de hij geen zij is en eigenlijk RockNijntje heet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja zo nu en dan
van schoonmaken heeft hij ook al geen verstand
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
hij zat er toch over na te denken om een pizza te nemen >.<
Hij is echt dol op pizza's...
Blackberry's zijn voor Zakenluiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
Blackberry's hebben trouwens wel een pokkeklein schermpjeSnap niet waarom iedereen er zo graag een wil
Ik ben de goede vriendin die zijn kamer heeft opgeruimd dus ja ik ben nu een 'zij'...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat de hij geen zij is en eigenlijk RockNijntje heet?
Nice. Het eten is al bijna klaar kreeg ik net te horenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten, niet dat mijn scherm zo groot is
[..]
Heb ik vandaag al gehad
Hey PGquote:
Kijk zo hoort hetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nice. Het eten is al bijna klaar kreeg ik net te horen![]()
Pluk hem helemaal kaalquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat mag ook wel!Ik val om van de honger... na mijn schoonmaakrage...
Oh ik hoef er ook echt geen hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blackberry's zijn voor Zakenlui![]()
Niet voor meisjes van 14
Vraag hem maar of hij in natura kan betalen, vind ie vast niet ergquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hahanja volgende keer vraag ik hem om salaris
ik ga eten!
quote:
hier ook weekendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weekend en daar?
[..]
Wat staat er op het menu?
alles goed hier. zo nog ff afgesproken met iemand. alles dus goedquote:
Kom je daar nu pas achter?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
'Zelfs de ballen kunnen ze vandaag niet vasthouden'
Wat een vies programma, dat Lingo...
Spoilers mobiel openen werkt wel?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:33 schreef RockNijntje het volgende:
Spoilers openen werkt ook effe niet zie ik
Ik zag het @ mobielquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:34 schreef DaMart het volgende:
@RN: In die spoiler staat dat ik nu de text-only-layout gebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |