quote:
Weet ik toch gekkie.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Knuffelen houdt niet in dat je je pielemoos in mijn achterwerk mag steken hè?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nou, laat die borrel maar komen, net gebeld of ik alsjeblieft wilde komen solliciteren op een functie!
Ja is 20 minuutjes bij mij vandaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, dat is jouw kant op he, helemaal niet aan gedacht!
Ik dacht dat je al begonnen wasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nou, laat die borrel maar komen, net gebeld of ik alsjeblieft wilde komen solliciteren op een functie!
Wat voor baan Snuit?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb de baan nog lang niet he! Maar is natuurlijk wel goed voor de ego
Nicequote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mogen solliciteren is ook een felicitatie waard, vind ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
tis een baan als projectleider bij een scheepsdieselmotoren fabriek, dus veel klantcontact, weinig rekeken, veel lullen, veel op pad.. Ja, hij klinkt mij erg leuk in de oren.quote:
sounds nice inderdaad!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
tis een baan als projectleider bij een scheepsdieselmotoren fabriek, dus veel klantcontact, weinig rekeken, veel lullen, veel op pad.. Ja, hij klinkt mij erg leuk in de oren.
Bootjes
ik wel heel wat anders dan dat je nu doet toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
tis een baan als projectleider bij een scheepsdieselmotoren fabriek, dus veel klantcontact, weinig rekeken, veel lullen, veel op pad.. Ja, hij klinkt mij erg leuk in de oren.
Bootjes
11,5quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:26 schreef STING het volgende:
Het lijkt wel de periode voor Job hoppen.
Hier zit ook wat in de pijplijn.Mag ook wel na 11.5 jaar
Ben nu ook erg veel aan het lullen, deze baan ligt veel meer bij mn roots dan wat ik nu doe.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik wel heel wat anders dan dat je nu doet toch?
Oeeh vertelquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:26 schreef STING het volgende:
Het lijkt wel de periode voor Job hoppen.
Hier zit ook wat in de pijplijn.Mag ook wel na 11.5 jaar
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bootjes
Been there. Maar ik ben heel blij dat ik nu op een vaste plek zit. En ik heb echt gemerkt dat dat wennen is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:27 schreef STING het volgende:
[..]
Voordeel van detachering he. Om de zoveel tijd bij een totaal andere klant en omgeving
Voor een van oorsprong techneut zijnde kan ik dat inderdaad welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt goed!
En lullen dat kan jij wel
ooh zo, dus niet 11.5jr op dezelfde plek, dat scheelt. En ook wel gegroeid in je functie neem ik aan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:27 schreef STING het volgende:
[..]
Voordeel van detachering he. Om de zoveel tijd bij een totaal andere klant en omgeving
Ik zat sowieso bij bijna elke klant wel langer dan een jaar, als de werkzaamheden dat toelieten. Band opbouwen met je collega's en omgeving heb ik altijd erg belangrijk gevondenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Been there. Maar ik ben heel blij dat ik nu op een vaste plek zit. En ik heb echt gemerkt dat dat wennen is.
wordt de middag dan wel weer korter?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:27 schreef JoeBravo het volgende:
't is weer rennen of stilstaan hier. Wordt een lange ochtend zo
Neptechneut!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Voor een van oorsprong techneut zijnde kan ik dat inderdaad wel
Wat een werk. Gelukkig kan hij - voor oude klokken dan - vooruit.quote:
Daar zijn er niet zoveel van in Nederland.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
een scheepsdieselmotoren fabriek
En dan voor die klant intern te gaan werken. Als wat?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje extern bij een klant en ik zit er over na te denken om over te stappen
Of course. Zonder uitdaging in m'n werk val ik sowieso in slaap.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh zo, dus niet 11.5jr op dezelfde plek, dat scheelt. En ook wel gegroeid in je functie neem ik aan.
Mitsubishi ofzo?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar zijn er niet zoveel van in Nederland.
Detachering zou niets voor mij zijn, ben te dol op vastigheid.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Been there. Maar ik ben heel blij dat ik nu op een vaste plek zit. En ik heb echt gemerkt dat dat wennen is.
Functioneel applicatie beheerder & project manager. Dezelfde rol die ik nu heb, maar dan geformaliseerdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan voor die klant intern te gaan werken. Als wat?
Dat klinkt wel goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:31 schreef STING het volgende:
Functioneel applicatie beheerder & project manager. Dezelfde rol die ik nu heb, maar dan geformaliseerd
Tien jaar is wel heel lang ja, zeker als je daar al zo lang werkt. Hier zitten genoeg mensen die er al 40 jaar zitten, daar moet ik niet aan denken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik wil ook hoppen, bijna 10 jaar hier aan 't werk, en 't inmiddels wel zat.
Wat doe jij nu? Ook iets met computers toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik wil ook hoppen, bijna 10 jaar hier aan 't werk, en 't inmiddels wel zat.
2 uur in de auto zitten slaat daar wel een aardig gat in jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wordt de middag dan wel weer korter?
Nope, inkoper/planner bij een filmdistributeur.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat doe jij nu? Ook iets met computers toch?
"iets met computers"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat doe jij nu? Ook iets met computers toch?
Iets met computers dus.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nope, inkoper/planner bij een filmdistributeur.
Zelfs ik!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:36 schreef Q. het volgende:
[..]
"iets met computers"
Ja, er op werken. Volgens mij doet iedereen hier wel iets met computers.
De kunst van het loslaten van je ex #157quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:38 schreef kaos- het volgende:
Leuke meid ontmoeten, 4 keer bij haar thuis geweest, 2e keer al meteen blijven slapen, seks gehad, het gevoel krijgen dat het misschien wel es wat zou kunnen worden, te horen krijgen op een zondagavond dat "het gevoel" bij haar ontbreekt.![]()
En bedankt.
Nerdje!quote:
Het zijn toch allemaal hoeren.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:38 schreef kaos- het volgende:
Leuke meid ontmoeten, 4 keer bij haar thuis geweest, 2e keer al meteen blijven slapen, seks gehad, het gevoel krijgen dat het misschien wel es wat zou kunnen worden, te horen krijgen op een zondagavond dat "het gevoel" bij haar ontbreekt.![]()
En bedankt.
als jij terug gaat, ga ik de andere kant op in de treinquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
2 uur in de auto zitten slaat daar wel een aardig gat in ja
Oh, da's heel wat andersquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nope, inkoper/planner bij een filmdistributeur.
Heb het al losgelaten hoor, na een week al, maar leuk is anders.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef Techno het volgende:
[..]
De kunst van het loslaten van je ex #157
Hoe is het met jou kantoorchick?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij heeft er toch geen geld voor betaald? Een vuige slet is het!
Omdat ik normaal gesproken op IT-nerds val Samz, dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, da's heel wat anders
Ik weet niet hoe ik bij ' iets met computers' kwam
Ach, je hebt iig seks gehadquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:42 schreef kaos- het volgende:
[..]
Heb het al losgelaten hoor, na een week al, maar leuk is anders.
Dat klinkt plausibel jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat ik normaal gesproken op IT-nerds val Samz, dat zal het zijn.
Een gamenerd is bijna hetzelfde toch ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat ik normaal gesproken op IT-nerds val Samz, dat zal het zijn.
Daarom.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een gamenerd is bijna hetzelfde toch ?![]()
Mensen die met een paar keer seks geen genoegen nemen.quote:
Had gemeld aan haar dat ik mezelf nogal een idioot vond dat ik haar een bericht gestuurd had, zij vond het eigenlijk toch wel leuk, de 8e gaan we even een hapje eten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:42 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoe is het met jou kantoorchick?
Had liever gehad dat het iets was geworden en op seks had moeten wachten.quote:
Goed bezig!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Had gemeld aan haar dat ik mezelf nogal een idioot vond dat ik haar een bericht gestuurd had, zij vond het eigenlijk toch wel leuk, de 8e gaan we even een hapje eten.
Ja, wat een zeiksnorren!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mensen die met een paar keer seks geen genoegen nemen.Altijd maar weer meer willen.
Smurfin een doorsmeerbeurt geven is best hard werkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Huh? Werken? Dat heb ik de rest vd week al gedaan!
Dat had ik dus vorige week, zeker 4 dagen non-stop niets gedaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:52 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Grote kans dat ik hier niet tot vijf uur zit... Er is echt geen flikker te doen momenteel.
Dat heb ik dus ook. We zitten hier met zijn 3en op de kamer omdat iedereen op ski-uitje is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:52 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Grote kans dat ik hier niet tot vijf uur zit... Er is echt geen flikker te doen momenteel.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mensen die met een paar keer seks geen genoegen nemen.Altijd maar weer meer willen.
Grote smurf smurft hem er wel inquote:
Idd, vandaag lekker uit mn neus eten. Gezond, voedzaam en lekker!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Huh? Werken? Dat heb ik de rest vd week al gedaan!
Nah, ik heb wel wat te doen en daar ben ik nu ook mee bezig, maar daar kan ik geen hele dag mee vullenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. We zitten hier met zijn 3en op de kamer omdat iedereen op ski-uitje is.
En ik heb wel wat liggen, maar dat kan maandag ook.
Je moet de wereld voorbereiden op zoiets ingrijpendsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:00 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nu al over babysnuitjes beginnen... dat is snel.
Het komt toch wel angstvallig dichtbij... kleine snuitjes in een straal van 20km van mijn huis...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je moet de wereld voorbereiden op zoiets ingrijpends
Kijk, nu weet je het, en heb je de tijd om iets anders te zoeken, kan je verhuizen.. Het is toch gewoon hartstikke aardig dat ik je waarschuw?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het komt toch wel angstvallig dichtbij... kleine snuitjes in een straal van 20km van mijn huis...
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je moet de wereld voorbereiden op zoiets ingrijpends
Je denkt toch niet dat ik mijn stekje ga opgeven, ik huur gargamel wel in... (al faalt die ook keer op keer)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kijk, nu weet je het, en heb je de tijd om iets anders te zoeken, kan je verhuizen.. Het is toch gewoon hartstikke aardig dat ik je waarschuw?
Ik was er gewoon stil van.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja hoi, jullie mogen wel weer wat zeggen hoor
Het begin van het einde Cue!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:17 schreef Cue_ het volgende:
Ik zit gewoon een vivablog te lezen en het is zelfs grappig
Nee, ik ben optimistisch. Zolang je nog geen kort rood pittig kapsel hebt dan he.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je nog niet zegt "het begin van het einde van Cue"
Ik laat het juist lang(er) groeienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:20 schreef Kluts het volgende:
Nee, ik ben optimistisch. Zolang je nog geen kort rood pittig kapsel hebt dan he.
Me too! Om vervolgens nog geen idee te hebben wat ik er dan mee doe.quote:
Ik heb geen idee hoe lang haar jou zal staanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Me too! Om vervolgens nog geen idee te hebben wat ik er dan mee doe.
Ik had het vroeger tot op mijn kont.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe lang haar jou zal staan
Ik vind haar tot op de kont vaak niet eens mooi. Liever wat korter.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had het vroeger tot op mijn kont.
Ik heb gewoon supersteil haar, dus dat is best mooi als het lang is.
Ik wil het ook niet zo lang laten groeien, gewoon halverwege mijn rug. En dan in een leuk model laten knippen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind haar tot op de kont vaak niet eens mooi. Liever wat korter.
Maar ben benieuwd hoe het je staatVast wel goed
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:26 schreef Kluts het volgende:
Ik wil het ook niet zo lang laten groeien, gewoon halverwege mijn rug. En dan in een leuk model laten knippen.
Ik vind je huidige haarlengte eigenlijk wel mooi zo, met dat model. Alhoewel wat langer en dan zo'n mooi kunstwerk op je hoofd maken ook wel mooi is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet zo lang laten groeien, gewoon halverwege mijn rug. En dan in een leuk model laten knippen.
Mijn haar zit op dit moment echt voor geen meter hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind je huidige haarlengte eigenlijk wel mooi zo, met dat model. Alhoewel wat langer en dan zo'n mooi kunstwerk op je hoofd maken ook wel mooi is.
Iets met zelfbevrediging dmv komkommers?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:17 schreef Cue_ het volgende:
Ik zit gewoon een vivablog te lezen en het is zelfs grappig
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoorde iets over zelfbevrediging dmv komkommers?
Dat is niet grappig, dat is ernstig!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:30 schreef Wicked-Game het volgende:
Iets met zelfbevrediging dmv komkommers?
Wel typisch ViVa alhoewel misschien eerder niveau Fancy... gevalletje "Krijg ik aids als...." vragenquote:
Ja, want volgens Glee krijg je aids van komkommers!quote:
Dan doe je je ogen maar dicht als je hier bentquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:31 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]ik wil niet weten wat jij allemaal in jet sterretje propt.
Ik dacht eerder aan RCI.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want volgens Glee krijg je aids van komkommers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is enkel voor beginnelingen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:32 schreef STING het volgende:
Je moet er ook niet meer dan één in stoppen, Cue
Daar stonden idd altijd hilarische vragen bij in de trant van "Word ik zwanger van anale sex?" Ik heb mezelf bevredigd met een knakworst en die brak af, en nu?"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wel typisch ViVa alhoewel misschien eerder niveau Fancy... gevalletje "Krijg ik aids als...." vragen
*gaat afspraak maken voor test*quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want volgens Glee krijg je aids van komkommers!
Dat doe je dan weer wel, maar als iemand je vraagt op te strippen weiger je...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan doe je je ogen maar dicht als je hier bent
Wat mij dan weer moet denken aan JackAss waarbij ze een speelgoed autotje in de reet van iemand stopte en naar het ziekenhuis gingenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar stonden idd altijd hilarische vragen bij in de trant van "Word ik zwanger van anale sex?" Ik heb mezelf bevredigd met een knakworst en die brak af, en nu?"![]()
Vooral bij vragen van de laatste categorie vroeg ik me ook echt af hoe dat nou gegaan was. In de zin van, toen stuurden die meiden nog brieven die weken later werden gepubliceerd, liep zo'n meid dan ook wekenlang met een halve knakworst in haar doos tot ze het antwoord kreeg?![]()
![]()
Er was ooit eens een topic op Fok waar dat soort idiote vragen verzameld werden. Echt hilarischquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar stonden idd altijd hilarische vragen bij in de trant van "Word ik zwanger van anale sex?" Ik heb mezelf bevredigd met een knakworst en die brak af, en nu?"![]()
Vooral bij vragen van de laatste categorie vroeg ik me ook echt af hoe dat nou gegaan was. In de zin van, toen stuurden die meiden nog brieven die weken later werden gepubliceerd, liep zo'n meid dan ook wekenlang met een halve knakworst in haar doos tot ze het antwoord kreeg?![]()
![]()
Niet hysterisch?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er was ooit eens een topic op Fok waar dat soort idiote vragen verzameld werden. Echt hylarisch
Ik bedoelde met "je haar nu" zoals hij op je hoofdfoto bij de fobo zit.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn haar zit op dit moment echt voor geen meter hoor.
En een kunstwerk? Leg uit.
Zoiets vind ik dan leuker:quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik bedoelde met "je haar nu" zoals hij op je hoofdfoto bij de fobo zit.
En een kunstwerk? Nou ja, van dat opgestoken werk. Weet je wat ik vandaag zag? Echt iemand zo uit de jaren 50 ofzo, met zo'n "rol" in haar haar. Maar uiteraard kan ik er geen foto bij vinden.
Maar opgestoken is altijd gaaf.
[ afbeelding ]
Ik had het al verbeterdquote:
Oh, nicequote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoiets vind ik dan leuker:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee wat beter staat bij mij.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat vindt men bij mij niet volgens mij. Los leuker enzo..
Los.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat beter staat bij mij.
Een vriendin van mij vroeger haalde die twee woorden dus echt altijd door elkaar.quote:
Zoiets vind ik wel leuk ja. Ik ga iig binnenkort zo'n bloem kopen en eens kijken of ik het al kan opsteken.quote:Oh, niceIk denk dat jij dat wel kan hebben.
Uiteindelijk is verregend haar en uitgelopen make-up het leukst.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat beter staat bij mij.
Nou, ik heb dat ook wel eens, idd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een vriendin van mij vroeger haalde die twee woorden dus echt altijd door elkaar.
[..]
Zoiets vind ik wel leuk ja. Ik ga iig binnenkort zo'n bloem kopen en eens kijken of ik het al kan opsteken.
Dus als ik straks verregend (geen idee waarvan) in de trein zit, ben jij helemaal blij?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uiteindelijk is verregend haar en uitgelopen make-up het leukst.
Is dat een trend dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:42 schreef Wicked-Game het volgende:
Dat jullie nog niet beginnen over het dragen van 1 grote oorbel.... de trend van 2011
Ik voorzie een meeting en een emmer waterquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus als ik straks verregend (geen idee waarvan) in de trein zit, ben jij helemaal blij?
Ah, jij gaat voor het type crackhoer?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:40 schreef Watertornado het volgende:
Uiteindelijk is verregend haar en uitgelopen make-up het leukst.
Och, dat heb ik drie maand geleden of zo al als trend gepostquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:42 schreef Wicked-Game het volgende:
Dat jullie nog niet beginnen over het dragen van 1 grote oorbel.... de trend van 2011
Google maar eens op 'Kuise Meisjes'quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik voorzie een meeting en een emmer water
Zo ongeveer. Liefst moet ze ook nog schreeuwen en boos zijn om het feit dát haar make-up is uitgelopen en alles. Dat maakt het intenser.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, jij gaat voor het type crackhoer?
Mijn haar is dus tot halverwege mijn rug, maar ik heb geen idee wat ik ermee aan moet en een leuk 'model' is er zo weer uit. Ik zit nu ook weer in dubio wat ermee te doen,......quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:26 schreef Kluts het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
Ik wil deze halen voor de zomer. Mooie hakjes eronder..
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan RCI.Niet zo bang voor. Ik kan de hele komkommer naar binnen doen en hem er als frisse gesneden komkommersalade weer naar buiten persen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja wel leuk, dat model ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Komt wel een beetje in de buurt van een harembroek..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Nou nou nou, dat baseer je ook alleen maar op haar GTST rolquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
Kuise meisjes gegoogled, is dat van die vieze snol van een Gigi Ravelli.
Eeeuuhhm? Harembroek?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het dan denk ik ( afhankelijk van of je haar dik is en het daardoor zwaar is) in een model met lagen laten knippen waardoor het minder zwaar wordt en je er meer mee kan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn haar is dus tot halverwege mijn rug, maar ik heb geen idee wat ik ermee aan moet en een leuk 'model' is er zo weer uit. Ik zit nu ook weer in dubio wat ermee te doen,......
Mkay...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:46 schreef Watertornado het volgende:
Zo ongeveer. Liefst moet ze ook nog schreeuwen en boos zijn om het feit dát haar make-up is uitgelopen en alles. Dat maakt het intenser.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Too easyquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben overigens sowieso niet zo heel erg van de oorbellen. Meeste van mijn exen hadden niet eens gaatjes
Ik ga hem nog passen en hij staat me OF geweldig, of totaal niet. Dus als het neigt naar een hangkont koop ik hem niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Komt wel een beetje in de buurt van een harembroek..
Had het er toevallig gister nog over met een vriendin dat we dergelijke dingen echt niet mooi vindenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Schat, hoe kan dat nou niet neigen naar een hangkont?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga hem nog passen en hij staat me OF geweldig, of totaal niet. Dus als het neigt naar een hangkont koop ik hem niet.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Mkay...
Daar zit toch geen uitgelopen make-up op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Ik kijk geen soaps, ik vind haar gewoon bloedirritant.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat baseer je ook alleen maar op haar GTST rol
Het is een jumpsuit.quote:
Nee, dat is het niet. De naam past totaal niet bij het merkquote:
Omdat ik de illusie had dat het wellicht redelijk strak zou zitten nog.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schat, hoe kan dat nou niet neigen naar een hangkont?
Niet dat het mijn favoriet is, maar zo erg vind ik haar nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kijk geen soaps, ik vind haar gewoon bloedirritant.
Met zo'n kruis? Neee, doe het nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat ik de illusie had dat het wellicht redelijk strak zou zitten nog.
Oké.. Nu weet ik toevallig dat mijn haar in lagen echt geen gezicht is. Maar goed, mijn boodschap was; lang haar geeft geen garantie tot een leuk model..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:47 schreef Kluts het volgende:
Ik zou het dan denk ik ( afhankelijk van of je haar dik is en het daardoor zwaar is) in een model met lagen laten knippen waardoor het minder zwaar wordt en je er meer mee kan.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:49 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Niet dat het mijn favoriet is, maar zo erg vind ik haar nu ook weer niet.
Met haremkont!quote:
Jup. Maar dat is nu dus helemaal in. En hoewel ik de oorbellen wel grappig vind, is het idioot om een oorbel te dragenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
Kuise meisjes gegoogled, is dat van die vieze snol van een Gigi Ravelli.
Dat van mij is dik en stijl. En ik heb het nu ook altijd los, maar dat zit voor geen meter. Als mijn haar lang is, is het juist heel makkelijk en hoef ik er amper iets mee te doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké.. Nu weet ik toevallig dat mijn haar in lagen echt geen gezicht is. Maar goed, mijn boodschap was; lang haar geeft geen garantie tot een leuk model..En mijn haar is enorm slap, dus een model inbrengen heeft ook niet zoveel zin..
Same, alleen is dat van mij niet stijl helaasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat van mij is dik en stijl. En ik heb het nu ook altijd los, maar dat zit voor geen meter. Als mijn haar lang is, is het juist heel makkelijk en hoef ik er amper iets mee te doen.
Het begon allemaal met dat ik eigenlijk zo'n lange zomerjurk wil, maar die niet koop omdat ik vind dat ik daarvoor te klein ben en dan lijkt het net of ik de kledingkast van mijn ma heb geplunderd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met zo'n kruis? Neee, doe het niet
Dan nog, zo'n laag hangend kruis doet niemand goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het begon allemaal met dat ik eigenlijk zo'n lange zomerjurk wil, maar die niet koop omdat ik vind dat ik daarvoor te klein ben en dan lijkt het net of ik de kledingkast van mijn ma heb geplunderd.
Die overigens nog kleiner is dan ik, maar je kent het wel, het kleuter-en-een-verkleedkist-idee.
+1. Haremtuinbroeken zijn niet tof.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:53 schreef missbehavin het volgende:
Dan nog, zo'n laag hangend kruis doet niemand goed
Wat nou als een laaghangend kruis noodzakelijk is?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het laaghangende kruis leek echt minder erg toen ik het voorbij zag komen in een bushokje gister.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wil je dat mijn zusje ook even vertellen?quote:
DOEN!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:56 schreef Kluts het volgende:
Dan moet ik deze jurk maar kopen.
[ afbeelding ]
Goed zo meisjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:56 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er inderdaad beter uitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:56 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft zeker wel wat!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:56 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, hij is ook maar 159,95.quote:
quote:
Whutquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, hij is ook maar 159,95.
*flikkert van haar bureaustoel*
Niet alle damesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja ik zie ook liever dames in hun string en BH rond paraderen over straat
Dat geluk heeft die jongen al elke dag.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja ik zie ook liever dames in hun string en BH rond paraderen over straat
Ik had maanden geleden toch al mijn zinnen gezet op deze:quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whut
Damn... Dan zou ik 'm nog eerder zelf maken
Das niet duur!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had maanden geleden toch al mijn zinnen gezet op deze:
[ afbeelding ]
En die is 60 euro, dat vind ik nog wel acceptabel.
Voor 60 euro zou ik die jurk niet laten liggen, als hij mij zou staanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oeh nicequote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat geluk heeft die jongen al elke dag.
Jouw denk ik ook welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh niceKun je wel hebben ook, met dat ranke lijfje van je.
Daar twijfelde ik voor een klein moment nog over, maar nu ben ik om.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh niceKun je wel hebben ook, met dat ranke lijfje van je.
Stuur haar maar langs. Oh wacht, doe eerst eens pics?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
Wil je dat mijn zusje ook even vertellen?
Die loopt er regelmatig bij als een pinguin.
Kluts, oue negert van me! Hoe maak Gij en uwe werkzaamheden het?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar twijfelde ik voor een klein moment nog over, maar nu ben ik om.
Kan ook wel naar werk overigens, dus multifunctioneel.
Als ze dezelfde pluspunten heeft als Samzz...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Stuur haar maar langs. Oh wacht, doe eerst eens pics?
quote:
DK! Hoeist?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kluts, oue negert van me! Hoe maak Gij en uwe werkzaamheden het?
Dan nog denk ik dat jij het ook wel kan hebbenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kluts is iets ranker dan ik hoor.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:05 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dan nog denk ik dat jij het ook wel kan hebben
Ja want jij bent zo'n dikzak hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Fijn idee, want het is wel een erg leuke stijl
Dat is mooi!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
DK! Hoeist?
Hier goed! Voor het eerst sinds tijden een heeeeel rustige werkdag, dus ff fokken dan maar.
Tuurlijk kan jij dat hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Fijn idee, want het is wel een erg leuke stijl
Maar nu weet ik nog neit hoe het met u gaat.quote:
quote:
Ze is 13quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:02 schreef Techno het volgende:
[..]
nog ranker?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als 't je gelukkig maakt wil ik dat lelijke ding ook wel aantrekken hoorquote:
Das toch veel te oud voor een priester!quote:
quote:
Het idee was toch juist dat dat lelijke ding uit moest.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
Als 't je gelukkig maakt wil ik dat lelijke ding ook wel aantrekken hoor
Ja, dan kan je mij eruit pratenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Het idee was toch juist dat dat lelijke ding uit moest.
Oh ja... 8 jaar goed?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das toch veel te oud voor een priester!
Praten? Hij rukt het gewoon van je lijf.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan is het ding meteen kapot. Ik zie voordelenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Praten? Hij rukt het gewoon van je lijf.
quote:
De Hertog Jan vrachtwagen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:12 schreef Royco1 het volgende:
Ah daar komt de mooiste vrachtwagen van het land aangereden
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:12 schreef Royco1 het volgende:
Ah daar komt de mooiste vrachtwagen van het land aangereden
Als iemand tegen mij zegt: je krijgt de mooiste vrachtwagen van Nederland voor je verjaardag en er komt een vrachtwagen vol Heineken aanrijden, zou ik dat toch best wel een beetje een deceptie vinden. Ik zou het wel waarderen, ik vind Heineken ook lekker. Maar het is geen HJ.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bijna goed.
In mijn geval is het de heineken vrachtwagen.
Ook een mooie vrachtwagenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als iemand tegen mij zegt: je krijgt de mooiste vrachtwagen van Nederland voor je verjaardag en er komt een vrachtwagen vol Heineken aanrijden, zou ik dat toch best wel een beetje een deceptie vinden. Ik zou het wel waarderen, ik vind Heineken ook lekker. Maar het is geen HJ.
Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als iemand tegen mij zegt: je krijgt de mooiste vrachtwagen van Nederland voor je verjaardag en er komt een vrachtwagen vol Heineken aanrijden, zou ik dat toch best wel een beetje een deceptie vinden. Ik zou het wel waarderen, ik vind Heineken ook lekker. Maar het is geen HJ.
ach..zolang het gratis is maakt het mij niet zoveel uitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou dan mensen gaan vermoorden. En opeten. Als je me zo'n nare, saddistische streek flikt verdien je het niet om te leven.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gratis Heineken, of Hertog Jan voor een euro per flesje, dan leg ik zonder problemen een paar euro neerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:17 schreef cafpow het volgende:
goedendag
[..]
ach..zolang het gratis is maakt het mij niet zoveel uitik heb veel slechter bier op
Jij hebt liever de Grolsch wagen he?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou dan mensen gaan vermoorden. En opeten. Als je me zo'n nare, saddistische streek flikt verdien je het niet om te leven.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:
Gratis Heineken, of Hertog Jan voor een euro per flesje, dan leg ik zonder problemen een paar euro neer
Maar goed, je bent een echte bierdrinker bijstandstrekker of niet
ja, ok. Kijk als het om 1 of 2 flesjes gaat geen probleem. Maar als het om een hele vrachtwagen vol gaat, dan maakt het mij niet zoveel uitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gratis Heineken, of Hertog Jan voor een euro per flesje, dan leg ik zonder problemen een paar euro neer
Maar goed, je bent een echte bierdrinker of niet
Precies. Dus je neemt het gratis Heineken aan en je verkoopt dit door en dan koop je er echt bier voor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar goed, je bent een echte bierdrinker of niet
dat kan ook nogquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies. Dus je neemt het gratis Heineken aan en je verkoopt dit door en dan koop je er echt bier voor.
Zolang er alleen kratten instaan heb ik er geen probleem mee.quote:
die is leukquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:20 schreef Watertornado het volgende:
Toch is deze vrachtwagen veel gaver.
[ afbeelding ]
ik wil hem ook wel hoorquote:
Beugels uiteraard.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:21 schreef Royco1 het volgende:
Zolang er alleen kratten instaan heb ik er geen probleem mee.
Vind grolsch op fust niet lekker.
Vind ik af en toe wel lekker.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Niemand die wel eens een abdij-biertje drinkt? Een goed gemutste trappist?
Waarom denk je dat ik zo nu en dan naar belgie rij?!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
nog nooit geproefdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tuurlijk wel, zolang er maar alchol inzit.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Trappisten zijn overrated. Wel lekker hoor, maar ze krijgen een bepaalde "magie" toegedicht die ik niet altijd terecht vind.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
viel mee en er mankeert niks aan mijn ogenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
het was donker en rokerig he gisteren?
Heb je het nu over het bier of de broeders zelf?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Trappisten zijn overrated. Wel lekker hoor, maar ze krijgen een bepaalde "magie" toegedicht die ik niet altijd terecht vind.
D'r zit toch hoop ik geen verschil in de inhoud bij beide verschijningsvormen?quote:
Ik heb het over het bier. Ik bedoel "normaal" abdijbier doet in principe niets voor een gewone trappist onder, behalve dat zij van een andere orde zijn. Toch wordt trappist als het summum gezien. Dat vind ik dus overrated. Als je naar Westvleteren gaat, ga dan óók eens naar Oostvleteren! Daar zitten ook hele gave biertjes. Struise Rosse.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je het nu over het bier of de broeders zelf?
Niet qua inhoud. Manier van drinken wel, vind ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
D'r zit toch hoop ik geen verschil in de inhoud bij beide verschijningsvormen?
Als je vanavond ook uit de fles gaat drinken ga ik lachen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet qua inhoud. Manier van drinken wel, vind ik.En de hoeveelheid uiteraard.
Uiteraard. Leffe Triple, Leffe Radieuse, Leffe 9, Westmalle Triple, Pauwel Kwak, La Trappe Tripel, Orval, Rochefortquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoezo?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je vanavond ook uit de fles gaat drinken ga ik lachen.
Ten opzichte van de rest van abdijbieren ben ik het wel met je eens, maar trappist/abdij ten opzichte van pils, dan weet ik wel waar ik voor gaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Trappisten zijn overrated. Wel lekker hoor, maar ze krijgen een bepaalde "magie" toegedicht die ik niet altijd terecht vind.
Omdat je dan een aantal vrolijke effecten krijgt. Ten eerste is het bier dat ik meeheb veel viskeuzer. Ten tweede zal het bij dergelijk gedrag je bek uit schuimen, en als toetje mag je op gist kauwen.quote:
Hmmmm...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat je dan een aantal vrolijke effecten krijgt. Ten eerste is het bier dat ik meeheb veel viskeuzer. Ten tweede zal het bij dergelijk gedrag je bek uit schuimen, en als toetje mag je op gist kauwen.
Das geen abdijbier. En Trappist is de in sommige landen officieel erkende naam (ookal wordt het door een andere orde gebrouwen).quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb het over het bier. Ik bedoel "normaal" abdijbier doet in principe niets voor een gewone trappist onder, behalve dat zij van een andere orde zijn. Toch wordt trappist als het summum gezien. Dat vind ik dus overrated. Als je naar Westvleteren gaat, ga dan óók eens naar Oostvleteren! Daar zitten ook hele gave biertjes. Struise Rosse.
Je bedoelt gewoon: Ale > lager.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ten opzichte van de rest van abdijbieren ben ik het wel met je eens, maar trappist/abdij ten opzichte van pils, dan weet ik wel waar ik voor ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |