Ik kijk geen soaps, ik vind haar gewoon bloedirritant.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat baseer je ook alleen maar op haar GTST rol
Het is een jumpsuit.quote:
Nee, dat is het niet. De naam past totaal niet bij het merkquote:
Omdat ik de illusie had dat het wellicht redelijk strak zou zitten nog.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schat, hoe kan dat nou niet neigen naar een hangkont?
Niet dat het mijn favoriet is, maar zo erg vind ik haar nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kijk geen soaps, ik vind haar gewoon bloedirritant.
Met zo'n kruis? Neee, doe het nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat ik de illusie had dat het wellicht redelijk strak zou zitten nog.
Oké.. Nu weet ik toevallig dat mijn haar in lagen echt geen gezicht is. Maar goed, mijn boodschap was; lang haar geeft geen garantie tot een leuk model..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:47 schreef Kluts het volgende:
Ik zou het dan denk ik ( afhankelijk van of je haar dik is en het daardoor zwaar is) in een model met lagen laten knippen waardoor het minder zwaar wordt en je er meer mee kan.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:49 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Niet dat het mijn favoriet is, maar zo erg vind ik haar nu ook weer niet.
Met haremkont!quote:
Jup. Maar dat is nu dus helemaal in. En hoewel ik de oorbellen wel grappig vind, is het idioot om een oorbel te dragenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
Kuise meisjes gegoogled, is dat van die vieze snol van een Gigi Ravelli.
Dat van mij is dik en stijl. En ik heb het nu ook altijd los, maar dat zit voor geen meter. Als mijn haar lang is, is het juist heel makkelijk en hoef ik er amper iets mee te doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké.. Nu weet ik toevallig dat mijn haar in lagen echt geen gezicht is. Maar goed, mijn boodschap was; lang haar geeft geen garantie tot een leuk model..En mijn haar is enorm slap, dus een model inbrengen heeft ook niet zoveel zin..
Same, alleen is dat van mij niet stijl helaasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat van mij is dik en stijl. En ik heb het nu ook altijd los, maar dat zit voor geen meter. Als mijn haar lang is, is het juist heel makkelijk en hoef ik er amper iets mee te doen.
Het begon allemaal met dat ik eigenlijk zo'n lange zomerjurk wil, maar die niet koop omdat ik vind dat ik daarvoor te klein ben en dan lijkt het net of ik de kledingkast van mijn ma heb geplunderd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met zo'n kruis? Neee, doe het niet
Dan nog, zo'n laag hangend kruis doet niemand goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het begon allemaal met dat ik eigenlijk zo'n lange zomerjurk wil, maar die niet koop omdat ik vind dat ik daarvoor te klein ben en dan lijkt het net of ik de kledingkast van mijn ma heb geplunderd.
Die overigens nog kleiner is dan ik, maar je kent het wel, het kleuter-en-een-verkleedkist-idee.
+1. Haremtuinbroeken zijn niet tof.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:53 schreef missbehavin het volgende:
Dan nog, zo'n laag hangend kruis doet niemand goed
Wat nou als een laaghangend kruis noodzakelijk is?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het laaghangende kruis leek echt minder erg toen ik het voorbij zag komen in een bushokje gister.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wil je dat mijn zusje ook even vertellen?quote:
DOEN!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:56 schreef Kluts het volgende:
Dan moet ik deze jurk maar kopen.
[ afbeelding ]
Goed zo meisjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:56 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er inderdaad beter uitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:56 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft zeker wel wat!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:56 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |