Beugels uiteraard.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:21 schreef Royco1 het volgende:
Zolang er alleen kratten instaan heb ik er geen probleem mee.
Vind grolsch op fust niet lekker.
Vind ik af en toe wel lekker.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Niemand die wel eens een abdij-biertje drinkt? Een goed gemutste trappist?
Waarom denk je dat ik zo nu en dan naar belgie rij?!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
nog nooit geproefdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tuurlijk wel, zolang er maar alchol inzit.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Trappisten zijn overrated. Wel lekker hoor, maar ze krijgen een bepaalde "magie" toegedicht die ik niet altijd terecht vind.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
viel mee en er mankeert niks aan mijn ogenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
het was donker en rokerig he gisteren?
Heb je het nu over het bier of de broeders zelf?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Trappisten zijn overrated. Wel lekker hoor, maar ze krijgen een bepaalde "magie" toegedicht die ik niet altijd terecht vind.
D'r zit toch hoop ik geen verschil in de inhoud bij beide verschijningsvormen?quote:
Ik heb het over het bier. Ik bedoel "normaal" abdijbier doet in principe niets voor een gewone trappist onder, behalve dat zij van een andere orde zijn. Toch wordt trappist als het summum gezien. Dat vind ik dus overrated. Als je naar Westvleteren gaat, ga dan óók eens naar Oostvleteren! Daar zitten ook hele gave biertjes. Struise Rosse.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je het nu over het bier of de broeders zelf?
Niet qua inhoud. Manier van drinken wel, vind ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
D'r zit toch hoop ik geen verschil in de inhoud bij beide verschijningsvormen?
Als je vanavond ook uit de fles gaat drinken ga ik lachen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet qua inhoud. Manier van drinken wel, vind ik.En de hoeveelheid uiteraard.
Uiteraard. Leffe Triple, Leffe Radieuse, Leffe 9, Westmalle Triple, Pauwel Kwak, La Trappe Tripel, Orval, Rochefortquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoezo?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je vanavond ook uit de fles gaat drinken ga ik lachen.
Ten opzichte van de rest van abdijbieren ben ik het wel met je eens, maar trappist/abdij ten opzichte van pils, dan weet ik wel waar ik voor gaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Trappisten zijn overrated. Wel lekker hoor, maar ze krijgen een bepaalde "magie" toegedicht die ik niet altijd terecht vind.
Omdat je dan een aantal vrolijke effecten krijgt. Ten eerste is het bier dat ik meeheb veel viskeuzer. Ten tweede zal het bij dergelijk gedrag je bek uit schuimen, en als toetje mag je op gist kauwen.quote:
Hmmmm...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat je dan een aantal vrolijke effecten krijgt. Ten eerste is het bier dat ik meeheb veel viskeuzer. Ten tweede zal het bij dergelijk gedrag je bek uit schuimen, en als toetje mag je op gist kauwen.
Das geen abdijbier. En Trappist is de in sommige landen officieel erkende naam (ookal wordt het door een andere orde gebrouwen).quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb het over het bier. Ik bedoel "normaal" abdijbier doet in principe niets voor een gewone trappist onder, behalve dat zij van een andere orde zijn. Toch wordt trappist als het summum gezien. Dat vind ik dus overrated. Als je naar Westvleteren gaat, ga dan óók eens naar Oostvleteren! Daar zitten ook hele gave biertjes. Struise Rosse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |