Kijk, nu weet je het, en heb je de tijd om iets anders te zoeken, kan je verhuizen.. Het is toch gewoon hartstikke aardig dat ik je waarschuw?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het komt toch wel angstvallig dichtbij... kleine snuitjes in een straal van 20km van mijn huis...
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je moet de wereld voorbereiden op zoiets ingrijpends
Je denkt toch niet dat ik mijn stekje ga opgeven, ik huur gargamel wel in... (al faalt die ook keer op keer)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kijk, nu weet je het, en heb je de tijd om iets anders te zoeken, kan je verhuizen.. Het is toch gewoon hartstikke aardig dat ik je waarschuw?
Ik was er gewoon stil van.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja hoi, jullie mogen wel weer wat zeggen hoor
Het begin van het einde Cue!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:17 schreef Cue_ het volgende:
Ik zit gewoon een vivablog te lezen en het is zelfs grappig
Nee, ik ben optimistisch. Zolang je nog geen kort rood pittig kapsel hebt dan he.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je nog niet zegt "het begin van het einde van Cue"
Ik laat het juist lang(er) groeienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:20 schreef Kluts het volgende:
Nee, ik ben optimistisch. Zolang je nog geen kort rood pittig kapsel hebt dan he.
Me too! Om vervolgens nog geen idee te hebben wat ik er dan mee doe.quote:
Ik heb geen idee hoe lang haar jou zal staanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Me too! Om vervolgens nog geen idee te hebben wat ik er dan mee doe.
Ik had het vroeger tot op mijn kont.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe lang haar jou zal staan
Ik vind haar tot op de kont vaak niet eens mooi. Liever wat korter.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had het vroeger tot op mijn kont.
Ik heb gewoon supersteil haar, dus dat is best mooi als het lang is.
Ik wil het ook niet zo lang laten groeien, gewoon halverwege mijn rug. En dan in een leuk model laten knippen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind haar tot op de kont vaak niet eens mooi. Liever wat korter.
Maar ben benieuwd hoe het je staatVast wel goed
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:26 schreef Kluts het volgende:
Ik wil het ook niet zo lang laten groeien, gewoon halverwege mijn rug. En dan in een leuk model laten knippen.
Ik vind je huidige haarlengte eigenlijk wel mooi zo, met dat model. Alhoewel wat langer en dan zo'n mooi kunstwerk op je hoofd maken ook wel mooi is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet zo lang laten groeien, gewoon halverwege mijn rug. En dan in een leuk model laten knippen.
Mijn haar zit op dit moment echt voor geen meter hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind je huidige haarlengte eigenlijk wel mooi zo, met dat model. Alhoewel wat langer en dan zo'n mooi kunstwerk op je hoofd maken ook wel mooi is.
Iets met zelfbevrediging dmv komkommers?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:17 schreef Cue_ het volgende:
Ik zit gewoon een vivablog te lezen en het is zelfs grappig
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoorde iets over zelfbevrediging dmv komkommers?
Dat is niet grappig, dat is ernstig!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:30 schreef Wicked-Game het volgende:
Iets met zelfbevrediging dmv komkommers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |