"iets met computers"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat doe jij nu? Ook iets met computers toch?
Iets met computers dus.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nope, inkoper/planner bij een filmdistributeur.
Zelfs ik!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:36 schreef Q. het volgende:
[..]
"iets met computers"
Ja, er op werken. Volgens mij doet iedereen hier wel iets met computers.
De kunst van het loslaten van je ex #157quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:38 schreef kaos- het volgende:
Leuke meid ontmoeten, 4 keer bij haar thuis geweest, 2e keer al meteen blijven slapen, seks gehad, het gevoel krijgen dat het misschien wel es wat zou kunnen worden, te horen krijgen op een zondagavond dat "het gevoel" bij haar ontbreekt.![]()
En bedankt.
Nerdje!quote:
Het zijn toch allemaal hoeren.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:38 schreef kaos- het volgende:
Leuke meid ontmoeten, 4 keer bij haar thuis geweest, 2e keer al meteen blijven slapen, seks gehad, het gevoel krijgen dat het misschien wel es wat zou kunnen worden, te horen krijgen op een zondagavond dat "het gevoel" bij haar ontbreekt.![]()
En bedankt.
als jij terug gaat, ga ik de andere kant op in de treinquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
2 uur in de auto zitten slaat daar wel een aardig gat in ja
Oh, da's heel wat andersquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nope, inkoper/planner bij een filmdistributeur.
Heb het al losgelaten hoor, na een week al, maar leuk is anders.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef Techno het volgende:
[..]
De kunst van het loslaten van je ex #157
Hoe is het met jou kantoorchick?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij heeft er toch geen geld voor betaald? Een vuige slet is het!
Omdat ik normaal gesproken op IT-nerds val Samz, dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, da's heel wat anders
Ik weet niet hoe ik bij ' iets met computers' kwam
Ach, je hebt iig seks gehadquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:42 schreef kaos- het volgende:
[..]
Heb het al losgelaten hoor, na een week al, maar leuk is anders.
Dat klinkt plausibel jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat ik normaal gesproken op IT-nerds val Samz, dat zal het zijn.
Een gamenerd is bijna hetzelfde toch ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat ik normaal gesproken op IT-nerds val Samz, dat zal het zijn.
Daarom.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een gamenerd is bijna hetzelfde toch ?![]()
Mensen die met een paar keer seks geen genoegen nemen.quote:
Had gemeld aan haar dat ik mezelf nogal een idioot vond dat ik haar een bericht gestuurd had, zij vond het eigenlijk toch wel leuk, de 8e gaan we even een hapje eten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:42 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoe is het met jou kantoorchick?
Had liever gehad dat het iets was geworden en op seks had moeten wachten.quote:
Goed bezig!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Had gemeld aan haar dat ik mezelf nogal een idioot vond dat ik haar een bericht gestuurd had, zij vond het eigenlijk toch wel leuk, de 8e gaan we even een hapje eten.
Ja, wat een zeiksnorren!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mensen die met een paar keer seks geen genoegen nemen.Altijd maar weer meer willen.
Smurfin een doorsmeerbeurt geven is best hard werkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Huh? Werken? Dat heb ik de rest vd week al gedaan!
Dat had ik dus vorige week, zeker 4 dagen non-stop niets gedaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:52 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Grote kans dat ik hier niet tot vijf uur zit... Er is echt geen flikker te doen momenteel.
Dat heb ik dus ook. We zitten hier met zijn 3en op de kamer omdat iedereen op ski-uitje is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:52 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Grote kans dat ik hier niet tot vijf uur zit... Er is echt geen flikker te doen momenteel.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mensen die met een paar keer seks geen genoegen nemen.Altijd maar weer meer willen.
Grote smurf smurft hem er wel inquote:
Idd, vandaag lekker uit mn neus eten. Gezond, voedzaam en lekker!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Huh? Werken? Dat heb ik de rest vd week al gedaan!
Nah, ik heb wel wat te doen en daar ben ik nu ook mee bezig, maar daar kan ik geen hele dag mee vullenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. We zitten hier met zijn 3en op de kamer omdat iedereen op ski-uitje is.
En ik heb wel wat liggen, maar dat kan maandag ook.
Je moet de wereld voorbereiden op zoiets ingrijpendsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:00 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nu al over babysnuitjes beginnen... dat is snel.
Het komt toch wel angstvallig dichtbij... kleine snuitjes in een straal van 20km van mijn huis...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je moet de wereld voorbereiden op zoiets ingrijpends
Kijk, nu weet je het, en heb je de tijd om iets anders te zoeken, kan je verhuizen.. Het is toch gewoon hartstikke aardig dat ik je waarschuw?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het komt toch wel angstvallig dichtbij... kleine snuitjes in een straal van 20km van mijn huis...
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je moet de wereld voorbereiden op zoiets ingrijpends
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |