quote:
Weet ik toch gekkie.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Knuffelen houdt niet in dat je je pielemoos in mijn achterwerk mag steken hè?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nou, laat die borrel maar komen, net gebeld of ik alsjeblieft wilde komen solliciteren op een functie!
Ja is 20 minuutjes bij mij vandaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, dat is jouw kant op he, helemaal niet aan gedacht!
Ik dacht dat je al begonnen wasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nou, laat die borrel maar komen, net gebeld of ik alsjeblieft wilde komen solliciteren op een functie!
Wat voor baan Snuit?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb de baan nog lang niet he! Maar is natuurlijk wel goed voor de ego
Nicequote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mogen solliciteren is ook een felicitatie waard, vind ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
tis een baan als projectleider bij een scheepsdieselmotoren fabriek, dus veel klantcontact, weinig rekeken, veel lullen, veel op pad.. Ja, hij klinkt mij erg leuk in de oren.quote:
sounds nice inderdaad!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
tis een baan als projectleider bij een scheepsdieselmotoren fabriek, dus veel klantcontact, weinig rekeken, veel lullen, veel op pad.. Ja, hij klinkt mij erg leuk in de oren.
Bootjes
ik wel heel wat anders dan dat je nu doet toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
tis een baan als projectleider bij een scheepsdieselmotoren fabriek, dus veel klantcontact, weinig rekeken, veel lullen, veel op pad.. Ja, hij klinkt mij erg leuk in de oren.
Bootjes
11,5quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:26 schreef STING het volgende:
Het lijkt wel de periode voor Job hoppen.
Hier zit ook wat in de pijplijn.Mag ook wel na 11.5 jaar
Ben nu ook erg veel aan het lullen, deze baan ligt veel meer bij mn roots dan wat ik nu doe.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik wel heel wat anders dan dat je nu doet toch?
Oeeh vertelquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:26 schreef STING het volgende:
Het lijkt wel de periode voor Job hoppen.
Hier zit ook wat in de pijplijn.Mag ook wel na 11.5 jaar
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bootjes
Been there. Maar ik ben heel blij dat ik nu op een vaste plek zit. En ik heb echt gemerkt dat dat wennen is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:27 schreef STING het volgende:
[..]
Voordeel van detachering he. Om de zoveel tijd bij een totaal andere klant en omgeving
Voor een van oorsprong techneut zijnde kan ik dat inderdaad welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt goed!
En lullen dat kan jij wel
ooh zo, dus niet 11.5jr op dezelfde plek, dat scheelt. En ook wel gegroeid in je functie neem ik aan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:27 schreef STING het volgende:
[..]
Voordeel van detachering he. Om de zoveel tijd bij een totaal andere klant en omgeving
Ik zat sowieso bij bijna elke klant wel langer dan een jaar, als de werkzaamheden dat toelieten. Band opbouwen met je collega's en omgeving heb ik altijd erg belangrijk gevondenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Been there. Maar ik ben heel blij dat ik nu op een vaste plek zit. En ik heb echt gemerkt dat dat wennen is.
wordt de middag dan wel weer korter?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:27 schreef JoeBravo het volgende:
't is weer rennen of stilstaan hier. Wordt een lange ochtend zo
Neptechneut!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Voor een van oorsprong techneut zijnde kan ik dat inderdaad wel
Wat een werk. Gelukkig kan hij - voor oude klokken dan - vooruit.quote:
Daar zijn er niet zoveel van in Nederland.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
een scheepsdieselmotoren fabriek
En dan voor die klant intern te gaan werken. Als wat?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zit al een tijdje extern bij een klant en ik zit er over na te denken om over te stappen
Of course. Zonder uitdaging in m'n werk val ik sowieso in slaap.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh zo, dus niet 11.5jr op dezelfde plek, dat scheelt. En ook wel gegroeid in je functie neem ik aan.
Mitsubishi ofzo?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar zijn er niet zoveel van in Nederland.
Detachering zou niets voor mij zijn, ben te dol op vastigheid.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Been there. Maar ik ben heel blij dat ik nu op een vaste plek zit. En ik heb echt gemerkt dat dat wennen is.
Functioneel applicatie beheerder & project manager. Dezelfde rol die ik nu heb, maar dan geformaliseerdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan voor die klant intern te gaan werken. Als wat?
Dat klinkt wel goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:31 schreef STING het volgende:
Functioneel applicatie beheerder & project manager. Dezelfde rol die ik nu heb, maar dan geformaliseerd
Tien jaar is wel heel lang ja, zeker als je daar al zo lang werkt. Hier zitten genoeg mensen die er al 40 jaar zitten, daar moet ik niet aan denken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik wil ook hoppen, bijna 10 jaar hier aan 't werk, en 't inmiddels wel zat.
Wat doe jij nu? Ook iets met computers toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik wil ook hoppen, bijna 10 jaar hier aan 't werk, en 't inmiddels wel zat.
2 uur in de auto zitten slaat daar wel een aardig gat in jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wordt de middag dan wel weer korter?
Nope, inkoper/planner bij een filmdistributeur.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat doe jij nu? Ook iets met computers toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |