Kijk, nu weet je het, en heb je de tijd om iets anders te zoeken, kan je verhuizen.. Het is toch gewoon hartstikke aardig dat ik je waarschuw?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het komt toch wel angstvallig dichtbij... kleine snuitjes in een straal van 20km van mijn huis...
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je moet de wereld voorbereiden op zoiets ingrijpends
Je denkt toch niet dat ik mijn stekje ga opgeven, ik huur gargamel wel in... (al faalt die ook keer op keer)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kijk, nu weet je het, en heb je de tijd om iets anders te zoeken, kan je verhuizen.. Het is toch gewoon hartstikke aardig dat ik je waarschuw?
Ik was er gewoon stil van.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja hoi, jullie mogen wel weer wat zeggen hoor
Het begin van het einde Cue!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:17 schreef Cue_ het volgende:
Ik zit gewoon een vivablog te lezen en het is zelfs grappig
Nee, ik ben optimistisch. Zolang je nog geen kort rood pittig kapsel hebt dan he.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je nog niet zegt "het begin van het einde van Cue"
Ik laat het juist lang(er) groeienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:20 schreef Kluts het volgende:
Nee, ik ben optimistisch. Zolang je nog geen kort rood pittig kapsel hebt dan he.
Me too! Om vervolgens nog geen idee te hebben wat ik er dan mee doe.quote:
Ik heb geen idee hoe lang haar jou zal staanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Me too! Om vervolgens nog geen idee te hebben wat ik er dan mee doe.
Ik had het vroeger tot op mijn kont.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe lang haar jou zal staan
Ik vind haar tot op de kont vaak niet eens mooi. Liever wat korter.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had het vroeger tot op mijn kont.
Ik heb gewoon supersteil haar, dus dat is best mooi als het lang is.
Ik wil het ook niet zo lang laten groeien, gewoon halverwege mijn rug. En dan in een leuk model laten knippen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind haar tot op de kont vaak niet eens mooi. Liever wat korter.
Maar ben benieuwd hoe het je staatVast wel goed
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:26 schreef Kluts het volgende:
Ik wil het ook niet zo lang laten groeien, gewoon halverwege mijn rug. En dan in een leuk model laten knippen.
Ik vind je huidige haarlengte eigenlijk wel mooi zo, met dat model. Alhoewel wat langer en dan zo'n mooi kunstwerk op je hoofd maken ook wel mooi is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet zo lang laten groeien, gewoon halverwege mijn rug. En dan in een leuk model laten knippen.
Mijn haar zit op dit moment echt voor geen meter hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind je huidige haarlengte eigenlijk wel mooi zo, met dat model. Alhoewel wat langer en dan zo'n mooi kunstwerk op je hoofd maken ook wel mooi is.
Iets met zelfbevrediging dmv komkommers?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:17 schreef Cue_ het volgende:
Ik zit gewoon een vivablog te lezen en het is zelfs grappig
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoorde iets over zelfbevrediging dmv komkommers?
Dat is niet grappig, dat is ernstig!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:30 schreef Wicked-Game het volgende:
Iets met zelfbevrediging dmv komkommers?
Wel typisch ViVa alhoewel misschien eerder niveau Fancy... gevalletje "Krijg ik aids als...." vragenquote:
Ja, want volgens Glee krijg je aids van komkommers!quote:
Dan doe je je ogen maar dicht als je hier bentquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:31 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]ik wil niet weten wat jij allemaal in jet sterretje propt.
Ik dacht eerder aan RCI.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want volgens Glee krijg je aids van komkommers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is enkel voor beginnelingen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:32 schreef STING het volgende:
Je moet er ook niet meer dan één in stoppen, Cue
Daar stonden idd altijd hilarische vragen bij in de trant van "Word ik zwanger van anale sex?" Ik heb mezelf bevredigd met een knakworst en die brak af, en nu?"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wel typisch ViVa alhoewel misschien eerder niveau Fancy... gevalletje "Krijg ik aids als...." vragen
*gaat afspraak maken voor test*quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want volgens Glee krijg je aids van komkommers!
Dat doe je dan weer wel, maar als iemand je vraagt op te strippen weiger je...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan doe je je ogen maar dicht als je hier bent
Wat mij dan weer moet denken aan JackAss waarbij ze een speelgoed autotje in de reet van iemand stopte en naar het ziekenhuis gingenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar stonden idd altijd hilarische vragen bij in de trant van "Word ik zwanger van anale sex?" Ik heb mezelf bevredigd met een knakworst en die brak af, en nu?"![]()
Vooral bij vragen van de laatste categorie vroeg ik me ook echt af hoe dat nou gegaan was. In de zin van, toen stuurden die meiden nog brieven die weken later werden gepubliceerd, liep zo'n meid dan ook wekenlang met een halve knakworst in haar doos tot ze het antwoord kreeg?![]()
![]()
Er was ooit eens een topic op Fok waar dat soort idiote vragen verzameld werden. Echt hilarischquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar stonden idd altijd hilarische vragen bij in de trant van "Word ik zwanger van anale sex?" Ik heb mezelf bevredigd met een knakworst en die brak af, en nu?"![]()
Vooral bij vragen van de laatste categorie vroeg ik me ook echt af hoe dat nou gegaan was. In de zin van, toen stuurden die meiden nog brieven die weken later werden gepubliceerd, liep zo'n meid dan ook wekenlang met een halve knakworst in haar doos tot ze het antwoord kreeg?![]()
![]()
Niet hysterisch?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er was ooit eens een topic op Fok waar dat soort idiote vragen verzameld werden. Echt hylarisch
Ik bedoelde met "je haar nu" zoals hij op je hoofdfoto bij de fobo zit.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn haar zit op dit moment echt voor geen meter hoor.
En een kunstwerk? Leg uit.
Zoiets vind ik dan leuker:quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik bedoelde met "je haar nu" zoals hij op je hoofdfoto bij de fobo zit.
En een kunstwerk? Nou ja, van dat opgestoken werk. Weet je wat ik vandaag zag? Echt iemand zo uit de jaren 50 ofzo, met zo'n "rol" in haar haar. Maar uiteraard kan ik er geen foto bij vinden.
Maar opgestoken is altijd gaaf.
[ afbeelding ]
Ik had het al verbeterdquote:
Oh, nicequote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoiets vind ik dan leuker:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee wat beter staat bij mij.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat vindt men bij mij niet volgens mij. Los leuker enzo..
Los.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat beter staat bij mij.
Een vriendin van mij vroeger haalde die twee woorden dus echt altijd door elkaar.quote:
Zoiets vind ik wel leuk ja. Ik ga iig binnenkort zo'n bloem kopen en eens kijken of ik het al kan opsteken.quote:Oh, niceIk denk dat jij dat wel kan hebben.
Uiteindelijk is verregend haar en uitgelopen make-up het leukst.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat beter staat bij mij.
Nou, ik heb dat ook wel eens, idd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een vriendin van mij vroeger haalde die twee woorden dus echt altijd door elkaar.
[..]
Zoiets vind ik wel leuk ja. Ik ga iig binnenkort zo'n bloem kopen en eens kijken of ik het al kan opsteken.
Dus als ik straks verregend (geen idee waarvan) in de trein zit, ben jij helemaal blij?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uiteindelijk is verregend haar en uitgelopen make-up het leukst.
Is dat een trend dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:42 schreef Wicked-Game het volgende:
Dat jullie nog niet beginnen over het dragen van 1 grote oorbel.... de trend van 2011
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |