Wie zegt dat Fenneke IRL niet saai is?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Puur om de looks dan, meer niet. Ze is wel sáái hoor, pfffff.
Ik zou het wel weten als ik moest kiezen tussen Laura en Fenneke. Maar ja, dat moet ik niet.
Er waren er nog 3 met 3 stemmen, dan zouden er 5 zitten. Ik denk dat ze dat wat overdreven vonden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk maar 2 genomineerden? Ik heb het niet zo kunnen volgen deze week, Gerard vanwege de straf en Servio "gewoon", maar waarom geen 3e?
Omdat er dan 5 genomineerd zouden zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk maar 2 genomineerden? Ik heb het niet zo kunnen volgen deze week, Gerard vanwege de straf en Servio "gewoon", maar waarom geen 3e?
Oh vandaar, tx.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Er waren er nog 3 met 3 stemmen, dan zouden er 5 zitten. Ik denk dat ze dat wat overdreven vonden.
Stond zo in het script.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:18 schreef Urb het volgende:
"Gratis online bingo spelen? Op Veamer.nl"
OMG een kloe!
Eric en Geer zijn vrienden, Syl is een vriendin van Geer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef Anneloortje het volgende:
Hij lijkt op Eric maar Eric is minder chubby
Ik zou de gok blindelings nemen op basis van die vijf minuten van gisteren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie zegt dat Fenneke IRL niet saai is?
Anders valt het toch op dat het een missie isquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Karina het volgende:
Het hoefde toch niet onopvallend? Werd tenminste niet gezegd.
Niet zo lichamelijk als Laura maar goedquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
..want ze is lichamelijk , tjonge jonge
Oh jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Anders valt het toch op dat het een missie is
Iemand heeft zijn rode broek gestolen...quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Karina het volgende:
Waarom loopt Karim eigenlijk altijd in zijn onderbroek?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
Het was veel leuker geweest als ze de opdracht had gekregen om ze eens stevig bij de ballen te grijpen
Of zich door alle mannen te laten batsen..quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
Het was veel leuker geweest als ze de opdracht had gekregen om ze eens stevig bij de ballen te grijpen
Oh wat zielig, hij heeft maar 1 broekquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:25 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Iemand heeft zijn rode broek gestolen...
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:25 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Ja net in de wasquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:25 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Omdat appel Daaaag Gerardquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Karina het volgende:
Waarom loopt Karim eigenlijk altijd in zijn onderbroek?
Ahhh... en (mede) daarom heeft Gerard ook gedacht eens zo'n avontuur aan te gaan natuurlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef beequeen het volgende:
Sorry voor de late reactie.
[..]
Eric en Geer zijn vrienden, Syl is een vriendin van Geer.
Degelijk en beschaafd, i like it!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou de gok blindelings nemen op basis van die vijf minuten van gisteren.
Ze is volgens mij wél degelijk overigens, maar niet saai.
Ja, dat is mij ook opgevallen dat hij zo apart loopt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:26 schreef Anneloortje het volgende:
Waarom waggelt katim zo en heeft hij ee nwijdbeense afwijking.
Ik vind het heel schattig bij hem hoor.
Ja, en zo ken ik nog wel een paar leukere varianten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
Servio incluis?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of zich door alle mannen te laten batsen..
Zou wat zijn als de rest ook rood terug kwam..quote:
En géén dolk in handen heeft?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij denkt echt dat heel nederland achter hem staat.
alles roze, speciaal voor JOquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou wat zijn als de rest ook rood terug kwam..
Als er ook maar wat vunzigheid in zit: prima.quote:
Zie het al voor me...quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, en zo ken ik nog wel een paar leukere varianten.
Oh, maar ik zou die gok ook blindelings nemen hoor..quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou de gok blindelings nemen op basis van die vijf minuten van gisteren.
Ze is volgens mij wél degelijk overigens, maar niet saai.
Ach, of de overgebleven bewoners moeten het zat zijn en slachten Servio op rituele wijze af.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:28 schreef Lutte het volgende:
Ik weet echt niet meer wat ik aanmoet als Gerard eruit gaat, dan is de lol er wel af.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:29 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Zie het al voor me...
...Alex moet alle vrouwen in de billen knijpen...
...dat overleeft ie niet
Ja heel aardig ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:29 schreef Greys het volgende:
Karim is Geer zijn puppy.
Wat een leuke uitleg ook
Geer heeft gezegd dat ze nooit over DGK gesproken hebben. Pas nadat hij zich heeft opgegeven voor het programma. En ik geloof Geer op zijn bruine ogen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:26 schreef Gert het volgende:
Ahhh... en (mede) daarom heeft Gerard ook gedacht eens zo'n avontuur aan te gaan natuurlijk.
It's a small world...
Komen die breinaalden weer van pas.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, of de overgebleven bewoners moeten het zat zijn en slachten Servio op rituele wijze af.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:28 schreef Lutte het volgende:
Ik weet echt niet meer wat ik aanmoet als Gerard eruit gaat, dan is de lol er wel af.
Nu nog eens en dan op de goede volgorde!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:30 schreef Anneloortje het volgende:
Hej we mogen opdrachten verzinnen das wel leuk.oet maken!
Mijn opdracht zou zijn dat de vriend van Stoien het live uit m
Jij hebt een creatieve geest! De perfecte mod voor CRE.quote:
Komt omdat er te weinig ge-SMSt wordt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
Weer van die armoedige kleren voor Renate.
Als Servio binnen komt wandelen zie je vast een boel bedremmelde gezichten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, of de overgebleven bewoners moeten het zat zijn en slachten Servio op rituele wijze af.
"Jammer dat je er nog bent"quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Als Servio binnen komt wandelen zie je vast een boel bedremmelde gezichten.
Het is ook hoogbegaafdquote:
ik denk dat mo weer in eenzelfde stuip schiet als vorige weekquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Als Servio binnen komt wandelen zie je vast een boel bedremmelde gezichten.
kennelijk nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:32 schreef Greys het volgende:
Kan ze dit nou niet gewoon op een normale toon opnoemen?
Moet dat echt met zo'n kindvrouwtje-stem?
Niet bang voor zijn, simpelweg aanvaarden dat die er komt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben bang voor weer een 50-50 actie vanavond
Oh jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
De pindakaas en uien opdracht uit BB
yesquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:34 schreef Dr_Greene het volgende:
Dat wordt op een houtje bijten deze week...
Ik vroeg me al af waar ie bleefquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fokking die-hard jij...quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet bang voor zijn, simpelweg aanvaarden dat die er komt.
voor 2 dagen waarschijnlijk, de produktie is te zacht voor de bewonersquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:34 schreef Dr_Greene het volgende:
Dat wordt op een houtje bijten deze week...
In ruil voor al het andere eten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
Of misschien krijgen ze nu alle dingen die ze genoemd hadden, als het lukt?
...en daarna bonen sorteren...quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tja... denken of hopen dat het de hele uitzending wel rond de 60-40 zal blijven hangen is een tikkie naïef toch?quote:
Moet alles weer op dezelfde plaats terug.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:36 schreef akveor het volgende:
Ja en als ze het niet redden binnen 30 seconden?
Als het om vreten gaatquote:
...en klonk het erg hol?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:36 schreef Berenjenafok het volgende:
MO gooit wat tegen Jo's hoofd aan xd
Nee, we willen minimaal nog een swing naar de andere kant... toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja... denken of hopen dat het de hele uitzending wel rond de 60-40 zal blijven hangen is een tikkie naïef toch?
En vis.quote:
Daar zitten zoveel ikken in dat dat wel mee zal vallen.quote:
Het eten wordt heus niet weggegooid, hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:37 schreef Ecila111 het volgende:
Je zal hier naar zitten kijken en zelf met 3 kinderen met 50 EURO per week rond moeten zien te komen.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daar zitten zoveel ikken in dat dat wel mee zal vallen.
Meen je dat nou, joh?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:39 schreef Greys het volgende:
Ik zie deze intro voor het eerst, hoe kan dat in godsnaam
Waarom heb je TV dan ga ganzenbordenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:37 schreef Ecila111 het volgende:
Je zal hier naar zitten kijken en zelf met 3 kinderen met 50 EURO per week rond moeten zien te komen.
Woow kunnen ze toch nog mooi voor 50 euro sms-en.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:37 schreef Ecila111 het volgende:
Dat is wel aso jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:37 schreef Ecila111 het volgende:
Ff serieus, is dat nieuw, of heb ik gewoon al die keren de eerste paar minuten gemist?quote:
Ja..quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:40 schreef Anneloortje het volgende:
Is die met dat rare haar het gaylord vriendje van Spervio???
omgquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom heb je TV dan ga ganzenborden
Al die keren gemistquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ff serieus, is dat nieuw, of heb ik gewoon al die keren de eerste paar minuten gemist?
Het was maar een observatie, ik denk er niets bij/vind er niets van.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom heb je TV dan ga ganzenborden
Je hebt het dus inderdaad gemist.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ff serieus, is dat nieuw, of heb ik gewoon al die keren de eerste paar minuten gemist?
Ik denk dat ze Laura's verjaardag wel als excuus gebruiken om toch drank in het huis te gooien..quote:
Je was me voor!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:43 schreef Berenjenafok het volgende:
Heee Gerards roze overhemd @ dag 1
Yup, was me al opgevallen. Zo blijft het rond mocht-ie weggaan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:43 schreef Berenjenafok het volgende:
Heee Gerards roze overhemd @ dag 1
ik zou eigenlijk 95-5 leuker vinden !quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat zou de volgende tussenstand zijn, 45 -55?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:42 schreef MightyDude het volgende:
De vrouw van Gerard: Gewoon blijven stemmen
Jij bent 200 miljoen % zekur weten fakking spiritueel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat zou de volgende tussenstand zijn, 45 -55?
Deze stand? Nee, nog heel even wachten tot het 98% tegen 4% (we hebben het wel over Secret Story tenslotte) staatquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:43 schreef shomila het volgende:
Ik wil, ik wil ik wil dat ze deze stand op de bank bekend maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |