Wie zegt dat Fenneke IRL niet saai is?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Puur om de looks dan, meer niet. Ze is wel sáái hoor, pfffff.
Ik zou het wel weten als ik moest kiezen tussen Laura en Fenneke. Maar ja, dat moet ik niet.
Er waren er nog 3 met 3 stemmen, dan zouden er 5 zitten. Ik denk dat ze dat wat overdreven vonden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk maar 2 genomineerden? Ik heb het niet zo kunnen volgen deze week, Gerard vanwege de straf en Servio "gewoon", maar waarom geen 3e?
Omdat er dan 5 genomineerd zouden zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk maar 2 genomineerden? Ik heb het niet zo kunnen volgen deze week, Gerard vanwege de straf en Servio "gewoon", maar waarom geen 3e?
Oh vandaar, tx.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Er waren er nog 3 met 3 stemmen, dan zouden er 5 zitten. Ik denk dat ze dat wat overdreven vonden.
Stond zo in het script.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:18 schreef Urb het volgende:
"Gratis online bingo spelen? Op Veamer.nl"
OMG een kloe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |