Wie zegt dat Fenneke IRL niet saai is?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Puur om de looks dan, meer niet. Ze is wel sáái hoor, pfffff.
Ik zou het wel weten als ik moest kiezen tussen Laura en Fenneke. Maar ja, dat moet ik niet.
Er waren er nog 3 met 3 stemmen, dan zouden er 5 zitten. Ik denk dat ze dat wat overdreven vonden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk maar 2 genomineerden? Ik heb het niet zo kunnen volgen deze week, Gerard vanwege de straf en Servio "gewoon", maar waarom geen 3e?
Omdat er dan 5 genomineerd zouden zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk maar 2 genomineerden? Ik heb het niet zo kunnen volgen deze week, Gerard vanwege de straf en Servio "gewoon", maar waarom geen 3e?
Oh vandaar, tx.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Er waren er nog 3 met 3 stemmen, dan zouden er 5 zitten. Ik denk dat ze dat wat overdreven vonden.
Stond zo in het script.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:18 schreef Urb het volgende:
"Gratis online bingo spelen? Op Veamer.nl"
OMG een kloe!
Eric en Geer zijn vrienden, Syl is een vriendin van Geer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef Anneloortje het volgende:
Hij lijkt op Eric maar Eric is minder chubby
Ik zou de gok blindelings nemen op basis van die vijf minuten van gisteren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie zegt dat Fenneke IRL niet saai is?
Anders valt het toch op dat het een missie isquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Karina het volgende:
Het hoefde toch niet onopvallend? Werd tenminste niet gezegd.
Niet zo lichamelijk als Laura maar goedquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
..want ze is lichamelijk , tjonge jonge
Oh jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Anders valt het toch op dat het een missie is
Iemand heeft zijn rode broek gestolen...quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Karina het volgende:
Waarom loopt Karim eigenlijk altijd in zijn onderbroek?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
Het was veel leuker geweest als ze de opdracht had gekregen om ze eens stevig bij de ballen te grijpen
Of zich door alle mannen te laten batsen..quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
Het was veel leuker geweest als ze de opdracht had gekregen om ze eens stevig bij de ballen te grijpen
Oh wat zielig, hij heeft maar 1 broekquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:25 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Iemand heeft zijn rode broek gestolen...
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:25 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Ja net in de wasquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:25 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Omdat appel Daaaag Gerardquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Karina het volgende:
Waarom loopt Karim eigenlijk altijd in zijn onderbroek?
Ahhh... en (mede) daarom heeft Gerard ook gedacht eens zo'n avontuur aan te gaan natuurlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef beequeen het volgende:
Sorry voor de late reactie.
[..]
Eric en Geer zijn vrienden, Syl is een vriendin van Geer.
Degelijk en beschaafd, i like it!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou de gok blindelings nemen op basis van die vijf minuten van gisteren.
Ze is volgens mij wél degelijk overigens, maar niet saai.
Ja, dat is mij ook opgevallen dat hij zo apart loopt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:26 schreef Anneloortje het volgende:
Waarom waggelt katim zo en heeft hij ee nwijdbeense afwijking.
Ik vind het heel schattig bij hem hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |