ik vind het te zacht, ik doe er altijd een schuurpapiertje inquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
Dat doekje in brillenkokers is altijd zo lekker zacht.
is het wel goed schoon enzo.....quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:50 schreef Bellatrix het volgende:
Ik haal mijn make up eraf met schuurpapier in plaats van watjes.
en het is meteen netjes opgeschuurd voor de volgende laagquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is het wel goed schoon enzo.....
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
Ja precies! Elke dag begin ik weer met een nieuwe huid zeg maar. En foundation is bij mij gewoon stukadoren.
laat em op melkpakken printenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik merk nu dat ik wel een brillenkoker heb gekocht, maar van een doekje ontbreekt elk spoor. Het doekje moet rood zijn, suede stof, met een kartelrandje. Bij meer info kan ik gebeld worden. Dank voor de aandacht.
OK. We hebben Purrel en Hans. Dus spoedig eens naar Hans.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:58 schreef Bellatrix het volgende:
Hans Anders dus. Die hebben de lekkerste.
Pearl?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is mijn Engelse uitspraak. Je weet wel van die reclame: Purrel, Purrel, Purrel!
ja ik durfde het eigenlijk niet tevragen.... maar heb de gok toch maar genomenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:20 schreef Bellatrix het volgende:
Ik dacht dat het een nieuwe brillenwinkel was. Ik was al helemaal in paniek omdat ik er niet van had gehoord.
Wie niet waagt, die niet wint.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik durfde het eigenlijk niet tevragen.... maar heb de gok toch maar genomen
k moet ook weer een keer langs, maar ik vind mijn opticien niet zo leuk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:23 schreef DeZwabber het volgende:
ik kom echt nooit meer bij de opticien, heb al zo lang dezelfde bril nu
Klinkt als een kattenwinkel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wie niet waagt, die niet wint.
En die paniek.
Purrel zou wel een mooie naam voor een winkel zijn. Het heeft alles.
Ik vind het klinken als een zaak met veel bling bling en andere accessoires. En Ne yo door de speakers.quote:
ik heb iets van -3, geen idee of het achteruit gegaan is eigenlijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
k moet ook weer een keer langs, maar ik vind mijn opticien niet zo leuk.
Denk dat ik naar een andere opticien ga, want mijn ogen zijn denk ik wel wat slechter geworden
Ik heb ruim 3 keer zo veel. Maar ik ga denk ik volgend jaar of eind dit jaar (bril is dacht ik uit november) wel een keer bij een andere opticien kijken. Ga al meer dan 10 jaar naar Hans Anders, tijd voor iets nieuws danquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb iets van -3, geen idee of het achteruit gegaan is eigenlijk
och, ik heb -3 en heb je mij een bril zien dragen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb beide ogen -1..... dus kan nog normaal kijken enzo. Maar ik voel dat het slechter is geworden...
Ow en ik ga voor Purrel de dierenwinkel....
Purrel klinkt zo fluffie en diers
das wel heftig, je ziet zeker echt geen klap zonder brilquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ruim 3 keer zo veel. Maar ik ga denk ik volgend jaar of eind dit jaar (bril is dacht ik uit november) wel een keer bij een andere opticien kijken. Ga al meer dan 10 jaar naar Hans Anders, tijd voor iets nieuws dan
Neequote:Op donderdag 24 maart 2011 16:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
och, ik heb -3 en heb je mij een bril zien dragen?
Ok, Bella wint.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
Nee, mij iets zonder bril laten doen is erg onverantwoordquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
das wel heftig, je ziet zeker echt geen klap zonder bril
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb beide ogen -1..... dus kan nog normaal kijken enzo. Maar ik voel dat het slechter is geworden...
heb je op de neger gestemdquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Neger in de poll, daar kun je eigenlijk niet omheen.
de bling bling was jouw ideequote:Op donderdag 24 maart 2011 16:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, ik moest. Terwijl ik eigenlijk optie 3 zou kiezen.
Sorry, nu krijg je weer een niet representatieve poll.
de de buren vonden het niet raar dat je geen broek aan had?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:42 schreef JJH het volgende:
Goedemiddag.
Ik heb gewoon de hele middag alleen in een t shirtje auto's staan wassen.![]()
![]()
![]()
LEnte!!!
Geen commentaar gehoord.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de de buren vonden het niet raar dat je geen broek aan had?
alleen een shirt, dat is best kinky Hansch!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:42 schreef JJH het volgende:
Goedemiddag.
Ik heb gewoon de hele middag alleen in een t shirtje auto's staan wassen.![]()
![]()
![]()
LEnte!!!
het shoarma seizoen is weer begonnen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:53 schreef PatriQue89 het volgende:
En LAMMETJES!!! Hebben hebben hebben!!!
neeeee lammies mag je alleen strelenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het shoarma seizoen is weer begonnen!
Hmmm Shoarma.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:53 schreef PatriQue89 het volgende:
En volgens mij is het lente.. Ik zie schapen!
Ha-ha. Boekenwurm! *wijst*quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:02 schreef Kally het volgende:
Ik ben echt fokking zwaar naar de klote, kutlente
Ik ben ook lid van de bieb geworden
Maar ja ik lees graag en nu kan ik allerlei nieuwe scjrijvers (voor mij) proberen.
Neuh, zo vreselijk moe, echt niet normaal, nu moet ik er wel bij zeggen dat ik deze week 3 weken werk heb weggewerkt, maar tochquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ha-ha. Boekenwurm! *wijst*
Last van hooikoorts dan ofzo?
aiiighttt nooooo!!! Iedereen al aan het sparen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:04 schreef Kally het volgende:
Trouwens Patrique, er is in Vlugtenburg een oven en een vaatwasser
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
aiiighttt nooooo!!! Iedereen al aan het sparen?
Ja, ik heb de jongste lid gemaakt zodat ze ieder meer boeken kunnen meenemen, en ik had zoiets van ach ik ook maarquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een nieuw hoofdstuk in je leven is aangebroken.
En dat terwijl je een extra dag vrij had.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh, zo vreselijk moe, echt niet normaal, nu moet ik er wel bij zeggen dat ik deze week 3 weken werk heb weggewerkt, maar toch
Ik moet dus duidelijk geen vrij nemenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:10 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat terwijl je een extra dag vrij had.
Volgende week weer rustiger?
Ik kom juist deze week helemaal tot rust. Weer lekker buiten kunnen zijn enzo zonder dat er aan alle kanten van alles vanaf vriest.
Ik ben dol op lezen, en ja heerlijk voor het slapen gaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is ook zo lekker ontspannend. Ik lees mezelf vaak in slaap.
Ik maak gewoon tijd nu, ik heb de hele bieb tot mijn beschikkingquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik maak gebruik van de fokbieb
ik heb nog een stapeltje boeken liggen die een Fokster naar me heeft gestuurd maar ik heb steeds zo weinig tijd om er in te lezen
Ik ook, heerlijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
ik was als kind lid van de bieb, heb echt honderden boeken gelezen
Harijuki Murikami.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik maak gebruik van de fokbieb
ik heb nog een stapeltje boeken liggen die een Fokster naar me heeft gestuurd maar ik heb steeds zo weinig tijd om er in te lezen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:17 schreef Kally het volgende:
Oke hoezo slim?
Oudste heeft straf en mag niet op de pc, dus gaat hij naar oma
Maar wel voor zijn spreekbeurt dus ik zeg maar niks
En dees is 42, getrouwd, heeft drie kinderen, een leuke tussenwoning en rijd een Golfje?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, dat is op mn werk.. ben nu thuis..
geen idee.. lag al op de mat toen ik thuis kwam..quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:21 schreef JJH het volgende:
[..]
En dees is 42, getrouwd, heeft drie kinderen, een leuke tussenwoning en rijd een Golfje?
De laatste tijd lees ik best wel veel. Toch meestal wel 1 a 2 uurtjes per dag.quote:
Helemaal eens, ik heb altijd wel veel gelezen eerlijk gezegdquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De laatste tijd lees ik best wel veel. Toch meestal wel 1 a 2 uurtjes per dag.
Als kind las ik ook best wel veel. Maar van zeg maar mijn 18e tot 25ste amper meer gelezen. Eigenlijk alleen maar de Harry Potter boeken.
Nu zou ik het echt niet meer beter weten dat ik lezen een van de fijnste dingen vind die er zijn.
Bij mij staan ook nog wel iets van 15 boeken in de kast, die ik nog moet lezen en ik ben dan ook nog lid van de biebquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
ik zal eens een foto van de "nog te lezen" stapel maken
Rij voorzichtigquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:45 schreef JJH het volgende:
Ik ga me opfrissen en aan het werk....
Ik zit me een potje in te kakken.
Hele dag buiten, lekker gegeten net en dan is het opeens op.
Tot later.
Dat is niks vergeleken met mijn stapel ongelezen boekenquote:
Whut?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
besef dat die drie grote boeken op a3 formaat zijn en de complete werken van respectievelijk Oscar Wilde, Shakespeare en Arthur Conan Doyle bevatten
OH okeequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
besef dat die drie grote boeken op a3 formaat zijn en de complete werken van respectievelijk Oscar Wilde, Shakespeare en Arthur Conan Doyle bevatten
Nou, eeuhm... Ik ben erop gaan staan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Is die oude zo vaak gevallen dat het een geraamte is?
Dan was het niet echt een stevige. Want zo zwaar ben je toch niet?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, eeuhm... Ik ben erop gaan staan.
Het was een plastic ding van nog geen euro, ik gebruikte hem eerst toch nooit want mijn zonnebril paste er niet in (die is giga) en toen lag ie op zijn kop open op de vloer en krak. Nu moet ik er wel twee, weer een kleintje voor als ik ergens heenga en een grote voor als ik wissel tussen zonnebril en gewone bril.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan was het niet echt een stevige. Want zo zwaar ben je toch niet?
Met bril erin? Dan had ie waarde.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, eeuhm... Ik ben erop gaan staan.
Nee, zonder bril, dat zou wat zijn geweest. We waren matrassen door een doucheraam aan het gooien (aanbouw langs de douchekant, dus in plaats van trap af en weer trap op met een matras kon je ook door het doucheraam) maar dat ging natuurlijk niet zo simpel.quote:
Wat een baas.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:19 schreef Kally het volgende:
Zoonlief heeft binnen 2 uur zijn spreekbeurt uitgewerkt, en goed ook met vragen en al voor de klas
Krokodillen en alligatorsquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat een baas.Waar doet ie het over?
Leuk onderwerp wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Krokodillen en alligators
Ik heb vorig jaar alles gedaan voor hem, hij kan het gewoon zelf
Zijn werkstuk heeft hij ook helemaal zelf gedaan, die tik ik alleen uit
Hij liep naar oma met zijn boeken en kwam terug met boeken en een spreekbeurtquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Leuk onderwerp wel.
Wel leuk om te zien lijkt me, dat ie zo bezig is met iets en er ook iets goeds uitkomt.
echt?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Triqueje, verander eens je wachtwoord van je mail, dan kapt die spam ook bij jou.
Via opties, accountbeheer kom je er wel denk. Bella heeft het ook zo weggekregen.quote:
Eensquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Triqueje, verander eens je wachtwoord van je mail, dan kapt die spam ook bij jou.
Volgende keer als ik je zie, geef ik wel een lapdance!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben benieuwd, liever aandachtshoererij op je eigen excentrieke manier!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Volgende keer als ik je zie, geef ik wel een lapdance!
Is goed jongeh.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Volgende keer als ik je zie, geef ik wel een lapdance!
Die Shakespeare en Wilde, hebben hebbenquote:
hoelaat>quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Oehh... zometeen meisjes in de jungle... ik ben benieuwd
hoe komt dat?quote:
Ik zit nu al zo te kijken:quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat kijk ik dan wel terug..... ben nu SST aan het kijken
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
De Hema God, daar moet je niet mee sollen. Hij heeft de werknemers niet voor niets van die lelijke gekleurde plakkaten op de kont gedrukt.
Ik werk te hard denk ik, en dat meen ik serieusquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe komt dat?
Ik ben gaan winkelen met Rob.... gelijk weer arm
Een bloesje van Hugo BossMaar hij staat zo
Ik ga er niet eens aan beginnenquote:
Ho-stop-ho-kabouter meldt zich.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik werk te hard denk ik, en dat meen ik serieus
Doe rustig aan mutsquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik werk te hard denk ik, en dat meen ik serieus
meisjes uit take me out, gouden kooi, dames in de dop, echte gooische meisjes en hollands next top model..quote:
Ja nuquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ho-stop-ho-kabouter meldt zich.
Neem je wel je rust?
Eh ja zeg dat maar tegen de opdrachtgeversquote:
En ook allemaal van die kleurtjes waar je onpasselijk van kan worden. Het is de vervanging van de dienstplicht, al zien velen dat niet zo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een vriendin van mij werkt bij de Hema, wat een drama is die werkkleding hè! Een vormeloze, gigantische broek met bijpassend vormeloos shirt en om het af te maken een vormeloos vest. En allemaal be-hemaad.
quote:
Ja ik had de voorstukjes gezienquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
meisjes uit take me out, gouden kooi, dames in de dop, echte gooische meisjes en hollands next top model..
in de jungle
Ik ga pas over 2 dagen, tijd zatquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:55 schreef JJH het volgende:
Ik kom slechts even zwaaien.![]()
Ik heb bijna wortelgeschoten.
Nadia en Amanda.. maar amanda is er niet, want die was dr paspoort vergeten, dus neemt een vlucht laterquote:
OMGquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nadia en Amanda.. maar amanda is er niet, want die was dr paspoort vergeten, dus neemt een vlucht later
en ze kunnen elkaar niet meer luchten of zien tegenwoordig, haha!
En hebben ze hun styling tang mee?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nadia en Amanda.. maar amanda is er niet, want die was dr paspoort vergeten, dus neemt een vlucht later
en ze kunnen elkaar niet meer luchten of zien tegenwoordig, haha!
Valt mee, ik ben verbazingwekkend rustig.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat voelt ook als 2 jaar. Rustig aan.
Ik heb het opgezet, mijn godquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Geen idee... wel iemand een fohn
nog niet zoveel in beeldquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het opgezet, mijn god
Maar welke is Nadia dan? Ik zie haar niet
Die kut Amanda, wil iemand mij helpen met mijn koffer?quote:
heel veel plamuurquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Die kut Amanda, wil iemand mij helpen met mijn koffer?
Er zit vast 20 kilo aan make-up en haar spullen in
Ik heb zo gelachen met DGK, hoe lang die bezig waren, tja dood haar krijg je niet mooierquote:
vanmiddag op de radio zeiden ze ook dat hun haar zachter aanvoelde dan normaalquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb zo gelachen met DGK, hoe lang die bezig waren, tja dood haar krijg je niet mooier
Ze moet nu haar koffer overpakken in een rugtas, paniek paniekquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vanmiddag op de radio zeiden ze ook dat hun haar zachter aanvoelde dan normaalJa duh
elke dag hete stijltangen is niet echt gezond
owquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze moet nu haar koffer overpakken in een rugtas, paniek paniek
Druk op het werk, nog een dag en ik ben werkeloos.quote:
Ze lieten je dus wel gaan? En je had toch al een nieuwe baan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Druk op het werk, nog een dag en ik ben werkeloos.
Ja in mei.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze lieten je dus wel gaan? En je had toch al een nieuwe baan?
Vervelen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus gewoon lekker meer dan een maand vrij
Wat ga je met al die vrije tijd doen?
echt???quote:
3ds, gamen, reviews schrijven, en wat PR.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt???
Ow ik zou me echt wel vermaken thuis.
Lekker huishouden doen, SST kijkenen lekker veel gamen.... In het voorjaarszonnetje zitten
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:31 schreef Kally het volgende:
Miran volgende week vechten in de jungle, en echt, Amanda en Michella van dames uit de dop
Trekken elkaars haar eruit
Hij gaat voorbij komen bij de Ibood huntquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben erg benieuwd naar het 3d effect in de 3ds trouwens, omdat het niet voor iedereen goed schijnt te werken
als het goed werkt ga ik dat ding echt halen
Ow genoeg te doen dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
3ds, gamen, reviews schrijven, en wat PR.
same herequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow genoeg te doen dus
Gamen
Als ik daar me beroep van kon maken, dan had ik een heel fijn leven gehad
Waar kan ik solliciteren?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow genoeg te doen dus
Gamen
Als ik daar me beroep van kon maken, dan had ik een heel fijn leven gehad
Bij mij wel: mijn vrouw (met bril) heeft er wat moeite mee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben erg benieuwd naar het 3d effect in de 3ds trouwens, omdat het niet voor iedereen goed schijnt te werken
als het goed werkt ga ik dat ding echt halen
tuurlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
er zijn mensen die dat doen heDie gamen hele dagen en zoeken ze naar fouten in de games
Zal zoiets bestaan in Nederland
Dat hardlopen wat je toen met mij deed? dat moet geen kwaad kunnenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ow mijn bovenbenen zijn letterlijk naar de tering
Al 2 keer deze week een spier verrektGeen idee hoe het komt, ik had geloof ik niet moeten gaan hardlopen
Dus even rust denk ik
Ik heb verkeerd gelopen denk ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat hardlopen wat je toen met mij deed? dat moet geen kwaad kunnen
Omdat het gewoon een EI isquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Miran... waarom ziet Bart B. er zo raar uit?
Omdat bart.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Miran... waarom ziet Bart B. er zo raar uit?
Nee joh, gewoon een vorm.quote:
Iedereen ziet het ook gewoon voor zich.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:39 schreef JJH het volgende:
Ik zit me hier tóch een potje dom voor me uit te grinnikken!
vervang de stugge mssr door een spijkerbroek, de bank voor een autostoel en de laptop voor m'n telefoon.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
*mental image van JJH die in een snuggy gewikkeld met opgetrokken knieen op de bank met de laptop op schoot zit te grinniken*
oh ja das waar je bent aan het werkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:52 schreef JJH het volgende:
[..]
vervang de stugge mssr door een spijkerbroek, de bank voor een autostoel en de laptop voor m'n telefoon.
Verder klopt het wel zo ongeveer.
Nou het scheelt niet veelquote:Op [url=http://forum .fok.nl/topic/1627096/5/50#94601244]vrijdag 25 maart 2011 15:18[/url] schreef JJH het volgende:
[..]
Jullie zitten te kijken hoe een sequoia groeit?
Kun jij je bikini weer aan deze zomer.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha, als jij het zegt wel!
Nog 5 of 6 week.. Dan af en opbouwen!
Ja, ik vind hem goed tot nu toe.quote:
Romeeee. Over een weekje zijn we op de helft.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik vind hem goed tot nu toe.![]()
En waar ga jij heen vliegen binnenkort? Of ga je naar Rome met het vliegtuig?
Okeequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Romeeee. Over een weekje zijn we op de helft.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Gewoon 2.5 kilo.. 3x gewogen, 3x tzelfde!!!
Whahah.quote:
quote:
Dat is freaky!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
en ik ga weer weg..... nog even wat dingen opruimen hier en dan lekker eten
Ik stamp mee, de grond trilt. Kom op!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whahah.We moeten definities stampen en ik heb vandaag vier uur toets gehad, ik krijg het er echt niet in.
Doe eens stoppen, de koffie klotst uit mijn mok.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik stamp mee, de grond trilt. Kom op!
Vaduzquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
hmmm ik veradner sig eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Euy Koen, volgens mij zit je in een weekendstemming.
Haha, meisje meis.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:29 schreef Lutte het volgende:
Papa: Dat gaat allemaal mee...? Je gaat drie maanden backpacken op de Noordpool?
Doe je nu de kabouter Plop-dans?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij staat nog een keer opquote:
Uit context leest dit....vreemd.quote:
Ik trek mijn context weer aan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet wat aan je context doen dan. Zalfje ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |