Rij voorzichtigquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:45 schreef JJH het volgende:
Ik ga me opfrissen en aan het werk....
Ik zit me een potje in te kakken.
Hele dag buiten, lekker gegeten net en dan is het opeens op.
Tot later.
Dat is niks vergeleken met mijn stapel ongelezen boekenquote:
Whut?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
besef dat die drie grote boeken op a3 formaat zijn en de complete werken van respectievelijk Oscar Wilde, Shakespeare en Arthur Conan Doyle bevatten
OH okeequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
besef dat die drie grote boeken op a3 formaat zijn en de complete werken van respectievelijk Oscar Wilde, Shakespeare en Arthur Conan Doyle bevatten
Nou, eeuhm... Ik ben erop gaan staan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Is die oude zo vaak gevallen dat het een geraamte is?
Dan was het niet echt een stevige. Want zo zwaar ben je toch niet?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, eeuhm... Ik ben erop gaan staan.
Het was een plastic ding van nog geen euro, ik gebruikte hem eerst toch nooit want mijn zonnebril paste er niet in (die is giga) en toen lag ie op zijn kop open op de vloer en krak. Nu moet ik er wel twee, weer een kleintje voor als ik ergens heenga en een grote voor als ik wissel tussen zonnebril en gewone bril.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan was het niet echt een stevige. Want zo zwaar ben je toch niet?
Met bril erin? Dan had ie waarde.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, eeuhm... Ik ben erop gaan staan.
Nee, zonder bril, dat zou wat zijn geweest. We waren matrassen door een doucheraam aan het gooien (aanbouw langs de douchekant, dus in plaats van trap af en weer trap op met een matras kon je ook door het doucheraam) maar dat ging natuurlijk niet zo simpel.quote:
Wat een baas.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:19 schreef Kally het volgende:
Zoonlief heeft binnen 2 uur zijn spreekbeurt uitgewerkt, en goed ook met vragen en al voor de klas
Krokodillen en alligatorsquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat een baas.Waar doet ie het over?
Leuk onderwerp wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Krokodillen en alligators
Ik heb vorig jaar alles gedaan voor hem, hij kan het gewoon zelf
Zijn werkstuk heeft hij ook helemaal zelf gedaan, die tik ik alleen uit
Hij liep naar oma met zijn boeken en kwam terug met boeken en een spreekbeurtquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Leuk onderwerp wel.
Wel leuk om te zien lijkt me, dat ie zo bezig is met iets en er ook iets goeds uitkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |