de de buren vonden het niet raar dat je geen broek aan had?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:42 schreef JJH het volgende:
Goedemiddag.
Ik heb gewoon de hele middag alleen in een t shirtje auto's staan wassen.![]()
![]()
![]()
LEnte!!!
Geen commentaar gehoord.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de de buren vonden het niet raar dat je geen broek aan had?
alleen een shirt, dat is best kinky Hansch!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:42 schreef JJH het volgende:
Goedemiddag.
Ik heb gewoon de hele middag alleen in een t shirtje auto's staan wassen.![]()
![]()
![]()
LEnte!!!
het shoarma seizoen is weer begonnen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:53 schreef PatriQue89 het volgende:
En LAMMETJES!!! Hebben hebben hebben!!!
neeeee lammies mag je alleen strelenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het shoarma seizoen is weer begonnen!
Hmmm Shoarma.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:53 schreef PatriQue89 het volgende:
En volgens mij is het lente.. Ik zie schapen!
Ha-ha. Boekenwurm! *wijst*quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:02 schreef Kally het volgende:
Ik ben echt fokking zwaar naar de klote, kutlente
Ik ben ook lid van de bieb geworden
Maar ja ik lees graag en nu kan ik allerlei nieuwe scjrijvers (voor mij) proberen.
Neuh, zo vreselijk moe, echt niet normaal, nu moet ik er wel bij zeggen dat ik deze week 3 weken werk heb weggewerkt, maar tochquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ha-ha. Boekenwurm! *wijst*
Last van hooikoorts dan ofzo?
aiiighttt nooooo!!! Iedereen al aan het sparen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:04 schreef Kally het volgende:
Trouwens Patrique, er is in Vlugtenburg een oven en een vaatwasser
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
aiiighttt nooooo!!! Iedereen al aan het sparen?
Ja, ik heb de jongste lid gemaakt zodat ze ieder meer boeken kunnen meenemen, en ik had zoiets van ach ik ook maarquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een nieuw hoofdstuk in je leven is aangebroken.
En dat terwijl je een extra dag vrij had.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh, zo vreselijk moe, echt niet normaal, nu moet ik er wel bij zeggen dat ik deze week 3 weken werk heb weggewerkt, maar toch
Ik moet dus duidelijk geen vrij nemenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:10 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat terwijl je een extra dag vrij had.
Volgende week weer rustiger?
Ik kom juist deze week helemaal tot rust. Weer lekker buiten kunnen zijn enzo zonder dat er aan alle kanten van alles vanaf vriest.
Ik ben dol op lezen, en ja heerlijk voor het slapen gaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is ook zo lekker ontspannend. Ik lees mezelf vaak in slaap.
Ik maak gewoon tijd nu, ik heb de hele bieb tot mijn beschikkingquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik maak gebruik van de fokbieb
ik heb nog een stapeltje boeken liggen die een Fokster naar me heeft gestuurd maar ik heb steeds zo weinig tijd om er in te lezen
Ik ook, heerlijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
ik was als kind lid van de bieb, heb echt honderden boeken gelezen
Harijuki Murikami.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik maak gebruik van de fokbieb
ik heb nog een stapeltje boeken liggen die een Fokster naar me heeft gestuurd maar ik heb steeds zo weinig tijd om er in te lezen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:17 schreef Kally het volgende:
Oke hoezo slim?
Oudste heeft straf en mag niet op de pc, dus gaat hij naar oma
Maar wel voor zijn spreekbeurt dus ik zeg maar niks
En dees is 42, getrouwd, heeft drie kinderen, een leuke tussenwoning en rijd een Golfje?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, dat is op mn werk.. ben nu thuis..
geen idee.. lag al op de mat toen ik thuis kwam..quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:21 schreef JJH het volgende:
[..]
En dees is 42, getrouwd, heeft drie kinderen, een leuke tussenwoning en rijd een Golfje?
De laatste tijd lees ik best wel veel. Toch meestal wel 1 a 2 uurtjes per dag.quote:
Helemaal eens, ik heb altijd wel veel gelezen eerlijk gezegdquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De laatste tijd lees ik best wel veel. Toch meestal wel 1 a 2 uurtjes per dag.
Als kind las ik ook best wel veel. Maar van zeg maar mijn 18e tot 25ste amper meer gelezen. Eigenlijk alleen maar de Harry Potter boeken.
Nu zou ik het echt niet meer beter weten dat ik lezen een van de fijnste dingen vind die er zijn.
Bij mij staan ook nog wel iets van 15 boeken in de kast, die ik nog moet lezen en ik ben dan ook nog lid van de biebquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
ik zal eens een foto van de "nog te lezen" stapel maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |