En dat terwijl je een extra dag vrij had.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh, zo vreselijk moe, echt niet normaal, nu moet ik er wel bij zeggen dat ik deze week 3 weken werk heb weggewerkt, maar toch
Ik moet dus duidelijk geen vrij nemenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:10 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat terwijl je een extra dag vrij had.
Volgende week weer rustiger?
Ik kom juist deze week helemaal tot rust. Weer lekker buiten kunnen zijn enzo zonder dat er aan alle kanten van alles vanaf vriest.
Ik ben dol op lezen, en ja heerlijk voor het slapen gaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is ook zo lekker ontspannend. Ik lees mezelf vaak in slaap.
Ik maak gewoon tijd nu, ik heb de hele bieb tot mijn beschikkingquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik maak gebruik van de fokbieb
ik heb nog een stapeltje boeken liggen die een Fokster naar me heeft gestuurd maar ik heb steeds zo weinig tijd om er in te lezen
Ik ook, heerlijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
ik was als kind lid van de bieb, heb echt honderden boeken gelezen
Harijuki Murikami.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik maak gebruik van de fokbieb
ik heb nog een stapeltje boeken liggen die een Fokster naar me heeft gestuurd maar ik heb steeds zo weinig tijd om er in te lezen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:17 schreef Kally het volgende:
Oke hoezo slim?
Oudste heeft straf en mag niet op de pc, dus gaat hij naar oma
Maar wel voor zijn spreekbeurt dus ik zeg maar niks
En dees is 42, getrouwd, heeft drie kinderen, een leuke tussenwoning en rijd een Golfje?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, dat is op mn werk.. ben nu thuis..
geen idee.. lag al op de mat toen ik thuis kwam..quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:21 schreef JJH het volgende:
[..]
En dees is 42, getrouwd, heeft drie kinderen, een leuke tussenwoning en rijd een Golfje?
De laatste tijd lees ik best wel veel. Toch meestal wel 1 a 2 uurtjes per dag.quote:
Helemaal eens, ik heb altijd wel veel gelezen eerlijk gezegdquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De laatste tijd lees ik best wel veel. Toch meestal wel 1 a 2 uurtjes per dag.
Als kind las ik ook best wel veel. Maar van zeg maar mijn 18e tot 25ste amper meer gelezen. Eigenlijk alleen maar de Harry Potter boeken.
Nu zou ik het echt niet meer beter weten dat ik lezen een van de fijnste dingen vind die er zijn.
Bij mij staan ook nog wel iets van 15 boeken in de kast, die ik nog moet lezen en ik ben dan ook nog lid van de biebquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
ik zal eens een foto van de "nog te lezen" stapel maken
Rij voorzichtigquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:45 schreef JJH het volgende:
Ik ga me opfrissen en aan het werk....
Ik zit me een potje in te kakken.
Hele dag buiten, lekker gegeten net en dan is het opeens op.
Tot later.
Dat is niks vergeleken met mijn stapel ongelezen boekenquote:
Whut?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
besef dat die drie grote boeken op a3 formaat zijn en de complete werken van respectievelijk Oscar Wilde, Shakespeare en Arthur Conan Doyle bevatten
OH okeequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
besef dat die drie grote boeken op a3 formaat zijn en de complete werken van respectievelijk Oscar Wilde, Shakespeare en Arthur Conan Doyle bevatten
Nou, eeuhm... Ik ben erop gaan staan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Is die oude zo vaak gevallen dat het een geraamte is?
Dan was het niet echt een stevige. Want zo zwaar ben je toch niet?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, eeuhm... Ik ben erop gaan staan.
Het was een plastic ding van nog geen euro, ik gebruikte hem eerst toch nooit want mijn zonnebril paste er niet in (die is giga) en toen lag ie op zijn kop open op de vloer en krak. Nu moet ik er wel twee, weer een kleintje voor als ik ergens heenga en een grote voor als ik wissel tussen zonnebril en gewone bril.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan was het niet echt een stevige. Want zo zwaar ben je toch niet?
Met bril erin? Dan had ie waarde.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, eeuhm... Ik ben erop gaan staan.
Nee, zonder bril, dat zou wat zijn geweest. We waren matrassen door een doucheraam aan het gooien (aanbouw langs de douchekant, dus in plaats van trap af en weer trap op met een matras kon je ook door het doucheraam) maar dat ging natuurlijk niet zo simpel.quote:
Wat een baas.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:19 schreef Kally het volgende:
Zoonlief heeft binnen 2 uur zijn spreekbeurt uitgewerkt, en goed ook met vragen en al voor de klas
Krokodillen en alligatorsquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat een baas.Waar doet ie het over?
Leuk onderwerp wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Krokodillen en alligators
Ik heb vorig jaar alles gedaan voor hem, hij kan het gewoon zelf
Zijn werkstuk heeft hij ook helemaal zelf gedaan, die tik ik alleen uit
Hij liep naar oma met zijn boeken en kwam terug met boeken en een spreekbeurtquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Leuk onderwerp wel.
Wel leuk om te zien lijkt me, dat ie zo bezig is met iets en er ook iets goeds uitkomt.
echt?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Triqueje, verander eens je wachtwoord van je mail, dan kapt die spam ook bij jou.
Via opties, accountbeheer kom je er wel denk. Bella heeft het ook zo weggekregen.quote:
Eensquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Triqueje, verander eens je wachtwoord van je mail, dan kapt die spam ook bij jou.
Volgende keer als ik je zie, geef ik wel een lapdance!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben benieuwd, liever aandachtshoererij op je eigen excentrieke manier!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Volgende keer als ik je zie, geef ik wel een lapdance!
Is goed jongeh.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Volgende keer als ik je zie, geef ik wel een lapdance!
Die Shakespeare en Wilde, hebben hebbenquote:
hoelaat>quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Oehh... zometeen meisjes in de jungle... ik ben benieuwd
hoe komt dat?quote:
Ik zit nu al zo te kijken:quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat kijk ik dan wel terug..... ben nu SST aan het kijken
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
De Hema God, daar moet je niet mee sollen. Hij heeft de werknemers niet voor niets van die lelijke gekleurde plakkaten op de kont gedrukt.
Ik werk te hard denk ik, en dat meen ik serieusquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe komt dat?
Ik ben gaan winkelen met Rob.... gelijk weer arm
Een bloesje van Hugo BossMaar hij staat zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |