Ik ga er niet eens aan beginnenquote:
Ho-stop-ho-kabouter meldt zich.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik werk te hard denk ik, en dat meen ik serieus
Doe rustig aan mutsquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik werk te hard denk ik, en dat meen ik serieus
meisjes uit take me out, gouden kooi, dames in de dop, echte gooische meisjes en hollands next top model..quote:
Ja nuquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ho-stop-ho-kabouter meldt zich.
Neem je wel je rust?
Eh ja zeg dat maar tegen de opdrachtgeversquote:
En ook allemaal van die kleurtjes waar je onpasselijk van kan worden. Het is de vervanging van de dienstplicht, al zien velen dat niet zo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een vriendin van mij werkt bij de Hema, wat een drama is die werkkleding hè! Een vormeloze, gigantische broek met bijpassend vormeloos shirt en om het af te maken een vormeloos vest. En allemaal be-hemaad.
quote:
Ja ik had de voorstukjes gezienquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
meisjes uit take me out, gouden kooi, dames in de dop, echte gooische meisjes en hollands next top model..
in de jungle
Ik ga pas over 2 dagen, tijd zatquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:55 schreef JJH het volgende:
Ik kom slechts even zwaaien.![]()
Ik heb bijna wortelgeschoten.
Nadia en Amanda.. maar amanda is er niet, want die was dr paspoort vergeten, dus neemt een vlucht laterquote:
OMGquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nadia en Amanda.. maar amanda is er niet, want die was dr paspoort vergeten, dus neemt een vlucht later
en ze kunnen elkaar niet meer luchten of zien tegenwoordig, haha!
En hebben ze hun styling tang mee?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nadia en Amanda.. maar amanda is er niet, want die was dr paspoort vergeten, dus neemt een vlucht later
en ze kunnen elkaar niet meer luchten of zien tegenwoordig, haha!
Valt mee, ik ben verbazingwekkend rustig.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat voelt ook als 2 jaar. Rustig aan.
Ik heb het opgezet, mijn godquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Geen idee... wel iemand een fohn
nog niet zoveel in beeldquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het opgezet, mijn god
Maar welke is Nadia dan? Ik zie haar niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |