abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:40:00 #1
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_94557527

Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! O+ Verliefd zijn! O+ Je ex vervloeken! }:| Scharrels en seks! :9 Die toch wel heel leuke man/vrouw :9 Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom. :)

Regels
• Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
• Dit is een SC.
• Dit is geen datingtopic, maar onschuldig flirten mag. :7

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_94557570
Want inhoudsloos? :+
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:41:35 #3
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_94557586
Ik kreeg eerst commentaar omdat ik niet "business like" gekleed zou zijn, van de baas van m'n baas. Hele discussie, want ik vertik het om een pak aan te doen. Of zoals menig financieel figuur zo'n duffe streepjesblouse in je broek, met een pantalon en bruine leren schoenen ... :r

En laatst hadden we een etentje, doe ik netjes een colbert aan.... kijkt mijn directe baas vreemd. Dus ik gooi mijn voeten omhoog om toch maar ff de felle allstars te laten zien, zegt ie "Ah, gelukkig. Nooit je identiteit verliezen!" :D ^O^

Weg met dat stoffige imago. Hopsa. Als het maar netjes is.
En sowieso heb ik geen contact met klanten en ben ik ook geen receptioniste of secretaresse die wellicht een vitsitekaartje moet afgeven.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_94557676
~:)
pi_94557715
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:28 schreef Mystikvm het volgende:
Als we het toch over kantoren hebben:

Kennen ze bij jullie een dresscode?

(hoop niet dat ik teveel brainfarts laat, vraag me ineens allemaal dingen af...)
Hier in Engeland wel. Geen spijkerbroek, geen t-shirt. Dat soort dingen. Vrijdag is casual, dan mag alles _O-
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:46:27 #6
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_94557786
quote:
99s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Hier in Engeland wel. Geen spijkerbroek, geen t-shirt. Dat soort dingen. Vrijdag is casual, dan mag alles _O-
Ja dat vind ik dan eerlijk gezegd altijd een beetje dom, die casual friday. Dan is het ineens wel geoorloofd om in je slippers een klant te ontvangen? :') En de andere dagen zouden mensen er over kunnen vallen? :D
L'Amour menaçant:
pi_94557832
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja dat vind ik dan eerlijk gezegd altijd een beetje dom, die casual friday. Dan is het ineens wel geoorloofd om in je slippers een klant te ontvangen? :') En de andere dagen zouden mensen er over kunnen vallen? :D
Wat vooral opvalt is dat mensen plots een heel stuk relaxter zijn op vrijdag. Ondanks allerlei verschillende kleding. Dingen regelen is ook veel makkelijker op vrijdag.
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:48:34 #8
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_94557860
quote:
99s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Wat vooral opvalt is dat mensen plots een heel stuk relaxter zijn op vrijdag. Ondanks allerlei verschillende kleding. Dingen regelen is ook veel makkelijker op vrijdag.
Nou, ik zeg: invoeren van iedere dag casual friday!
L'Amour menaçant:
pi_94557883
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg eerst commentaar omdat ik niet "business like" gekleed zou zijn, van de baas van m'n baas. Hele discussie, want ik vertik het om een pak aan te doen. Of zoals menig financieel figuur zo'n duffe streepjesblouse in je broek, met een pantalon en bruine leren schoenen ... :r

En laatst hadden we een etentje, doe ik netjes een colbert aan.... kijkt mijn directe baas vreemd. Dus ik gooi mijn voeten omhoog om toch maar ff de felle allstars te laten zien, zegt ie "Ah, gelukkig. Nooit je identiteit verliezen!" :D ^O^

En sowieso heb ik geen contact met klanten en ben ik ook geen receptioniste of secretaresse die wellicht een vitsitekaartje moet afgeven.

je baas heeft groot gelijk tbh, representatief kleden kan op meer dan 1 manier als je het mij vraagt.
Daarbij kan het ook nog contraproductief zijn als je je gaat kleden in strak pak (bijvoorbeeld), terwijl je helemaal jezelf niet kan zijn.
pi_94557891
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:41 schreef Ang3l het volgende:

Ik heb idd ook ooit een discussie gehad met een manager die persé niet wilde dat ik een spijkerbroek droeg. Terwijl ik vind dat, als je die goed combineert, het net zo netjes kan zijn als een echt pak. Ik vind het vaak leuker om te zien dat mensen hun eigen draai geven aan representativiteit, dan idd wat jij zegt, die broeken met bloesjes en bruine schoenen. :)
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:55:36 #11
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_94558150
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:49 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik heb idd ook ooit een discussie gehad met een manager die persé niet wilde dat ik een spijkerbroek droeg. Terwijl ik vind dat, als je die goed combineert, het net zo netjes kan zijn als een echt pak. Ik vind het vaak leuker om te zien dat mensen hun eigen draai geven aan representativiteit, dan idd wat jij zegt, die broeken met bloesjes en bruine schoenen. :)
En dan vaak ook nog eens een lelijke streepjes blouse met slechte pasvorm en gele vlekken onder de oksel als ze even de armen boven het hoofd hebben. EN lelijke bruine schoenen die niet passen bij het pak wat ze aanhebben. Nou, dan ben ik representatiever met mijn weliswaar spijkerbroek en allstars maar een strak getailleerd zwart colbert en een mooie v-hals in dezelfde kleur als mijn allstars :')

Het is alleen vaak het "beeld" wat oude vastgeroeste mensen hebben van wat representatief is, of meer nog "van wat hoort".
L'Amour menaçant:
pi_94558179
Casual kan heel netjes zijn. Gewoon een beetje leuk shoppen. Wat je draagt om leuk gevonden te worden in een willekeurige enigszins nette kroeg of uitgaansgelegenheid is netjes genoeg voor op je werk, vind ik.

Waar ik ook niet tegen kan zijn IT'ers met geruite overhemden. Zo stereotype.
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:56:30 #13
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_94558191
hier geldt gelukkig geen enkele dresscode, pas toen Willem Alexander en Maxima op bezoek kwamen kregen we het verzoek een beetje netjes gekleed te komen :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_94558234
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]

En dan vaak ook nog eens een lelijke streepjes blouse met slechte pasvorm en gele vlekken onder de oksel als ze even de armen boven het hoofd hebben. EN lelijke bruine schoenen die niet passen bij het pak wat ze aanhebben. Nou, dan ben ik representatiever met mijn weliswaar spijkerbroek en allstars maar een strak getailleerd zwart colbert en een mooie v-hals in dezelfde kleur als mijn allstars :')

Het is alleen vaak het "beeld" wat oude vastgeroeste mensen hebben van wat representatief is, of meer nog "van wat hoort".
Idd. Persoonlijk denk ik dat het prettiger is als iemand er gewoon verzorgd uitziet op zijn eigen manier, maar zich toch lekker en dus zelfverzekerder voelt, dan iemand die tegen heug en meug zich in een pak hijst waar je aan af ziet dat hij/zij dat totaal niet fijn vindt.

Die bruine schoenen zijn echt een gedeelde ergernis trouwens. :D
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:58:21 #15
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_94558268
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]

De grote baas van een grote telecom inkooporganisatie hier in nederland loopt zelf ook niet strak in pak.
Als je hem ziet zou je niet zeggen dat hij met de grote jongens miljoenendeals sluit.
En hij heeft er helemaal schijt aan en word echt wel serieus genomen.
Dus dat is zeker niet afhankelijk van het wel of niet een pak dragen.
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:58:59 #16
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_94558295
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:49 schreef smilez het volgende:

[..]

je baas heeft groot gelijk tbh, representatief kleden kan op meer dan 1 manier als je het mij vraagt.
Daarbij kan het ook nog contraproductief zijn als je je gaat kleden in strak pak (bijvoorbeeld), terwijl je helemaal jezelf niet kan zijn.
Ik ga me niet gelukkig voelen in een pak. Vooral omdat het met mijn lijf niet mooi staat, de broek vooral. Ik heb weinig kont en dunne benen, dus een standaard pantalon is enorm lelijk op mij. Dat hangt, dat floddert, dat is lelijk. Dus dan moet ie op maar gemaakt wordfen. Nou sorry, ik krijg geen kledingkostenvergoeding of representatiekosten vergoeding. Dus helaas.

Ik kleed me gewoon netjes, met een vest en een mooi shirtje. Een spijkerbroek zonder gaten en scheuren en... ja... wel altijd mijn signature allstars-look :D Zo kennen mensen me overal op het werk, van baas tot magazijnmedewerker. En als ik dan een etentje heeb of een grote presentatie dan doe ik meestal een colebrtje aan of zo, of een giletje. Maar ook die zijn dan meestal vlot en niet zo'n stijf finance lelijk standaard pak.
L'Amour menaçant:
pi_94558306
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:57 schreef Kluts het volgende:

[..]

Idd. Persoonlijk denk ik dat het prettiger is als iemand er gewoon verzorgd uitziet op zijn eigen manier, maar zich toch lekker en dus zelfverzekerder voelt, dan iemand die tegen heug en meug zich in een pak hijst waar je aan af ziet dat hij/zij dat totaal niet fijn vindt.

Precies, uitstraling doet heel veel. Ik vergelijk het altijd met flirten. Als je een zelfverzekerde houding hebt, kleding draagt die duidelijk bij je past en gewoon verzorgd bent dan gaat het als vanzelf. Op je werk in een meeting is het exact hetzelfde.
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:00:46 #18
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_94558364
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:57 schreef Kluts het volgende:

Ik vind dat zo ontieglijk lelijk.... een blauwe (of donkere) pantalon met van die lichtbruine gladde leren schoenen. Echt. Bah. Wie dat verzonnen heeft die mag op dezelfde brandstapel als de man die verzonnen heeft dat rode broeken chique zijn bij ballen.
L'Amour menaçant:
pi_94558378
Gelukkig de afgelopen dagen zonder uniform hoeven werken, morgenavond helaas weer wel..
pi_94558388
Een dresscode op het werk = daar niet gaan werken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_94558408
O+ Bate O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:02:55 #22
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_94558446
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:58 schreef Royco1 het volgende:

[..]

De grote baas van een grote telecom inkooporganisatie hier in nederland loopt zelf ook niet strak in pak.
Als je hem ziet zou je niet zeggen dat hij met de grote jongens miljoenendeals sluit.
En hij heeft er helemaal schijt aan en word echt wel serieus genomen.
Dus dat is zeker niet afhankelijk van het wel of niet een pak dragen.
Nee. Maar helaas zijn er ook genoeg (ligt er ook aan in welke zakenwereld je zit) die dat wel vinden. Die meteen een vooroordeel klaar hebben. En dan moet je heeeeeel goed zijn in je vak wil je dat wegknallen.

Kijk, als ik een klant moet overtuigen om mijn product te kopen dan kan ik me voorstellen dat je iets aan gaat doen waarvan je weet dat het bij de klant in de smaak zal vallen of iig dat hem niet tegen zal staan. Alhoewel ik vind dat het product zelf sterk genoeg zou moeten zijn om die kleine dingen weg te doen waaien. Maar dat is helaas te naief.
L'Amour menaçant:
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:03:41 #23
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_94558471
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat zou idd serieus voor mij zo zijn ja.
L'Amour menaçant:
pi_94558493
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Inderdaad.
pi_94558557
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:01 schreef Tally het volgende:
O+ Bate O+
Hoi Tal!

Waar blijft dat kuikentje nou ?
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:06:34 #26
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_94558561
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:04 schreef Techno het volgende:

[..]

Inderdaad.
Jamaar schatje, in een stripclub kun je dan weere cht niet in je dikke wolle warme wintertrui op het podium staan hooooor!
L'Amour menaçant:
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:15:16 #27
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_94558894
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:00 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind dat zo ontieglijk lelijk.... een blauwe (of donkere) pantalon met van die lichtbruine gladde leren schoenen. Echt. Bah. Wie dat verzonnen heeft die mag op dezelfde brandstapel als de man die verzonnen heeft dat rode broeken chique zijn bij ballen.
Sja, ik snap sommige dingen ook niet. Idd die rode broeken hier in de buurt, waarOM?! Je barst van het geld en je koopt datgene wat er echt niet uitziet...
Get woke, go broke!
pi_94558927
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, ik snap sommige dingen ook niet. Idd die rode broeken hier in de buurt, waarOM?! Je barst van het geld en je koopt datgene wat er echt niet uitziet...
Blauw overhemd erop en een baard laten staan en je bent net Grote Smurf.
pi_94559021
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hoi Tal!

Waar blijft dat kuikentje nou ?
2 weken nog! 8 april!
Vanmorgen weer goed gekeurd. Alleen was en is ze nog steeds eigenwijs!
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:19:31 #30
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_94559047
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:19 schreef Tally het volgende:

[..]

2 weken nog! 8 april!
Ooo nog even O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_94559152
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:19 schreef Tally het volgende:

[..]

2 weken nog! 8 april!
Spannend ! :)
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:27:38 #32
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_94559384
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja dat si echt 1 of ander status-ding of zo, een code die ik niet snap :D
Zo'n rode broek en dan een blouse er op met blauwe streepjes en een trui omgeknoopt.
Die broeken..... echt.......... what the hell? :')
L'Amour menaçant:
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:28:57 #33
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_94559446
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:27 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja dat si echt 1 of ander status-ding of zo, een code die ik niet snap :D
Zo'n rode broek en dan een blouse er op met blauwe streepjes en een trui omgeknoopt.
Die broeken..... echt.......... what the hell? :')
Oh, die "sweater over de schouders" types :').

Misschien ooit aan de franse boulevard een beetje acceptabel geweest, ooit :').
Get woke, go broke!
pi_94559449
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:19 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ooo nog even O+
Ja ik ben het ook helemaal zat.
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Spannend ! :)
Ja. Ik mag 4 dagen blijven in t ziekenhuis maar dat heb ik er wel voor over ;)
pi_94559505
trui over de schouders vastbinden is voor mij ook een one way ticket to hell :r
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:33:29 #36
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_94559618
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik zie dan meteen Evert-types voor me, uit Gooise Vrouwen :D
L'Amour menaçant:
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:35:00 #37
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_94559692
Er is ook ooit een variatie geweest van het over de schouders en vastknopen.... dat was de schuine vastknoop-variant. Dat je dan de ene kant boven je schouder en de andere kant onder je schouder/oksel had. Schuin dus. En dan geknoopt. :')
L'Amour menaçant:
pi_94559705
Als minister het standaard wachtwoord van je voicemail niet aanpassen... watbenjedan.nl!

iedereen kan toch bedenken dat iedereen daar bij kan? :')
pi_94559735
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

en ribbelcolbertjes :D
pi_94559776
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik ga me niet gelukkig voelen in een pak.
I look good in a Suit 8-)
pi_94559920
quote:
6s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:37 schreef rival het volgende:

[..]

Hoe ik er uit zie, en hoe ik me er in voel verschillen nogal :)
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:41:59 #42
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_94559944
quote:
6s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:37 schreef rival het volgende:

[..]

Foto.
L'Amour menaçant:
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:42:34 #43
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_94559969
quote:
13s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:36 schreef rival het volgende:

[..]

en ribbelcolbertjes :D
Met van die lappen op de ellebogen :D
L'Amour menaçant:
pi_94559972
quote:
99s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:41 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Hoe ik er uit zie, en hoe ik me er in voel verschillen nogal :)
oh, ik voel me ook goed in pak! Alles wat in mijn kast hangt voel ik me goed in trouwens... :+
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:43:35 #45
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_94560001
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hou op met me :'( :D :'( .

Ach, ik loop ook in een spijkerbroek en een groen Champion vest op dit moment :P.
Get woke, go broke!
pi_94560023
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 @ 16:33 schreef darpios het volgende:

[..]

Iets met open deur. En soberizo, er zullen altijd pr0nsites met .com en andere domeinextensies blijven bestaan.
Soberizo _O-
pi_94560057
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wij begrijpen elkaar :+
pi_94560114
quote:
99s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:44 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Soberizo _O-
ze maken het met de dag erger :D
pi_94560144
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:41 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Foto.
ik was laatst nog in eindhoven, had je langs moeten komen :7
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:49:34 #50
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_94560204
http://www.pica-pic.com/#

Das pas nostagie :P.
Get woke, go broke!
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:49:38 #51
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_94560210
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:45 schreef rival het volgende:

[..]

Wij begrijpen elkaar :+
Tuurlijk schatje O+
L'Amour menaçant:
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:50:14 #52
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_94560253
Get woke, go broke!
pi_94560293
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Tuurlijk schatje O+
koetsjiekoe O+
pi_94560346
Bwuh. Geen zin meer. Daarom ga ik zo ook gewoon lekker naar huis. Omdat het kan!
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:53:46 #55
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_94560393
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:51 schreef rival het volgende:

[..]

koetsjiekoe O+
Niet onder m'n ballen kietelen als ik aan het werk ben }:|
L'Amour menaçant:
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:54:30 #56
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_94560421
quote:
14s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:52 schreef Kluts het volgende:
Bwuh. Geen zin meer. Daarom ga ik zo ook gewoon lekker naar huis. Omdat het kan!
Zozo, ruig hoor, om 17:00 die uitspraak :P.
Get woke, go broke!
pi_94560496
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zozo, ruig hoor, om 17:00 die uitspraak :P.
Er staat toch echt bij dat het 16.52 was. Leven op het randje HW! :o
pi_94560509
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:53 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Niet onder m'n ballen kietelen als ik aan het werk ben }:|
nou, dan ga ik offline! :W
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:58:18 #59
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_94560569
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:

[..]

Er staat toch echt bij dat het 16.52 was. Leven op het randje HW! :o
Oh ja, dan was het erg dapper :P.

Pfffff, ik heb weer de neiging om niet naar huis te gaan met dit weer, maar goed, ik moet me maar eens inhouden :').
Get woke, go broke!
pi_94560765
Hier moet ik nog 60~90 minuten -O-
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:04:07 #61
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_94560810
Ik ben met 30 min weg :P.

Het is druk in het park, niet normaal gewoon :'). En dan moet ik daarna nog langs het leidse :X.

Be strong HW!
Get woke, go broke!
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:07:55 #62
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_94560940
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben met 30 min weg :P.

Het is druk in het park, niet normaal gewoon :'). En dan moet ik daarna nog langs het leidse :X.

Be strong HW!
Van mij mag je best ff in het park gaan liggen hoor :Y
Geniet!
L'Amour menaçant:
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:08:40 #63
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_94560964
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Van mij mag je best ff in het park gaan liggen hoor :Y
Geniet!
Dankje :*.

Maar ik mag van mezelf niet 3 dagen achter elkaar los doordeweeks ;).
Get woke, go broke!
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:10:40 #64
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_94561041
En van mij mag je best even een biertje drinken op het Leidse :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:13:27 #65
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_94561094
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dankje :*.

Maar ik mag van mezelf niet 3 dagen achter elkaar los doordeweeks ;).
Wrom nie? In een park liggen kost toch geen geld? :D
Of moet je dara in a'dam inmiddels ook al voor betalen?
L'Amour menaçant:
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:13:53 #66
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_94561107
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:10 schreef automatic_ het volgende:
En van mij mag je best even een biertje drinken op het Leidse :P
En hij mag ook best ff naar de Thermos.
L'Amour menaçant:
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:14:18 #67
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_94561126
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wrom nie? In een park liggen kost toch geen geld? :D
Of moet je dara in a'dam inmiddels ook al voor betalen?
Geld boeit me niet :7.

Nee, maar ik ben gisteren al de stad in geweest incl Guinness, morgen ga ik weer, Zaterdag heb ik plannen, een dagje rust kan geen kwaad ;).
Get woke, go broke!
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:15:48 #68
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_94561182
:o Ik heb gewoon al 5 boterhammen en 2 stukken vlaai op!

Zo zal ik die dikke reet wel houden!
L'Amour menaçant:
pi_94561361
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:15 schreef Ang3l het volgende:
:o Ik heb gewoon al 5 boterhammen en 2 stukken vlaai op!

Zo zal ik die dikke reet wel houden!
Ik heb nog 6 stukken vlaai liggen als je trek hebt.
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:26:28 #70
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94561552
Wat een weertje O+ Zon, warmte, braaf paard O+
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:27:57 #71
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_94561609
Paardrijden met dit weer, richting ondergaande zon, haren wapperend in de wind,.........
En dan die vlieegen van je af moeten slaan, die ene tak niet zien omdat de zon te laag hing en je verblindde en dan achterover van dat beest afflikkeren en hem kunnen gaan zoeken na afloop.
L'Amour menaçant:
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:29:07 #72
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94561646
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 17:27 schreef Ang3l het volgende:
Paardrijden met dit weer, richting ondergaande zon, haren wapperend in de wind,.........
En dan die vlieegen van je af moeten slaan, die ene tak niet zien omdat de zon te laag hing en je verblindde en dan achterover van dat beest afflikkeren en hem kunnen gaan zoeken na afloop.
Heerlijk toch O+
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:30:30 #73
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_94561689
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:27 schreef Ang3l het volgende:
Over het strand gaan rijden, geen last van takken.
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:31:32 #74
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94561718
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 17:30 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Over het strand gaan rijden, geen last van takken.
Boten on the other hand :@
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:32:17 #75
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_94561750
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

Boten on the other hand :@
Boten op het strand?
Meestal liggen die gewoon in het water.
pi_94561826
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:32 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Boten op het strand?
Weet zij veel, in Twente heb je geen strand
pi_94562038
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:27 schreef Ang3l het volgende:
Jij bent duidelijk niet de Old Spice neger _O-
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:42:41 #78
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94562110
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:32 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Boten op het strand?
Toen wij nog op vakantie gingen in Frankrijk, ging ik regelmatig paardrijden aan het strand. Daar lagen tegen de avond (toen wij gingen rijden) boten half op het strand. :)
pi_94562241
in engeland liggen ze ook weleens op het strand.
Tap tap tap
pi_94562270
Ang3l, je had gewoon een rood paard moeten gebruiken:

Da hat das rote Pferd sich einfach umgekehrt
und hat mit seinem Schwanz die Fliege abgewehrt
Die Fliege war nicht dumm,
sie machte summ,summ,summ
Und flog mit viel Gebrumm
um's rote Pferd herum
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:47:55 #81
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94562294
quote:
99s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:47 schreef stbabylon het volgende:
Ang3l, je had gewoon een rood paard moeten gebruiken:

Da hat das rote Pferd sich einfach umgekehrt
und hat mit seinem Schwanz die Fliege abgewehrt
Die Fliege war nicht dumm,
sie machte summ,summ,summ
Und flog mit viel Gebrumm
um's rote Pferd herum
Oeh, leuk gedichtje O+

Al is das rote Pferd gewoon een vosje :7
pi_94562331
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oeh, leuk gedichtje O+

Al is das rote Pferd gewoon een vosje :7

:)
pi_94562349
Ja, ik ben twee keer in Oostenrijk geweest en daar aan de Apres-ski geweest :@
pi_94562378
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:46 schreef CherryLips het volgende:
in engeland liggen ze ook weleens op het strand.
In Dover wordt dat vrij lastig :Y
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:52:36 #85
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_94562467
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Toen wij nog op vakantie gingen in Frankrijk, ging ik regelmatig paardrijden aan het strand. Daar lagen tegen de avond (toen wij gingen rijden) boten half op het strand. :)
Je hoeft ook niet meteen naar Frankrijk
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:54:26 #86
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94562533
quote:
Oh, het is letterlijk een rood paard :D
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:52 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet meteen naar Frankrijk
Waarom niet? Daar was ik op vakantie en daar kon ik langs het strand rijden. :)
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:55:40 #87
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_94562569
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh, het is letterlijk een rood paard :D

[..]

Waarom niet? Daar was ik op vakantie en daar kon ik langs het strand rijden. :)
Het is zo'n gedoe om elke keer als je een stukje wil rijden op en neer naar Frankrijk te gaan.
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:57:55 #88
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94562638
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 17:55 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Het is zo'n gedoe om elke keer als je een stukje wil rijden op en neer naar Frankrijk te gaan.
Maar dat doe ik dan ook niet. :)
  donderdag 24 maart 2011 @ 18:00:00 #90
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_94562702
Zo tijd om af te sluiten en dan over een uurtje de kroeg weer open gooien.
Allemaal een fijne avond :W
  donderdag 24 maart 2011 @ 18:08:27 #91
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94563011
quote:
Die is leuk *O*
pi_94563402
Nostalgische cartoons O+
pi_94564530
Goeie avond :W
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_94564735
Godver het is schrijnend dat het verschil tussen deze koptelefoon rechtstreeks in een laptop gepropt en via een versterker zo groot is. :')
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_94564814
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:53 schreef Watertornado het volgende:
Godver het is schrijnend dat het verschil tussen deze koptelefoon rechtstreeks in een laptop gepropt en via een versterker zo groot is. :')
laptop = bagger?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  donderdag 24 maart 2011 @ 18:57:24 #96
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94564891
Back :9

Rokjes dag vandaag, ga ik denk ik mooi doortrekken naar morgen 8-)
pi_94564901
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:55 schreef PeuRac het volgende:

[..]

laptop = bagger?
Dat ook, maar ik denk vooral dat de uitsturing van het geluid in dat ding brak is. Alhoewel er qua icoontje toch echt een koptelefoon opstaat, en ik heb nu ook weer niet een héél raar ding eringeprikt.
pi_94565034
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:57 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Dat ook, maar ik denk vooral dat de uitsturing van het geluid in dat ding brak is. Alhoewel er qua icoontje toch echt een koptelefoon opstaat, en ik heb nu ook weer niet een héél raar ding eringeprikt.
tsja, laptops staan nu eenmaal ook niet bekend om hun geweldige audio. Dan moet je toch een flinke PC bouwen met goede geluidskaart.
pi_94565036
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:57 schreef Samzz het volgende:
Back :9
R+R
pi_94565087
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:00 schreef PeuRac het volgende:

[..]

tsja, laptops staan nu eenmaal ook niet bekend om hun geweldige audio. Dan moet je toch een flinke PC bouwen met goede video kaart.
Wat? :') Ik draai nu via laptop een externe geluidskaart. Echter de koptelefoon laat ik aandrijven door mijn Arcam A90.

Naja. Ik ga eens bier halen. :Y)
pi_94565125
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:01 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Wat? :') Ik draai nu via laptop een externe geluidskaart. Echter de koptelefoon laat ik aandrijven door mijn Arcam A90.

Naja. Ik ga eens bier halen. :Y)
Dat laatste is veel belangrijker :Y)

Moet ik ook nog doen trouwens :o
pi_94565197
Ik ben helemaal verslaafd aan Low-E vs. Alter Egosz - WTF. Ik draai mijn versterker steeds meer naar de hogere cijfertjes. Niet zo goed voor mijn oortjes. ;(
pi_94565358
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:03 schreef Watertornado het volgende:
Ik ben helemaal verslaafd aan Low-E vs. Alter Egosz - WTF. Ik draai mijn versterker steeds meer naar de hogere cijfertjes. Niet zo goed voor mijn oortjes. ;(
hehe, sommige nummers hebben dat effect :P
  donderdag 24 maart 2011 @ 19:11:08 #104
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94565546
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:00 schreef Watertornado het volgende:

[..]

R+R
Wat? :7
pi_94565610
:* liefjes
pi_94565860
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Memo :W
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_94566002
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:12 schreef Memento-Mori het volgende:
:W :*
pi_94566076
Hallo jongens! :W

Jullie zijn liev. :7
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_94566122
quote:
17s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:21 schreef El_Matador het volgende:

Ok, wat heb je nodig?
pi_94566159
quote:

Wat heb jij op? :P

Hey El_Mata :W
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_94566225
quote:

Weer lekker bij je meisje? O+
pi_94566902
Tijn en Peu kennen mij beter dan Jofunukkigneuken... ;)

Poffertjes, Kaas en Knuffelmeisje... O+ Bestaat er een mooiere thuiskomst?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_94567143
quote:
14s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:38 schreef El_Matador het volgende:

Nee :D
14 SHADES OF GREY
  donderdag 24 maart 2011 @ 19:45:29 #114
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_94567311
quote:

Nonsens.
L'Amour menaçant:
pi_94567474
quote:
14s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:38 schreef El_Matador het volgende:

jij hebt t goed voor elkaar ^O^
pi_94567547
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:48 schreef PeuRac het volgende:

[..]

jij hebt t goed voor elkaar ^O^
Man, mijn foto's... moet bijna huilen, zo blij ben ik ermee...

Kijk dan:

O+

pi_94567666
quote:
14s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kijk dan:

[ afbeelding ]

O+
Waar is dat? Het er daar iig mooi uit :D
14 SHADES OF GREY
pi_94567702
quote:
14s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kijk dan:

[ afbeelding ]

O+
heb je dr al een huis uitgezocht? :Y)
pi_94567740
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waar is dat? Het er daar iig mooi uit :D
Ipanema Beach, uitzicht hotel Kant A. :D

pi_94567794
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:52 schreef PeuRac het volgende:

[..]

heb je dr al een huis uitgezocht? :Y)
Wel hele goeie vorderingen gemaakt. Een dijk van een presentatie, de vice-president van EcoPetrol overtuigd... Man, wat was het goed in Colombia... O+

pi_94567839
quote:
6s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wel hele goeie vorderingen gemaakt. Een dijk van een presentatie, de vice-president van EcoPetrol overtuigd... Man, wat was het goed in Colombia... O+
doe je snel, wanneer weet je meer denk je? Of moet je er nog een keertje heen?
pi_94567889
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:55 schreef PeuRac het volgende:

[..]

doe je snel, wanneer weet je meer denk je? Of moet je er nog een keertje heen?
Ja, liep gesmeerd. Eerst de 2 weken van deze baan afwachten, maar ik denk er heel hard over om iets bij de klant te proberen... ;)

pi_94568043
quote:
6s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, liep gesmeerd. Eerst de 2 weken van deze baan afwachten, maar ik denk er heel hard over om iets bij de klant te proberen... ;)
Ga je dan ook daar wonen?
14 SHADES OF GREY
pi_94568052
quote:
6s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

ik dacht dat je het ook over de klant had :P wist niet dat je toch eerst nog intern wilde proberen
pi_94568086
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ga je dan ook daar wonen?
Hij gaat elk weekend op en neer vliegen (8>
pi_94568111
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:59 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Hij gaat elk weekend op en neer vliegen (8>
Dure hobby :P
14 SHADES OF GREY
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:05:14 #127
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_94568389
Hoi mensen :W
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:05:29 #128
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_94568403
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:05 schreef Graseter het volgende:
:W
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:06:34 #129
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_94568468
quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_94568473
quote:
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:07:34 #131
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_94568517
quote:
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_94568526
quote:
pi_94568564
Oke, wie heeft de deur naar ONZ open gezet :( :r
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:08:23 #134
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_94568574
quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:08:47 #135
262674 Graseter
pi_94568593
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:08 schreef PeuRac het volgende:
Myraela weer. Kutmod :r
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_94568599
quote:
Nou, ik ben single hoor. geen vrouw aan mijn zeide.
pi_94568600
quote:
Whehehehe. Ik ben onschuldig, ik moet mijn volk alleen in de gaten houden, jewaits.
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:09:03 #138
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_94568609
quote:
Danny
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_94568625
Hoi ONZ :W
14 SHADES OF GREY
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:09:55 #140
262674 Graseter
pi_94568645
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
Hoi ONZ :W
Hoi Tijn. :W
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:09:55 #141
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_94568646
quote:
14s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Beetje jammer :X
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_94568665
Ja, ik ga nu echt even bier halen. 12 minuten heen fietsen, 5 minuten in de plus staan, en weer 12 minuten terug.
Tot weder.
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:10:36 #143
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_94568689
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:08 schreef Graseter het volgende:
Myraela weer. Kutmod :r
Stukken beter dan die andere kutmod. De echte.
pi_94568789
Godver, Justin Bieber fans bij DWDD ;(
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:12:21 #145
262674 Graseter
pi_94568802
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:12 schreef PeuRac het volgende:
Godver, Justin Bieber fans bij DWDD ;(
Justin Bieber. :'(
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_94568859
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 19:59 schreef PeuRac het volgende:

[..]

ik dacht dat je het ook over de klant had :P wist niet dat je toch eerst nog intern wilde proberen
Ik wacht die 2 weken af. Dan sla ik toe. Ik heb ze nog 4 weken in Aachen in mei... ;)

donderdag 24 maart 2011 @ 20:15:02 #147
262674 Graseter
pi_94568969
:s)
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_94568983
quote:
6s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik wacht die 2 weken af. Dan sla ik toe. Ik heb ze nog 4 weken in Aachen in mei... ;)
oooh, tijd zat :7 ga je ze het uitgaan in Nederland nog laten zien? Of zijn het niet van die uitgaans mensen? (al dan niet met genotsmiddelen)
pi_94569047
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:15 schreef PeuRac het volgende:

[..]

oooh, tijd zat :7 ga je ze het uitgaan in Nederland nog laten zien? Of zijn het niet van die uitgaans mensen? (al dan niet met genotsmiddelen)
Colombianen geen uitgaansmensen???? :D :D :D

Je maakt een grapje zeker? :D

Ik ga met ze salsa'en in Aachen, goeie deal? :D

pi_94569078
*O* *O*
pi_94569103
quote:
6s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Colombianen geen uitgaansmensen???? :D :D :D

Je maakt een grapje zeker? :D

Ik ga met ze salsa'en in Aachen, goeie deal? :D
Salsa in Duitsland, die lui denken of dat ze in een comedy show zitten, of dat je ze in de zeik neemt :+
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:22:26 #152
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94569435
Schets bijna af *O* Kolere wat een werk :')
pi_94569494
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:16 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Salsa in Duitsland, die lui denken of dat ze in een comedy show zitten, of dat je ze in de zeik neemt :+
Man, wat je daar ziet is niet normaal. GOED man. Serieus. Maar wel "serieuzer" dan in Colombia...

Oef, zaterdagnacht... O+

pi_94569515
Trouwens: 4 juni (afscheids)feestje. ;)

pi_94569603
quote:
6s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:23 schreef El_Matador het volgende:
Trouwens: 4 juni (afscheids)feestje. ;)
ik zet em in de agenda, hangt er ook vanaf waar ik dan zit ;)
pi_94569645
quote:
6s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Man, wat je daar ziet is niet normaal. GOED man. Serieus. Maar wel "serieuzer" dan in Colombia...

Oef, zaterdagnacht... O+
Ik kan me volgens mij niet voorstellen hoe dat is, hoop t over niet te lange tijd in een vakantie zelf mee te maken.
pi_94569693
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:25 schreef PeuRac het volgende:

[..]

ik zet em in de agenda, hangt er ook vanaf waar ik dan zit ;)
Snap ik, Maar wordt een keigoed feestje met tovve mensen. O+

pi_94569730
quote:
12s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Snap ik, Maar wordt een keigoed feestje met tovve mensen. O+
check, in Aachen neem ik aan?
pi_94569733
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:26 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik kan me volgens mij niet voorstellen hoe dat is, hoop t over niet te lange tijd in een vakantie zelf mee te maken.
Geen enkel land ter wereld heeft gemiddeld zoveel mooie vrouwen als Colombia... echt niet. :o

pi_94569759
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:27 schreef PeuRac het volgende:

[..]

check, in Aachen neem ik aan?
Nee man! Veeeel mooier en groter. ;)

Deep Green 2011 O+

pi_94569782
quote:
15s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Geen enkel land ter wereld heeft gemiddeld zoveel mooie vrouwen als Colombia... echt niet. :o
Dat hangt denk ik toch van je smaak af :P Andere zeggen namelijk Zweden
14 SHADES OF GREY
pi_94569794
quote:
6s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee man! Veeeel mooier en groter. ;)

Deep Green 2011 O+
Ik zet em er in, hoor t tzt wel :D
pi_94569816
Kant B van mijn uitzicht in Rio....

pi_94569856
quote:
15s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat vraagt om foto's :7 (trouwens, van jouw feestje ook nog geen foto's gezien O-) )
pi_94569866
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat hangt denk ik toch van je smaak af :P Andere zeggen namelijk Zweden
Klopt, het hangt van smaak af. Maar ik denk zeker dat Zweedse blondjeslovers zich kunnen laten overhalen om eens in Colombia te kijken... ;)

donderdag 24 maart 2011 @ 20:30:15 #166
262674 Graseter
pi_94569897
Kant A van mij.

Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_94569915
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:29 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dat vraagt om foto's :7 (trouwens, van jouw feestje ook nog geen foto's gezien O-) )
Shit! Komt eraan; volgende week. Ik ben ook zo chaotisch... :@ :7

pi_94569938
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:29 schreef El_Matador het volgende:
Kant B van mijn uitzicht in Rio....

[ afbeelding ]
Jezus Christus wat een beeld :Y
quote:
6s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Klopt, het hangt van smaak af. Maar ik denk zeker dat Zweedse blondjeslovers zich kunnen laten overhalen om eens in Colombia te kijken... ;)
Mij hoef je te overtuigen :P ik houd niet van blond
14 SHADES OF GREY
pi_94569954
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:30 schreef Graseter het volgende:
Kant A van mij.

[ afbeelding ]
HOAX!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

donderdag 24 maart 2011 @ 20:31:23 #170
262674 Graseter
pi_94569965
quote:
11s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

HOAX!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee een kitkat
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_94569984
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jezus Christus wat een beeld :Y

[..]

Mij hoef je te overtuigen :P ik houd niet van blond
HAHA!

Tijn, jij zou daar een vrouw scoren. Ben ik zeker van. ^O^

pi_94570009
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:31 schreef Graseter het volgende:

[..]

nee een kitkat
Mooi beeld. ;)

pi_94570040
quote:
8s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Shit! Komt eraan; volgende week. Ik ben ook zo chaotisch... :@ :7
geeft niks ;)
pi_94570091
quote:
6s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

HAHA!

klinkt als een uitdaging :D tijn aan een vrouw, is lastig ;)
pi_94570110
quote:
6s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

HAHA!

Ik weet alleen niet of ik het temprament van een Latina kan handelen. :@
14 SHADES OF GREY
pi_94570111
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:32 schreef PeuRac het volgende:

[..]

geeft niks ;)
Afgelopen weken 60/70 uur gewerkt, man, wat geniet ik nu lekker zeg. O+

pi_94570150
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik weet alleen niet of ik het temprament van een Latina kan handelen. :@
Dat neem je er maar mooi bij. :6

Of je zoekt iets in je omgeving, dat kan ook. :')

pi_94570176
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:33 schreef PeuRac het volgende:

[..]

klinkt als een uitdaging :D tijn aan een vrouw, is lastig ;)
Ik denk dat het haalbaarder dan sommige andere hier :Y
14 SHADES OF GREY
pi_94570245
quote:
6s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Afgelopen weken 60/70 uur gewerkt, man, wat geniet ik nu lekker zeg. O+
Moet je ook zeker doen. Maar naast het weken heb je ook genoeg ontspannen toch ;)

Sowieso gaat er uiteraard niks op tegen samen met je meisje op de bank hangen.
pi_94570247
quote:
12s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat neem je er maar mooi bij. :6

Of je zoekt iets in je omgeving, dat kan ook. :')
Of gewoon een combinatie :D Latina uiterlijk, hollands temperament :P
14 SHADES OF GREY
pi_94570309
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:35 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Of gewoon een combinatie :D Latina uiterlijk, hollands temperament :P
Die heb ik! :D :D O+ O+

Dat zijn de allerbesten... :6

pi_94570345
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:35 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Moet je ook zeker doen. Maar naast het weken heb je ook genoeg ontspannen toch ;)

Sowieso gaat er uiteraard niks op tegen samen met je meisje op de bank hangen.
Ze is nog op cursus... maar heb het een beetje aangekleed hier en we gaan poffertjes.... O+ O+ O+ eten... :D

pi_94570385
quote:
17s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die heb ik! :D :D O+ O+

Dat zijn de allerbesten... :6
De ideale vrouw :Y
14 SHADES OF GREY
pi_94570465
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

De ideale vrouw :Y
Dat bedoel ik! O+

Wordt een heeerlijk passievol nachtje... :9 O+

pi_94570504
quote:
17s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ze is nog op cursus... maar heb het een beetje aangekleed hier en we gaan poffertjes.... O+ O+ O+ eten... :D
jeetje, maar straks de kids vroeg naar bed en ff met z'n tweetjes?

Ze had je wel opgehaald toch? Begreep ik iig?
pi_94570536
quote:
12s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat bedoel ik! O+

Wordt een heeerlijk passievol nachtje... :9 O+
Veel plezier :D
14 SHADES OF GREY
pi_94570600
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:39 schreef PeuRac het volgende:

[..]

jeetje, maar straks de kids vroeg naar bed en ff met z'n tweetjes?

Ze had je wel opgehaald toch? Begreep ik iig?
Nokidsweek O+ :9

Heerlijk, dat dubbelleven... :P Houdt het spannend! _O_

Ja O+ in de luxe auto van mama... en zusje had mijn achterruit laten repareren en hem helemaal schoongemaakt... O+ O+ O+

Liev!

pi_94570719
quote:
6s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nokidsweek O+ :9

Heerlijk, dat dubbelleven... :P Houdt het spannend! _O_

Ja O+ in de luxe auto van mama... en zusje had mijn achterruit laten repareren en hem helemaal schoongemaakt... O+ O+ O+

Liev!
top familie hoor :D zie ik mn broertje nog niet voor me doen :D (mn moeder dan weer wel).

Jij kan dus weer lekker door t bed scheuren en weer in je autotje :7
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:48:53 #189
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94571107
O+

SPOILER
pi_94571152
Netjes hoor :Y ziet er heel mooi uit ^O^
pi_94571263
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat :)
14 SHADES OF GREY
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:52:07 #192
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94571297
Ja, ik ook. Daar gaan heel wat uren werk in zitten.
pi_94571474
shit, heb nog geen slaapplek voor morgen -O- ;(
pi_94571491
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:54 schreef PeuRac het volgende:
Bankjes genoeg :P
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:55:25 #195
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94571497
quote:
Hotel *O*
pi_94571560
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hotel *O*
Beetje zonde geld ;) als t echt moet kan ik altijd nog op kantoor pitten. Maar regel liever wat bij vrienden.
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:57:07 #197
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94571598
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:56 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Beetje zonde geld ;) als t echt moet kan ik altijd nog op kantoor pitten. Maar regel liever wat bij vrienden.
Ik zeg maar wat :7
pi_94572577
quote:
Waaro? En wat ga je doen?
pi_94572816
Utrecht, ga morgen avond met CL een tour door Utrecht volgen :P en moet zaterdag ochtend ook weer redelijk op tijd in Utrecht zijn. Dus dan is daar (in de buurt) blijven wel handig. Vooral omdat ik geen auto ter beschikking heb -O-
pi_94572950
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:16 schreef PeuRac het volgende:
Utrecht, ga morgen avond met CL een tour door Utrecht volgen :P en moet zaterdag ochtend ook weer redelijk op tijd in Utrecht zijn. Dus dan is daar (in de buurt) blijven wel handig. Vooral omdat ik geen auto ter beschikking heb -O-
een tour door utrecht volgen :? explain :P
pi_94572968
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:16 schreef PeuRac het volgende:
Een tour? Wielrennen? Of wandeltocht langs de kroegen?
pi_94573054
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:19 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

een tour door utrecht volgen :? explain :P
www.trajectumlumen.nl
pi_94573154
ah ok :) tof
pi_94573194
lijkt mij ook ja, had de allerlaatste kaarten :o
pi_94573248
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
lijkt mij ook ja, had de allerlaatste kaarten :o
Ah, lichtjestoer :Y
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:27:46 #206
50430 Yuki
Student Midwife
pi_94573525
Avond!
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_94573611
quote:
17s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:27 schreef Yuki het volgende:
Avond!
Yuuks :W
pi_94573655
quote:
17s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:27 schreef Yuki het volgende:
Avond!
hey :W :*
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:32:43 #209
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_94573878
Beebeetje wil met me in een tentje :9
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_94573990
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:32 schreef JoeBravo het volgende:
:o say what! Wat zei je, als je die sigaretten thuis laat? :+
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:34:26 #211
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_94574016
quote:
O+ Echt wel, lekker stinkend lepeltje-lepeltje liggen
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:35:05 #212
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_94574055
:')
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:35:28 #213
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_94574086
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:

[..]

O+ Echt wel, lekker stinkend lepeltje-lepeltje liggen
ik kan nu al niet wachten :@
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:35:59 #214
50430 Yuki
Student Midwife
pi_94574116
Boh, moet nog tas inpakken voor morgen -O- Maar ik lag net zo lekker O+
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:36:45 #215
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_94574158
quote:
Kamperen in Wageningen-Hoog?
pi_94574215
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:
Boh, moet nog tas inpakken voor morgen -O- Maar ik lag net zo lekker O+
Hmm, moet ik ook nog doen. Staat zaterdag nog?
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:38:14 #217
50430 Yuki
Student Midwife
pi_94574263
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 21:37 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Hmm, moet ik ook nog doen. Staat zaterdag nog?
Ik zit met een dilemma :@
pi_94574286
Zooow. Nu pas weer thuis. Ik werd overvallen door een jezusmeneer en alles erbij. Toch wel leuk gesprekje gehad maar toch vermoeiend.
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:38:51 #219
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94574312
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:38 schreef Watertornado het volgende:
Zooow. Nu pas weer thuis. Ik werd overvallen door een jezusmeneer en alles erbij. Toch wel leuk gesprekje gehad maar toch vermoeiend.
Heb je je bord? :D
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:39:36 #220
50430 Yuki
Student Midwife
pi_94574356
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 21:38 schreef Watertornado het volgende:
De meneer dacht dat hij Jezus was? Of zo'n "god is liefde!" kneus?
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:40:57 #221
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_94574459
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Kamperen in Wageningen-Hoog?
alleen lowlands komt in aanmerking, slim chance dus -O-
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_94574463
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Heb je je bord? :D
Nee, maar de man bij de Spopo nam het wel heel serieus op. O+ Ik kreeg de brigadier en die ging mijn gegevens oppennen en die ging voor mij achter mijn bord aan. O+ Want iemand anders had 'm dus meegenomen. :(
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:41:35 #223
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94574505
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:41 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Nee, maar de man bij de Spopo nam het wel heel serieus op. O+ Ik kreeg de brigadier en die ging mijn gegevens oppennen en die ging voor mij achter mijn bord aan. O+ Want iemand anders had 'm dus meegenomen. :(
Verdorie :(
pi_94574510
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:39 schreef Yuki het volgende:

[..]

De meneer dacht dat hij Jezus was? Of zo'n "god is liefde!" kneus?
Hij kwam mij het licht brengen en alles. Hij bracht het alleen niet hysterisch ofzo, was goed mee te praten. :)
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:42:27 #225
50430 Yuki
Student Midwife
pi_94574565
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 21:41 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Hij kwam mij het licht brengen en alles. Hij bracht het alleen niet hysterisch ofzo, was goed mee te praten. :)
Wauw. Het licht.
Dat brandt hier gewoon naast m'n bed :+
pi_94574584
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:41 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Wel briljant als je em gewoon terug krijgt _O-
pi_94574614
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:38 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik zit met een dilemma :@
Vertel (DM/PM/msn/sms)
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:43:37 #228
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94574656
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Waarom? Ze hebben onterecht zijn bord afgepakt, dus hij hoort 'm gewoon terug te krijgen.
pi_94574658
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ja, ik moest helemaal zeggen hoe die knakker van de NS eruitzag en alles. _O-

Ik moest 'm tevens uitleggen dat die borden pertinent NIET van NS zijn. Hoogstens van ProRail. Godver, die gasten zijn toch van de SPOORpolitie. :')
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:44:02 #230
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_94574686
:r
pi_94574732
't Was trouwens wel een eckte eckte agent. Met een snor. Zoals het hoort. En aan het eind gaf 'ie me een hand en ik zei: dankuwel brigadier!

Hij natuurlijk glunderen omdat iemand een keertje hem tenminste aanspreekt bij zijn titel.
pi_94574736
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Ja, ik moest helemaal zeggen hoe die knakker van de NS eruitzag en alles. _O-

Ik moest 'm tevens uitleggen dat die borden pertinent NIET van NS zijn. Hoogstens van ProRail. Godver, die gasten zijn toch van de SPOORpolitie. :')
Wat een kneuzen :') Het is trouwens NS personeel en boven BOA niveau komen ze niet uit ;)
pi_94574761
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:44 schreef Watertornado het volgende:
't Was trouwens wel een eckte eckte agent. Met een snor. Zoals het hoort. En aan het eind gaf 'ie me een hand en ik zei: dankuwel brigadier!

Hij natuurlijk glunderen omdat iemand een keertje hem tenminste aanspreekt bij zijn titel.
Haha, nu loopt die nog harder voor je :D
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:45:26 #234
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94574777
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:44 schreef S95Sedan het volgende:
:r
Jij ook hallo O+
pi_94574778
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:44 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Wat een kneuzen :') Het is trouwens NS personeel en boven BOA niveau komen ze niet uit ;)
Wat is NS personeel? Die Spopo?
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:45:39 #236
50430 Yuki
Student Midwife
pi_94574792
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 21:44 schreef Watertornado het volgende:

_O-
pi_94574848
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:45 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Wat is NS personeel? Die Spopo?
De SpoPo
pi_94574858
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:45 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Haha, nu loopt die nog harder voor je :D
Hij ging eerst drie daagjes op vakantie dus maandag zou ik bericht krijgen. O+
pi_94574867
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:46 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Hij ging eerst drie daagjes op vakantie dus maandag zou ik bericht krijgen. O+
aah, wel tof.
pi_94574892
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:46 schreef PeuRac het volgende:

[..]

De SpoPo
Als je brigadier bent, ben je zeker geen NS-personeel. Dit waren gewoon echte agenten. Sowieso omdat 'ie een snor had, maar ook omdat het gewoon zo was. :P
pi_94574930
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:47 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Als je brigadier bent, ben je zeker geen NS-personeel. Dit waren gewoon echte agenten. Sowieso omdat 'ie een snor had, maar ook omdat het gewoon zo was. :P
oke :)
pi_94575040
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:48 schreef PeuRac het volgende:

[..]

oke :)
Niet de BOApen verwarren ermee in ieder geval. Ze hadden ook een echt politie-uniform aan.

Van de site (http://www.politie.nl/KLP(...)nst_spoorwegpolitie/):

quote:
De kennis van treinen en spoorwegen bewijst ook zijn waarde bij de andere specialistische politietaken op het spoor [...]
pi_94575080
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:49 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Niet de BOApen verwarren ermee in ieder geval. Ze hadden ook een echt politie-uniform aan.

Van de site (http://www.politie.nl/KLP(...)nst_spoorwegpolitie/):

[..]

aha, dat wist ik niet.
Dat hebben we wel weer laten zien ja _O-
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:50:46 #244
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94575082
Die kennis van treinen en spoorwegen valt volgens mij wel mee... :7
pi_94575190
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:50 schreef PeuRac het volgende:

[..]

aha, dat wist ik niet.
Dat hebben we wel weer laten zien ja _O-
Heb je lekker bier gescoord trouwens? :P
pi_94575205
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
Die kennis van treinen en spoorwegen valt volgens mij wel mee... :7
Gebrek aan kennis is ook kennis :Y

Volgens Spits is een Anaconda een gifslang :Y
14 SHADES OF GREY
pi_94575267
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:52 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Heb je lekker bier gescoord trouwens? :P
Morgen, was te laat :@ ga wel ff via de slijter.
pi_94575279
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Alleen als je je daarvan bewust bent.

En hoi Treinbijn!
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:54:01 #249
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94575282
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Spits :')
pi_94575319
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Morgen, was te laat :@ ga wel ff via de slijter.
Niet te ruig, die ik heb is iets van 8,5 % :@
pi_94575338
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat dus :D
14 SHADES OF GREY
pi_94575396
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Kom je morgen mee in de trein de hangjongeren uithangen? :@
pi_94575401
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:54 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Niet te ruig, die ik heb is iets van 8,5 % :@
Simpele H-J's dan maar? Of had je die Leffe Brune Dubbel al geproefd?
pi_94575466
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:55 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Simpele H-J's dan maar? Of had je die Leffe Brune Dubbel al geproefd?
Nee, nog niet geproefd.
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:56:56 #255
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94575472
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Kom je morgen mee in de trein de hangjongeren uithangen? :@
Ik zit er morgen van 6 tot 8 8-)
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:57:08 #256
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_94575490
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:40 schreef JoeBravo het volgende:
alleen lowlands komt in aanmerking, slim chance dus -O-
Ga jij ook naar Lowlands? :o
pi_94575503
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik zit er morgen van 6 tot 8 8-)
Misschien kan je zo omrijden dat je effe kan meetoeren?
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:58:23 #258
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94575564
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Misschien kan je zo omrijden dat je effe kan meetoeren?
Welke kant moet ik op dan?
pi_94575574
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:56 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Nee, nog niet geproefd.
Scoor er wel ff een paar. Dan heb ik ze alleen niet koud ben ik bang.
pi_94575597
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Welke kant moet ik op dan?
Wij gaan Doetinchem - Arnhem - Utrecht
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:59:26 #261
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94575626
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:58 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Da's voor mij niet heel logisch :+ Dan kan ik vanaf Arnhem meereizen, maar da's maar heul kort ;(
pi_94575656
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:58 schreef PeuRac het volgende:

[..]

En ik ga dus Ut -> Ah -> Dtc -> Ah -> Ut. 8)7 :P
pi_94575774
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Da's voor mij niet heel logisch :+ Dan kan ik vanaf Arnhem meereizen, maar da's maar heul kort ;(
25min? Wel ff gezellig :Y Neem ik voor jou wel een beugel mee :P
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:59 schreef Watertornado het volgende:

[..]

En ik ga dus Ut -> Ah -> Dtc -> Ah -> Ut. 8)7 :P
Ja, jij spoort niet :+
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:02:26 #264
50430 Yuki
Student Midwife
pi_94575807
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:

[..]

[..]

Hij spoort dus juist wel. Heel veel.

donderdag 24 maart 2011 @ 22:02:55 #265
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94575839
quote:

[..]

[..]

Dat is waar... Hmmmmm... Hoe laat? :7
pi_94575915
quote:

[..]

Doe dat nou niet, ze gaat nu fatsoenlijk bier proeven. :+
pi_94575988
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:02 schreef Yuki het volgende:

[..]

Hij spoort dus juist wel. Heel veel.

Gister in de kop van de koploper gezeten hè. :D

Dankzij Samzz. *)
pi_94576016
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is waar... Hmmmmm... Hoe laat? :7
Hoe laat ben jij normaal ongeveer in Arnhem? Ik wilde of rond kwart over 7 of kwart voor 8 de trein op spoor 6 hebben
pi_94576030
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:04 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Gister in de kop van de koploper gezeten hè. :D

Dankzij Samzz. *)
Hoe deed ze dat? :o
pi_94576049
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:03 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Oke, doe ik het niet :P
pi_94576064
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:04 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Hoe deed ze dat? :o
Door me mee te sleuren naar Enschede. Op Hengelooooo was me dit nooit gelukt.
pi_94576144
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:05 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Door me mee te sleuren naar Enschede. Op Hengelooooo was me dit nooit gelukt.
Je bent zelf naar de machinist gelopen?
pi_94576172
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:06 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Je bent zelf naar de machinist gelopen?
Ik heb hem als een Marokkaan opgewacht. :P
pi_94576208
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:06 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Ik heb hem als een Marokkaan opgewacht. :P
:7
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:07:17 #275
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94576209
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:03 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Zeg :(

Over welk bier heb je het?
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:04 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Hoe laat ben jij normaal ongeveer in Arnhem? Ik wilde of rond kwart over 7 of kwart voor 8 de trein op spoor 6 hebben
Ik heb geen idee, dan igg niet, eerder.
pi_94576239
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:07 schreef PeuRac het volgende:

[..]

:7
En aangesproken hoe het hoort uiteraard. Met Meester. *)
pi_94576254
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:

[..]

[..]

Hoeveel eerder? Kan wel wat eerder in Utrecht zijn, als WT ook eerder kan?
pi_94576300
quote:

[..]

Ik kan altijd. ^O^
pi_94576344
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:

[..]

[..]

Ik heb het over het bier waar ik het gister ook over had. Ik ga nog niet verklappen welke het is anders ga je googlen en alles.
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:09:14 #280
50430 Yuki
Student Midwife
pi_94576356
Ik moet morgen ook treinen. Alleen ;(
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:09:26 #281
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94576370
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Ik heb het over het bier waar ik het gister ook over had. Ik ga nog niet verklappen welke het is anders ga je googlen en alles.
Oh, die molen nogwattes :7
pi_94576377
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef Yuki het volgende:
Ik moet morgen ook treinen. Alleen ;(
Je mag mee :7
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:09:52 #283
50430 Yuki
Student Midwife
pi_94576413
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Je mag mee :7
Ik moet Utrecht UIT, niet in :')
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:09:55 #284
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94576417
quote:

[..]

Euh... Half zeven/kwart voor zeven denk ik. :)
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:10:47 #285
262674 Graseter
pi_94576486
hoi
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:11:09 #286
50430 Yuki
Student Midwife
pi_94576507
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef Graseter het volgende:
hoi
Gedroogde graseter ;(
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:12:08 #287
262674 Graseter
pi_94576569
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef Yuki het volgende:

[..]

Gedroogde graseter ;(
Mijn adapter van mijn mac was kapot. :@
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_94576576
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Euh... Half zeven/kwart voor zeven denk ik. :)
kwart voor 7 kan ik halen, dan op spoor 6 de trein naar Ede-Wageningen om 18:46 :7
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:12:43 #289
50430 Yuki
Student Midwife
pi_94576610
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef Graseter het volgende:

[..]

Mijn adapter van mijn mac was kapot. :@
Dat is kut -O-
pi_94576620
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh, die molen nogwattes :7
Yesss

quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik moet Utrecht UIT, niet in :')
Ik moet ook Utrecht UIT.
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:13:12 #291
50430 Yuki
Student Midwife
pi_94576647
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Yesss

[..]

Ik moet ook Utrecht UIT.
Ik moet richting het westen. Jij niet, denk ik.
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:13:13 #292
262674 Graseter
pi_94576650
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat is kut -O-
Toen kreeg ik een nieuwe. :D
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_94576674
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:13 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik moet richting het westen. Jij niet, denk ik.
hoe laat ga jij Utrecht uit? :D
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:13:58 #294
50430 Yuki
Student Midwife
pi_94576697
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:13 schreef PeuRac het volgende:

[..]

hoe laat ga jij Utrecht uit? :D
Hopelijk om 16:10.