Hier in Engeland wel. Geen spijkerbroek, geen t-shirt. Dat soort dingen. Vrijdag is casual, dan mag allesquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:28 schreef Mystikvm het volgende:
Als we het toch over kantoren hebben:
Kennen ze bij jullie een dresscode?
(hoop niet dat ik teveel brainfarts laat, vraag me ineens allemaal dingen af...)
Ja dat vind ik dan eerlijk gezegd altijd een beetje dom, die casual friday. Dan is het ineens wel geoorloofd om in je slippers een klant te ontvangen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier in Engeland wel. Geen spijkerbroek, geen t-shirt. Dat soort dingen. Vrijdag is casual, dan mag alles
Wat vooral opvalt is dat mensen plots een heel stuk relaxter zijn op vrijdag. Ondanks allerlei verschillende kleding. Dingen regelen is ook veel makkelijker op vrijdag.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan eerlijk gezegd altijd een beetje dom, die casual friday. Dan is het ineens wel geoorloofd om in je slippers een klant te ontvangen?En de andere dagen zouden mensen er over kunnen vallen?
Nou, ik zeg: invoeren van iedere dag casual friday!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat vooral opvalt is dat mensen plots een heel stuk relaxter zijn op vrijdag. Ondanks allerlei verschillende kleding. Dingen regelen is ook veel makkelijker op vrijdag.
je baas heeft groot gelijk tbh, representatief kleden kan op meer dan 1 manier als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg eerst commentaar omdat ik niet "business like" gekleed zou zijn, van de baas van m'n baas. Hele discussie, want ik vertik het om een pak aan te doen. Of zoals menig financieel figuur zo'n duffe streepjesblouse in je broek, met een pantalon en bruine leren schoenen ...
En laatst hadden we een etentje, doe ik netjes een colbert aan.... kijkt mijn directe baas vreemd. Dus ik gooi mijn voeten omhoog om toch maar ff de felle allstars te laten zien, zegt ie "Ah, gelukkig. Nooit je identiteit verliezen!"![]()
Weg met dat stoffige imago. Hopsa. Als het maar netjes is.
En sowieso heb ik geen contact met klanten en ben ik ook geen receptioniste of secretaresse die wellicht een vitsitekaartje moet afgeven.
Ik heb idd ook ooit een discussie gehad met een manager die persé niet wilde dat ik een spijkerbroek droeg. Terwijl ik vind dat, als je die goed combineert, het net zo netjes kan zijn als een echt pak. Ik vind het vaak leuker om te zien dat mensen hun eigen draai geven aan representativiteit, dan idd wat jij zegt, die broeken met bloesjes en bruine schoenen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg eerst commentaar omdat ik niet "business like" gekleed zou zijn, van de baas van m'n baas. Hele discussie, want ik vertik het om een pak aan te doen. Of zoals menig financieel figuur zo'n duffe streepjesblouse in je broek, met een pantalon en bruine leren schoenen ...
En laatst hadden we een etentje, doe ik netjes een colbert aan.... kijkt mijn directe baas vreemd. Dus ik gooi mijn voeten omhoog om toch maar ff de felle allstars te laten zien, zegt ie "Ah, gelukkig. Nooit je identiteit verliezen!"![]()
Weg met dat stoffige imago. Hopsa. Als het maar netjes is.
En sowieso heb ik geen contact met klanten en ben ik ook geen receptioniste of secretaresse die wellicht een vitsitekaartje moet afgeven.
En dan vaak ook nog eens een lelijke streepjes blouse met slechte pasvorm en gele vlekken onder de oksel als ze even de armen boven het hoofd hebben. EN lelijke bruine schoenen die niet passen bij het pak wat ze aanhebben. Nou, dan ben ik representatiever met mijn weliswaar spijkerbroek en allstars maar een strak getailleerd zwart colbert en een mooie v-hals in dezelfde kleur als mijn allstarsquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb idd ook ooit een discussie gehad met een manager die persé niet wilde dat ik een spijkerbroek droeg. Terwijl ik vind dat, als je die goed combineert, het net zo netjes kan zijn als een echt pak. Ik vind het vaak leuker om te zien dat mensen hun eigen draai geven aan representativiteit, dan idd wat jij zegt, die broeken met bloesjes en bruine schoenen.
Idd. Persoonlijk denk ik dat het prettiger is als iemand er gewoon verzorgd uitziet op zijn eigen manier, maar zich toch lekker en dus zelfverzekerder voelt, dan iemand die tegen heug en meug zich in een pak hijst waar je aan af ziet dat hij/zij dat totaal niet fijn vindt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan vaak ook nog eens een lelijke streepjes blouse met slechte pasvorm en gele vlekken onder de oksel als ze even de armen boven het hoofd hebben. EN lelijke bruine schoenen die niet passen bij het pak wat ze aanhebben. Nou, dan ben ik representatiever met mijn weliswaar spijkerbroek en allstars maar een strak getailleerd zwart colbert en een mooie v-hals in dezelfde kleur als mijn allstars
Het is alleen vaak het "beeld" wat oude vastgeroeste mensen hebben van wat representatief is, of meer nog "van wat hoort".
De grote baas van een grote telecom inkooporganisatie hier in nederland loopt zelf ook niet strak in pak.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan vaak ook nog eens een lelijke streepjes blouse met slechte pasvorm en gele vlekken onder de oksel als ze even de armen boven het hoofd hebben. EN lelijke bruine schoenen die niet passen bij het pak wat ze aanhebben. Nou, dan ben ik representatiever met mijn weliswaar spijkerbroek en allstars maar een strak getailleerd zwart colbert en een mooie v-hals in dezelfde kleur als mijn allstars
Het is alleen vaak het "beeld" wat oude vastgeroeste mensen hebben van wat representatief is, of meer nog "van wat hoort".
Ik ga me niet gelukkig voelen in een pak. Vooral omdat het met mijn lijf niet mooi staat, de broek vooral. Ik heb weinig kont en dunne benen, dus een standaard pantalon is enorm lelijk op mij. Dat hangt, dat floddert, dat is lelijk. Dus dan moet ie op maar gemaakt wordfen. Nou sorry, ik krijg geen kledingkostenvergoeding of representatiekosten vergoeding. Dus helaas.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:49 schreef smilez het volgende:
[..]
je baas heeft groot gelijk tbh, representatief kleden kan op meer dan 1 manier als je het mij vraagt.
Daarbij kan het ook nog contraproductief zijn als je je gaat kleden in strak pak (bijvoorbeeld), terwijl je helemaal jezelf niet kan zijn.
Precies, uitstraling doet heel veel. Ik vergelijk het altijd met flirten. Als je een zelfverzekerde houding hebt, kleding draagt die duidelijk bij je past en gewoon verzorgd bent dan gaat het als vanzelf. Op je werk in een meeting is het exact hetzelfde.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Persoonlijk denk ik dat het prettiger is als iemand er gewoon verzorgd uitziet op zijn eigen manier, maar zich toch lekker en dus zelfverzekerder voelt, dan iemand die tegen heug en meug zich in een pak hijst waar je aan af ziet dat hij/zij dat totaal niet fijn vindt.
Die bruine schoenen zijn echt een gedeelde ergernis trouwens.
Ik vind dat zo ontieglijk lelijk.... een blauwe (of donkere) pantalon met van die lichtbruine gladde leren schoenen. Echt. Bah. Wie dat verzonnen heeft die mag op dezelfde brandstapel als de man die verzonnen heeft dat rode broeken chique zijn bij ballen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:57 schreef Kluts het volgende:
Die bruine schoenen zijn echt een gedeelde ergernis trouwens.
Nee. Maar helaas zijn er ook genoeg (ligt er ook aan in welke zakenwereld je zit) die dat wel vinden. Die meteen een vooroordeel klaar hebben. En dan moet je heeeeeel goed zijn in je vak wil je dat wegknallen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De grote baas van een grote telecom inkooporganisatie hier in nederland loopt zelf ook niet strak in pak.
Als je hem ziet zou je niet zeggen dat hij met de grote jongens miljoenendeals sluit.
En hij heeft er helemaal schijt aan en word echt wel serieus genomen.
Dus dat is zeker niet afhankelijk van het wel of niet een pak dragen.
Dat zou idd serieus voor mij zo zijn ja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Een dresscode op het werk = daar niet gaan werken.
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Een dresscode op het werk = daar niet gaan werken.
Jamaar schatje, in een stripclub kun je dan weere cht niet in je dikke wolle warme wintertrui op het podium staan hooooor!quote:
Sja, ik snap sommige dingen ook niet. Idd die rode broeken hier in de buurt, waarOM?! Je barst van het geld en je koopt datgene wat er echt niet uitziet...quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat zo ontieglijk lelijk.... een blauwe (of donkere) pantalon met van die lichtbruine gladde leren schoenen. Echt. Bah. Wie dat verzonnen heeft die mag op dezelfde brandstapel als de man die verzonnen heeft dat rode broeken chique zijn bij ballen.
Blauw overhemd erop en een baard laten staan en je bent net Grote Smurf.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik snap sommige dingen ook niet. Idd die rode broeken hier in de buurt, waarOM?! Je barst van het geld en je koopt datgene wat er echt niet uitziet...
2 weken nog! 8 april!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoi Tal!
Waar blijft dat kuikentje nou ?
Ooo nog evenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:19 schreef Tally het volgende:
[..]
2 weken nog! 8 april!
Vanmorgen weer goed gekeurd. Alleen was en is ze nog steeds eigenwijs!
Spannend !quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:19 schreef Tally het volgende:
[..]
2 weken nog! 8 april!
Vanmorgen weer goed gekeurd. Alleen was en is ze nog steeds eigenwijs!
Ja dat si echt 1 of ander status-ding of zo, een code die ik niet snapquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik snap sommige dingen ook niet. Idd die rode broeken hier in de buurt, waarOM?! Je barst van het geld en je koopt datgene wat er echt niet uitziet...
Oh, die "sweater over de schouders" typesquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat si echt 1 of ander status-ding of zo, een code die ik niet snap
Zo'n rode broek en dan een blouse er op met blauwe streepjes en een trui omgeknoopt.
Die broeken..... echt.......... what the hell?
Ja ik ben het ook helemaal zat.quote:
Ja. Ik mag 4 dagen blijven in t ziekenhuis maar dat heb ik er wel voor overquote:
Ik zie dan meteen Evert-types voor me, uit Gooise Vrouwenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, die "sweater over de schouders" types.
Misschien ooit aan de franse boulevard een beetje acceptabel geweest, ooit.
en ribbelcolbertjesquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, die "sweater over de schouders" types.
Misschien ooit aan de franse boulevard een beetje acceptabel geweest, ooit.
I look good in a Suitquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga me niet gelukkig voelen in een pak.
Met van die lappen op de ellebogenquote:
oh, ik voel me ook goed in pak! Alles wat in mijn kast hangt voel ik me goed in trouwens...quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe ik er uit zie, en hoe ik me er in voel verschillen nogal
Hou op met mequote:
Soberizoquote:Op donderdag 24 maart 2011 @ 16:33 schreef darpios het volgende:
[..]
Iets met open deur. En soberizo, er zullen altijd pr0nsites met .com en andere domeinextensies blijven bestaan.
Tuurlijk schatjequote:
Niet onder m'n ballen kietelen als ik aan het werk benquote:
Zozo, ruig hoor, om 17:00 die uitspraakquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:52 schreef Kluts het volgende:
Bwuh. Geen zin meer. Daarom ga ik zo ook gewoon lekker naar huis. Omdat het kan!
Er staat toch echt bij dat het 16.52 was. Leven op het randje HW!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zozo, ruig hoor, om 17:00 die uitspraak.
nou, dan ga ik offline!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet onder m'n ballen kietelen als ik aan het werk ben
Oh ja, dan was het erg dapperquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er staat toch echt bij dat het 16.52 was. Leven op het randje HW!
Van mij mag je best ff in het park gaan liggen hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben met 30 min weg.
Het is druk in het park, niet normaal gewoon. En dan moet ik daarna nog langs het leidse
.
Be strong HW!
Dankjequote:Op donderdag 24 maart 2011 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van mij mag je best ff in het park gaan liggen hoor
Geniet!
Wrom nie? In een park liggen kost toch geen geld?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dankje.
Maar ik mag van mezelf niet 3 dagen achter elkaar los doordeweeks.
En hij mag ook best ff naar de Thermos.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:10 schreef automatic_ het volgende:
En van mij mag je best even een biertje drinken op het Leidse
Geld boeit me nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wrom nie? In een park liggen kost toch geen geld?
Of moet je dara in a'dam inmiddels ook al voor betalen?
Ik heb nog 6 stukken vlaai liggen als je trek hebt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb gewoon al 5 boterhammen en 2 stukken vlaai op!
Zo zal ik die dikke reet wel houden!
Heerlijk tochquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:27 schreef Ang3l het volgende:
Paardrijden met dit weer, richting ondergaande zon, haren wapperend in de wind,.........
En dan die vlieegen van je af moeten slaan, die ene tak niet zien omdat de zon te laag hing en je verblindde en dan achterover van dat beest afflikkeren en hem kunnen gaan zoeken na afloop.
Over het strand gaan rijden, geen last van takken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:27 schreef Ang3l het volgende:
Paardrijden met dit weer, richting ondergaande zon, haren wapperend in de wind,.........
En dan die vlieegen van je af moeten slaan, die ene tak niet zien omdat de zon te laag hing en je verblindde en dan achterover van dat beest afflikkeren en hem kunnen gaan zoeken na afloop.
Boten on the other handquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Over het strand gaan rijden, geen last van takken.
Weet zij veel, in Twente heb je geen strandquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Boten op het strand?
Meestal liggen die gewoon in het water.
Jij bent duidelijk niet de Old Spice negerquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:27 schreef Ang3l het volgende:
Toen wij nog op vakantie gingen in Frankrijk, ging ik regelmatig paardrijden aan het strand. Daar lagen tegen de avond (toen wij gingen rijden) boten half op het strand.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Boten op het strand?
Meestal liggen die gewoon in het water.
Oeh, leuk gedichtjequote:Op donderdag 24 maart 2011 17:47 schreef stbabylon het volgende:
Ang3l, je had gewoon een rood paard moeten gebruiken:
Da hat das rote Pferd sich einfach umgekehrt
und hat mit seinem Schwanz die Fliege abgewehrt
Die Fliege war nicht dumm,
sie machte summ,summ,summ
Und flog mit viel Gebrumm
um's rote Pferd herum
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, leuk gedichtje
Al is das rote Pferd gewoon een vosje
In Dover wordt dat vrij lastigquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:46 schreef CherryLips het volgende:
in engeland liggen ze ook weleens op het strand.
Je hoeft ook niet meteen naar Frankrijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen wij nog op vakantie gingen in Frankrijk, ging ik regelmatig paardrijden aan het strand. Daar lagen tegen de avond (toen wij gingen rijden) boten half op het strand.
Oh, het is letterlijk een rood paardquote:
Waarom niet? Daar was ik op vakantie en daar kon ik langs het strand rijden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet meteen naar Frankrijk
Het is zo'n gedoe om elke keer als je een stukje wil rijden op en neer naar Frankrijk te gaan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, het is letterlijk een rood paard
[..]
Waarom niet? Daar was ik op vakantie en daar kon ik langs het strand rijden.
Maar dat doe ik dan ook niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is zo'n gedoe om elke keer als je een stukje wil rijden op en neer naar Frankrijk te gaan.
laptop = bagger?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:53 schreef Watertornado het volgende:
Godver het is schrijnend dat het verschil tussen deze koptelefoon rechtstreeks in een laptop gepropt en via een versterker zo groot is.
Dat ook, maar ik denk vooral dat de uitsturing van het geluid in dat ding brak is. Alhoewel er qua icoontje toch echt een koptelefoon opstaat, en ik heb nu ook weer niet een héél raar ding eringeprikt.quote:
tsja, laptops staan nu eenmaal ook niet bekend om hun geweldige audio. Dan moet je toch een flinke PC bouwen met goede geluidskaart.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik denk vooral dat de uitsturing van het geluid in dat ding brak is. Alhoewel er qua icoontje toch echt een koptelefoon opstaat, en ik heb nu ook weer niet een héél raar ding eringeprikt.
Wat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tsja, laptops staan nu eenmaal ook niet bekend om hun geweldige audio. Dan moet je toch een flinke PC bouwen met goede video kaart.
Dat laatste is veel belangrijkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat?Ik draai nu via laptop een externe geluidskaart. Echter de koptelefoon laat ik aandrijven door mijn Arcam A90.
Naja. Ik ga eens bier halen.
hehe, sommige nummers hebben dat effectquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:03 schreef Watertornado het volgende:
Ik ben helemaal verslaafd aan Low-E vs. Alter Egosz - WTF. Ik draai mijn versterker steeds meer naar de hogere cijfertjes. Niet zo goed voor mijn oortjes.
Wat heb jij op?quote:
Weer lekker bij je meisje?quote:
Neequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:38 schreef El_Matador het volgende:
Tijn en Peu kennen mij beter dan Jofunukkigneuken...
Poffertjes, Kaas en Knuffelmeisje...Bestaat er een mooiere thuiskomst?
Nonsens.quote:
jij hebt t goed voor elkaarquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:38 schreef El_Matador het volgende:
Tijn en Peu kennen mij beter dan Jofunukkigneuken...
Poffertjes, Kaas en Knuffelmeisje...Bestaat er een mooiere thuiskomst?
Man, mijn foto's... moet bijna huilen, zo blij ben ik ermee...quote:
Waar is dat? Het er daar iig mooi uitquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Man, mijn foto's... moet bijna huilen, zo blij ben ik ermee...
Kijk dan:
[ afbeelding ]
heb je dr al een huis uitgezocht?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Man, mijn foto's... moet bijna huilen, zo blij ben ik ermee...
Kijk dan:
[ afbeelding ]
Ipanema Beach, uitzicht hotel Kant A.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar is dat? Het er daar iig mooi uit
Wel hele goeie vorderingen gemaakt. Een dijk van een presentatie, de vice-president van EcoPetrol overtuigd... Man, wat was het goed in Colombia...quote:
doe je snel, wanneer weet je meer denk je? Of moet je er nog een keertje heen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel hele goeie vorderingen gemaakt. Een dijk van een presentatie, de vice-president van EcoPetrol overtuigd... Man, wat was het goed in Colombia...
Ja, liep gesmeerd. Eerst de 2 weken van deze baan afwachten, maar ik denk er heel hard over om iets bij de klant te proberen...quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
doe je snel, wanneer weet je meer denk je? Of moet je er nog een keertje heen?
Ga je dan ook daar wonen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, liep gesmeerd. Eerst de 2 weken van deze baan afwachten, maar ik denk er heel hard over om iets bij de klant te proberen...
ik dacht dat je het ook over de klant hadquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, liep gesmeerd. Eerst de 2 weken van deze baan afwachten, maar ik denk er heel hard over om iets bij de klant te proberen...
Hij gaat elk weekend op en neer vliegenquote:
Dure hobbyquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij gaat elk weekend op en neer vliegen
quote:
quote:
quote:
quote:
Myraela weer. Kutmodquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:08 schreef PeuRac het volgende:
Oke, wie heeft de deur naar ONZ open gezet![]()
Nou, ik ben single hoor. geen vrouw aan mijn zeide.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:08 schreef PeuRac het volgende:
Whehehehe. Ik ben onschuldig, ik moet mijn volk alleen in de gaten houden, jewaits.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:08 schreef PeuRac het volgende:
Dannyquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:08 schreef PeuRac het volgende:
Beetje jammerquote:
Stukken beter dan die andere kutmod. De echte.quote:
Ik wacht die 2 weken af. Dan sla ik toe. Ik heb ze nog 4 weken in Aachen in mei...quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik dacht dat je het ook over de klant hadwist niet dat je toch eerst nog intern wilde proberen
oooh, tijd zatquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wacht die 2 weken af. Dan sla ik toe. Ik heb ze nog 4 weken in Aachen in mei...
Colombianen geen uitgaansmensen????quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oooh, tijd zatga je ze het uitgaan in Nederland nog laten zien? Of zijn het niet van die uitgaans mensen? (al dan niet met genotsmiddelen)
Salsa in Duitsland, die lui denken of dat ze in een comedy show zitten, of dat je ze in de zeik neemtquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Colombianen geen uitgaansmensen????![]()
![]()
Je maakt een grapje zeker?
Ik ga met ze salsa'en in Aachen, goeie deal?
Man, wat je daar ziet is niet normaal. GOED man. Serieus. Maar wel "serieuzer" dan in Colombia...quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Salsa in Duitsland, die lui denken of dat ze in een comedy show zitten, of dat je ze in de zeik neemt
ik zet em in de agenda, hangt er ook vanaf waar ik dan zitquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:23 schreef El_Matador het volgende:
Trouwens: 4 juni (afscheids)feestje.
Ik kan me volgens mij niet voorstellen hoe dat is, hoop t over niet te lange tijd in een vakantie zelf mee te maken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Man, wat je daar ziet is niet normaal. GOED man. Serieus. Maar wel "serieuzer" dan in Colombia...
Oef, zaterdagnacht...
Snap ik, Maar wordt een keigoed feestje met tovve mensen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zet em in de agenda, hangt er ook vanaf waar ik dan zit
check, in Aachen neem ik aan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Snap ik, Maar wordt een keigoed feestje met tovve mensen.
Geen enkel land ter wereld heeft gemiddeld zoveel mooie vrouwen als Colombia... echt niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan me volgens mij niet voorstellen hoe dat is, hoop t over niet te lange tijd in een vakantie zelf mee te maken.
Nee man! Veeeel mooier en groter.quote:
Dat hangt denk ik toch van je smaak afquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen enkel land ter wereld heeft gemiddeld zoveel mooie vrouwen als Colombia... echt niet.
Ik zet em er in, hoor t tzt welquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee man! Veeeel mooier en groter.
Deep Green 2011
Dat vraagt om foto'squote:Op donderdag 24 maart 2011 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen enkel land ter wereld heeft gemiddeld zoveel mooie vrouwen als Colombia... echt niet.
Klopt, het hangt van smaak af. Maar ik denk zeker dat Zweedse blondjeslovers zich kunnen laten overhalen om eens in Colombia te kijken...quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hangt denk ik toch van je smaak afAndere zeggen namelijk Zweden
Shit! Komt eraan; volgende week. Ik ben ook zo chaotisch...quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vraagt om foto's(trouwens, van jouw feestje ook nog geen foto's gezien
)
Jezus Christus wat een beeldquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:29 schreef El_Matador het volgende:
Kant B van mijn uitzicht in Rio....
[ afbeelding ]
Mij hoef je te overtuigenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt, het hangt van smaak af. Maar ik denk zeker dat Zweedse blondjeslovers zich kunnen laten overhalen om eens in Colombia te kijken...
HOAX!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
HOAX!!nee een kitkatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHA!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jezus Christus wat een beeld![]()
[..]
Mij hoef je te overtuigenik houd niet van blond
Mooi beeld.quote:
geeft niksquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Shit! Komt eraan; volgende week. Ik ben ook zo chaotisch...![]()
klinkt als een uitdagingquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
HAHA!
Tijn, jij zou daar een vrouw scoren. Ben ik zeker van.
Ik weet alleen niet of ik het temprament van een Latina kan handelen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
HAHA!
Tijn, jij zou daar een vrouw scoren. Ben ik zeker van.
Afgelopen weken 60/70 uur gewerkt, man, wat geniet ik nu lekker zeg.quote:
Dat neem je er maar mooi bij.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ik het temprament van een Latina kan handelen.
Ik denk dat het haalbaarder dan sommige andere hierquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klinkt als een uitdagingtijn aan een vrouw, is lastig
Moet je ook zeker doen. Maar naast het weken heb je ook genoeg ontspannen tochquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Afgelopen weken 60/70 uur gewerkt, man, wat geniet ik nu lekker zeg.
Of gewoon een combinatiequote:Op donderdag 24 maart 2011 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat neem je er maar mooi bij.
Of je zoekt iets in je omgeving, dat kan ook.
Die heb ik!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of gewoon een combinatieLatina uiterlijk, hollands temperament
Ze is nog op cursus... maar heb het een beetje aangekleed hier en we gaan poffertjes....quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je ook zeker doen. Maar naast het weken heb je ook genoeg ontspannen toch![]()
Sowieso gaat er uiteraard niks op tegen samen met je meisje op de bank hangen.
De ideale vrouwquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heb ik!![]()
![]()
![]()
Dat zijn de allerbesten...
Dat bedoel ik!quote:
jeetje, maar straks de kids vroeg naar bed en ff met z'n tweetjes?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze is nog op cursus... maar heb het een beetje aangekleed hier en we gaan poffertjes....![]()
![]()
eten...
Veel plezierquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!
Wordt een heeerlijk passievol nachtje...![]()
Nokidsweekquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jeetje, maar straks de kids vroeg naar bed en ff met z'n tweetjes?
Ze had je wel opgehaald toch? Begreep ik iig?
top familie hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nokidsweek![]()
Heerlijk, dat dubbelleven...Houdt het spannend!
Jain de luxe auto van mama... en zusje had mijn achterruit laten repareren en hem helemaal schoongemaakt...
![]()
![]()
Liev!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Bankjes genoegquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:54 schreef PeuRac het volgende:
shit, heb nog geen slaapplek voor morgen![]()
Hotelquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:54 schreef PeuRac het volgende:
Beetje zonde geldquote:
Ik zeg maar watquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje zonde geldals t echt moet kan ik altijd nog op kantoor pitten. Maar regel liever wat bij vrienden.
Waaro? En wat ga je doen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:54 schreef PeuRac het volgende:
een tour door utrecht volgenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:16 schreef PeuRac het volgende:
Utrecht, ga morgen avond met CL een tour door Utrecht volgenen moet zaterdag ochtend ook weer redelijk op tijd in Utrecht zijn. Dus dan is daar (in de buurt) blijven wel handig. Vooral omdat ik geen auto ter beschikking heb
Een tour? Wielrennen? Of wandeltocht langs de kroegen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:16 schreef PeuRac het volgende:
Utrecht, ga morgen avond met CL een tour door Utrecht volgenen moet zaterdag ochtend ook weer redelijk op tijd in Utrecht zijn. Dus dan is daar (in de buurt) blijven wel handig. Vooral omdat ik geen auto ter beschikking heb
www.trajectumlumen.nlquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
een tour door utrecht volgenexplain
Ah, lichtjestoerquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
lijkt mij ook ja, had de allerlaatste kaarten
quote:
quote:
ik kan nu al niet wachtenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt wel, lekker stinkend lepeltje-lepeltje liggen
Kamperen in Wageningen-Hoog?quote:
Hmm, moet ik ook nog doen. Staat zaterdag nog?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:
Boh, moet nog tas inpakken voor morgenMaar ik lag net zo lekker
Ik zit met een dilemmaquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, moet ik ook nog doen. Staat zaterdag nog?
Heb je je bord?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:38 schreef Watertornado het volgende:
Zooow. Nu pas weer thuis. Ik werd overvallen door een jezusmeneer en alles erbij. Toch wel leuk gesprekje gehad maar toch vermoeiend.
De meneer dacht dat hij Jezus was? Of zo'n "god is liefde!" kneus?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:38 schreef Watertornado het volgende:
Zooow. Nu pas weer thuis. Ik werd overvallen door een jezusmeneer en alles erbij. Toch wel leuk gesprekje gehad maar toch vermoeiend.
alleen lowlands komt in aanmerking, slim chance dusquote:
Nee, maar de man bij de Spopo nam het wel heel serieus op.quote:
Verdoriequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, maar de man bij de Spopo nam het wel heel serieus op.Ik kreeg de brigadier en die ging mijn gegevens oppennen en die ging voor mij achter mijn bord aan.
Want iemand anders had 'm dus meegenomen.
Hij kwam mij het licht brengen en alles. Hij bracht het alleen niet hysterisch ofzo, was goed mee te praten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
De meneer dacht dat hij Jezus was? Of zo'n "god is liefde!" kneus?
Wauw. Het licht.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij kwam mij het licht brengen en alles. Hij bracht het alleen niet hysterisch ofzo, was goed mee te praten.
Wel briljant als je em gewoon terug krijgtquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, maar de man bij de Spopo nam het wel heel serieus op.Ik kreeg de brigadier en die ging mijn gegevens oppennen en die ging voor mij achter mijn bord aan.
Want iemand anders had 'm dus meegenomen.
Vertel (DM/PM/msn/sms)quote:
Waarom? Ze hebben onterecht zijn bord afgepakt, dus hij hoort 'm gewoon terug te krijgen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel briljant als je em gewoon terug krijgt
Ja, ik moest helemaal zeggen hoe die knakker van de NS eruitzag en alles.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel briljant als je em gewoon terug krijgt
Wat een kneuzenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik moest helemaal zeggen hoe die knakker van de NS eruitzag en alles.
Ik moest 'm tevens uitleggen dat die borden pertinent NIET van NS zijn. Hoogstens van ProRail. Godver, die gasten zijn toch van de SPOORpolitie.
Haha, nu loopt die nog harder voor jequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:44 schreef Watertornado het volgende:
't Was trouwens wel een eckte eckte agent. Met een snor. Zoals het hoort. En aan het eind gaf 'ie me een hand en ik zei: dankuwel brigadier!
Hij natuurlijk glunderen omdat iemand een keertje hem tenminste aanspreekt bij zijn titel.
Wat is NS personeel? Die Spopo?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat een kneuzenHet is trouwens NS personeel en boven BOA niveau komen ze niet uit
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:44 schreef Watertornado het volgende:
't Was trouwens wel een eckte eckte agent. Met een snor. Zoals het hoort. En aan het eind gaf 'ie me een hand en ik zei: dankuwel brigadier!
Hij natuurlijk glunderen omdat iemand een keertje hem tenminste aanspreekt bij zijn titel.
De SpoPoquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is NS personeel? Die Spopo?
Hij ging eerst drie daagjes op vakantie dus maandag zou ik bericht krijgen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha, nu loopt die nog harder voor je
aah, wel tof.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij ging eerst drie daagjes op vakantie dus maandag zou ik bericht krijgen.
Als je brigadier bent, ben je zeker geen NS-personeel. Dit waren gewoon echte agenten. Sowieso omdat 'ie een snor had, maar ook omdat het gewoon zo was.quote:
okequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je brigadier bent, ben je zeker geen NS-personeel. Dit waren gewoon echte agenten. Sowieso omdat 'ie een snor had, maar ook omdat het gewoon zo was.
Niet de BOApen verwarren ermee in ieder geval. Ze hadden ook een echt politie-uniform aan.quote:
quote:De kennis van treinen en spoorwegen bewijst ook zijn waarde bij de andere specialistische politietaken op het spoor [...]
aha, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet de BOApen verwarren ermee in ieder geval. Ze hadden ook een echt politie-uniform aan.
Van de site (http://www.politie.nl/KLP(...)nst_spoorwegpolitie/):
[..]
Heb je lekker bier gescoord trouwens?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aha, dat wist ik niet.
Dat hebben we wel weer laten zien ja
Gebrek aan kennis is ook kennisquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
Die kennis van treinen en spoorwegen valt volgens mij wel mee...
Morgen, was te laatquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je lekker bier gescoord trouwens?
Alleen als je je daarvan bewust bent.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gebrek aan kennis is ook kennis
Volgens Spits is een Anaconda een gifslang
Spitsquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gebrek aan kennis is ook kennis
Volgens Spits is een Anaconda een gifslang
Niet te ruig, die ik heb is iets van 8,5 %quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Morgen, was te laatga wel ff via de slijter.
Dat dusquote:
Simpele H-J's dan maar? Of had je die Leffe Brune Dubbel al geproefd?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet te ruig, die ik heb is iets van 8,5 %
Nee, nog niet geproefd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Simpele H-J's dan maar? Of had je die Leffe Brune Dubbel al geproefd?
Ik zit er morgen van 6 tot 8quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kom je morgen mee in de trein de hangjongeren uithangen?
Ga jij ook naar Lowlands?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:40 schreef JoeBravo het volgende:
alleen lowlands komt in aanmerking, slim chance dus
Welke kant moet ik op dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien kan je zo omrijden dat je effe kan meetoeren?
Scoor er wel ff een paar. Dan heb ik ze alleen niet koud ben ik bang.quote:
Wij gaan Doetinchem - Arnhem - Utrechtquote:
Da's voor mij niet heel logischquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij gaan Doetinchem - Arnhem - Utrecht
En ik ga dus Ut -> Ah -> Dtc -> Ah -> Ut.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij gaan Doetinchem - Arnhem - Utrecht
25min? Wel ff gezelligquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's voor mij niet heel logischDan kan ik vanaf Arnhem meereizen, maar da's maar heul kort
Ja, jij spoort nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En ik ga dus Ut -> Ah -> Dtc -> Ah -> Ut.![]()
Hij spoort dus juist wel. Heel veel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
25min? Wel ff gezelligNeem ik voor jou wel een beugel mee
[..]
Ja, jij spoort niet
Dat is waar... Hmmmmm... Hoe laat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Ja, jij spoort niet
Doe dat nou niet, ze gaat nu fatsoenlijk bier proeven.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe laat ben jij normaal ongeveer in Arnhem? Ik wilde of rond kwart over 7 of kwart voor 8 de trein op spoor 6 hebbenquote:
Hoe deed ze dat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gister in de kop van de koploper gezeten hè.
Dankzij Samzz.
Oke, doe ik het nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, ze gaat nu fatsoenlijk bier proeven.
Door me mee te sleuren naar Enschede. Op Hengelooooo was me dit nooit gelukt.quote:
Je bent zelf naar de machinist gelopen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Door me mee te sleuren naar Enschede. Op Hengelooooo was me dit nooit gelukt.
Ik heb hem als een Marokkaan opgewacht.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent zelf naar de machinist gelopen?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb hem als een Marokkaan opgewacht.
Zegquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, ze gaat nu fatsoenlijk bier proeven.
Ik heb geen idee, dan igg niet, eerder.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe laat ben jij normaal ongeveer in Arnhem? Ik wilde of rond kwart over 7 of kwart voor 8 de trein op spoor 6 hebben
Hoeveel eerder? Kan wel wat eerder in Utrecht zijn, als WT ook eerder kan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg![]()
Over welk bier heb je het?
[..]
Ik heb geen idee, dan igg niet, eerder.
Ik kan altijd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoeveel eerder? Kan wel wat eerder in Utrecht zijn, als WT ook eerder kan?
Ik heb het over het bier waar ik het gister ook over had. Ik ga nog niet verklappen welke het is anders ga je googlen en alles.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg![]()
Over welk bier heb je het?
[..]
Ik heb geen idee, dan igg niet, eerder.
Oh, die molen nogwattesquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb het over het bier waar ik het gister ook over had. Ik ga nog niet verklappen welke het is anders ga je googlen en alles.
Je mag meequote:
Euh... Half zeven/kwart voor zeven denk ik.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoeveel eerder? Kan wel wat eerder in Utrecht zijn, als WT ook eerder kan?
kwart voor 7 kan ik halen, dan op spoor 6 de trein naar Ede-Wageningen om 18:46quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Half zeven/kwart voor zeven denk ik.
Dat is kutquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mijn adapter van mijn mac was kapot.
Ik moet richting het westen. Jij niet, denk ik.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Yesss
[..]
Ik moet ook Utrecht UIT.
hoe laat ga jij Utrecht uit?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet richting het westen. Jij niet, denk ik.
Dat is vroegquote:
ohjaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |