Dure hobbyquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij gaat elk weekend op en neer vliegen
quote:
quote:
quote:
quote:
Myraela weer. Kutmodquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:08 schreef PeuRac het volgende:
Oke, wie heeft de deur naar ONZ open gezet![]()
Nou, ik ben single hoor. geen vrouw aan mijn zeide.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:08 schreef PeuRac het volgende:
Whehehehe. Ik ben onschuldig, ik moet mijn volk alleen in de gaten houden, jewaits.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:08 schreef PeuRac het volgende:
Dannyquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:08 schreef PeuRac het volgende:
Beetje jammerquote:
Stukken beter dan die andere kutmod. De echte.quote:
Ik wacht die 2 weken af. Dan sla ik toe. Ik heb ze nog 4 weken in Aachen in mei...quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik dacht dat je het ook over de klant hadwist niet dat je toch eerst nog intern wilde proberen
oooh, tijd zatquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wacht die 2 weken af. Dan sla ik toe. Ik heb ze nog 4 weken in Aachen in mei...
Colombianen geen uitgaansmensen????quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oooh, tijd zatga je ze het uitgaan in Nederland nog laten zien? Of zijn het niet van die uitgaans mensen? (al dan niet met genotsmiddelen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |