Dat laatste is veel belangrijkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat?Ik draai nu via laptop een externe geluidskaart. Echter de koptelefoon laat ik aandrijven door mijn Arcam A90.
Naja. Ik ga eens bier halen.
hehe, sommige nummers hebben dat effectquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:03 schreef Watertornado het volgende:
Ik ben helemaal verslaafd aan Low-E vs. Alter Egosz - WTF. Ik draai mijn versterker steeds meer naar de hogere cijfertjes. Niet zo goed voor mijn oortjes.
Wat heb jij op?quote:
Weer lekker bij je meisje?quote:
Neequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:38 schreef El_Matador het volgende:
Tijn en Peu kennen mij beter dan Jofunukkigneuken...
Poffertjes, Kaas en Knuffelmeisje...Bestaat er een mooiere thuiskomst?
Nonsens.quote:
jij hebt t goed voor elkaarquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:38 schreef El_Matador het volgende:
Tijn en Peu kennen mij beter dan Jofunukkigneuken...
Poffertjes, Kaas en Knuffelmeisje...Bestaat er een mooiere thuiskomst?
Man, mijn foto's... moet bijna huilen, zo blij ben ik ermee...quote:
Waar is dat? Het er daar iig mooi uitquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Man, mijn foto's... moet bijna huilen, zo blij ben ik ermee...
Kijk dan:
[ afbeelding ]
heb je dr al een huis uitgezocht?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Man, mijn foto's... moet bijna huilen, zo blij ben ik ermee...
Kijk dan:
[ afbeelding ]
Ipanema Beach, uitzicht hotel Kant A.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar is dat? Het er daar iig mooi uit
Wel hele goeie vorderingen gemaakt. Een dijk van een presentatie, de vice-president van EcoPetrol overtuigd... Man, wat was het goed in Colombia...quote:
doe je snel, wanneer weet je meer denk je? Of moet je er nog een keertje heen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel hele goeie vorderingen gemaakt. Een dijk van een presentatie, de vice-president van EcoPetrol overtuigd... Man, wat was het goed in Colombia...
Ja, liep gesmeerd. Eerst de 2 weken van deze baan afwachten, maar ik denk er heel hard over om iets bij de klant te proberen...quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
doe je snel, wanneer weet je meer denk je? Of moet je er nog een keertje heen?
Ga je dan ook daar wonen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, liep gesmeerd. Eerst de 2 weken van deze baan afwachten, maar ik denk er heel hard over om iets bij de klant te proberen...
ik dacht dat je het ook over de klant hadquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, liep gesmeerd. Eerst de 2 weken van deze baan afwachten, maar ik denk er heel hard over om iets bij de klant te proberen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |