Die heb ik!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of gewoon een combinatieLatina uiterlijk, hollands temperament
Ze is nog op cursus... maar heb het een beetje aangekleed hier en we gaan poffertjes....quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je ook zeker doen. Maar naast het weken heb je ook genoeg ontspannen toch![]()
Sowieso gaat er uiteraard niks op tegen samen met je meisje op de bank hangen.
De ideale vrouwquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heb ik!![]()
![]()
![]()
Dat zijn de allerbesten...
Dat bedoel ik!quote:
jeetje, maar straks de kids vroeg naar bed en ff met z'n tweetjes?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze is nog op cursus... maar heb het een beetje aangekleed hier en we gaan poffertjes....![]()
![]()
eten...
Veel plezierquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!
Wordt een heeerlijk passievol nachtje...![]()
Nokidsweekquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jeetje, maar straks de kids vroeg naar bed en ff met z'n tweetjes?
Ze had je wel opgehaald toch? Begreep ik iig?
top familie hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nokidsweek![]()
Heerlijk, dat dubbelleven...Houdt het spannend!
Jain de luxe auto van mama... en zusje had mijn achterruit laten repareren en hem helemaal schoongemaakt...
![]()
![]()
Liev!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Bankjes genoegquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:54 schreef PeuRac het volgende:
shit, heb nog geen slaapplek voor morgen![]()
Hotelquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:54 schreef PeuRac het volgende:
Beetje zonde geldquote:
Ik zeg maar watquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje zonde geldals t echt moet kan ik altijd nog op kantoor pitten. Maar regel liever wat bij vrienden.
Waaro? En wat ga je doen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:54 schreef PeuRac het volgende:
een tour door utrecht volgenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:16 schreef PeuRac het volgende:
Utrecht, ga morgen avond met CL een tour door Utrecht volgenen moet zaterdag ochtend ook weer redelijk op tijd in Utrecht zijn. Dus dan is daar (in de buurt) blijven wel handig. Vooral omdat ik geen auto ter beschikking heb
Een tour? Wielrennen? Of wandeltocht langs de kroegen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:16 schreef PeuRac het volgende:
Utrecht, ga morgen avond met CL een tour door Utrecht volgenen moet zaterdag ochtend ook weer redelijk op tijd in Utrecht zijn. Dus dan is daar (in de buurt) blijven wel handig. Vooral omdat ik geen auto ter beschikking heb
www.trajectumlumen.nlquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
een tour door utrecht volgenexplain
Ah, lichtjestoerquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
lijkt mij ook ja, had de allerlaatste kaarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |