Tuurlijk schatjequote:
Niet onder m'n ballen kietelen als ik aan het werk benquote:
Zozo, ruig hoor, om 17:00 die uitspraakquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:52 schreef Kluts het volgende:
Bwuh. Geen zin meer. Daarom ga ik zo ook gewoon lekker naar huis. Omdat het kan!
Er staat toch echt bij dat het 16.52 was. Leven op het randje HW!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zozo, ruig hoor, om 17:00 die uitspraak.
nou, dan ga ik offline!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet onder m'n ballen kietelen als ik aan het werk ben
Oh ja, dan was het erg dapperquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er staat toch echt bij dat het 16.52 was. Leven op het randje HW!
Van mij mag je best ff in het park gaan liggen hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben met 30 min weg.
Het is druk in het park, niet normaal gewoon. En dan moet ik daarna nog langs het leidse
.
Be strong HW!
Dankjequote:Op donderdag 24 maart 2011 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van mij mag je best ff in het park gaan liggen hoor
Geniet!
Wrom nie? In een park liggen kost toch geen geld?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dankje.
Maar ik mag van mezelf niet 3 dagen achter elkaar los doordeweeks.
En hij mag ook best ff naar de Thermos.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:10 schreef automatic_ het volgende:
En van mij mag je best even een biertje drinken op het Leidse
Geld boeit me nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wrom nie? In een park liggen kost toch geen geld?
Of moet je dara in a'dam inmiddels ook al voor betalen?
Ik heb nog 6 stukken vlaai liggen als je trek hebt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb gewoon al 5 boterhammen en 2 stukken vlaai op!
Zo zal ik die dikke reet wel houden!
Heerlijk tochquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:27 schreef Ang3l het volgende:
Paardrijden met dit weer, richting ondergaande zon, haren wapperend in de wind,.........
En dan die vlieegen van je af moeten slaan, die ene tak niet zien omdat de zon te laag hing en je verblindde en dan achterover van dat beest afflikkeren en hem kunnen gaan zoeken na afloop.
Over het strand gaan rijden, geen last van takken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:27 schreef Ang3l het volgende:
Paardrijden met dit weer, richting ondergaande zon, haren wapperend in de wind,.........
En dan die vlieegen van je af moeten slaan, die ene tak niet zien omdat de zon te laag hing en je verblindde en dan achterover van dat beest afflikkeren en hem kunnen gaan zoeken na afloop.
Boten on the other handquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Over het strand gaan rijden, geen last van takken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |