Dat dusquote:
Simpele H-J's dan maar? Of had je die Leffe Brune Dubbel al geproefd?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet te ruig, die ik heb is iets van 8,5 %
Nee, nog niet geproefd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Simpele H-J's dan maar? Of had je die Leffe Brune Dubbel al geproefd?
Ik zit er morgen van 6 tot 8quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kom je morgen mee in de trein de hangjongeren uithangen?
Ga jij ook naar Lowlands?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:40 schreef JoeBravo het volgende:
alleen lowlands komt in aanmerking, slim chance dus
Welke kant moet ik op dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien kan je zo omrijden dat je effe kan meetoeren?
Scoor er wel ff een paar. Dan heb ik ze alleen niet koud ben ik bang.quote:
Wij gaan Doetinchem - Arnhem - Utrechtquote:
Da's voor mij niet heel logischquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij gaan Doetinchem - Arnhem - Utrecht
En ik ga dus Ut -> Ah -> Dtc -> Ah -> Ut.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij gaan Doetinchem - Arnhem - Utrecht
25min? Wel ff gezelligquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's voor mij niet heel logischDan kan ik vanaf Arnhem meereizen, maar da's maar heul kort
Ja, jij spoort nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En ik ga dus Ut -> Ah -> Dtc -> Ah -> Ut.![]()
Hij spoort dus juist wel. Heel veel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
25min? Wel ff gezelligNeem ik voor jou wel een beugel mee
[..]
Ja, jij spoort niet
Dat is waar... Hmmmmm... Hoe laat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Ja, jij spoort niet
Doe dat nou niet, ze gaat nu fatsoenlijk bier proeven.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe laat ben jij normaal ongeveer in Arnhem? Ik wilde of rond kwart over 7 of kwart voor 8 de trein op spoor 6 hebbenquote:
Hoe deed ze dat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gister in de kop van de koploper gezeten hè.
Dankzij Samzz.
Oke, doe ik het nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, ze gaat nu fatsoenlijk bier proeven.
Door me mee te sleuren naar Enschede. Op Hengelooooo was me dit nooit gelukt.quote:
Je bent zelf naar de machinist gelopen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Door me mee te sleuren naar Enschede. Op Hengelooooo was me dit nooit gelukt.
Ik heb hem als een Marokkaan opgewacht.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent zelf naar de machinist gelopen?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb hem als een Marokkaan opgewacht.
Zegquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, ze gaat nu fatsoenlijk bier proeven.
Ik heb geen idee, dan igg niet, eerder.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe laat ben jij normaal ongeveer in Arnhem? Ik wilde of rond kwart over 7 of kwart voor 8 de trein op spoor 6 hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |